Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 52
Like Tree1lubi to!

Temat: Bravo by Dawid  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008

    Bravo by Dawid

    Jakiś czas temu po Vectrze C przyszedł czas na powrót do włoskiej myśli technicznej.Wybór padł na Bravo.Zakupione 1.9 Mjet 8vz przebiegiem niecałe 100 tyś (dziś 108)z rocznika 2008 w wersji Dynamic.Szukałem i chciałem sporta ale nie odpowiadały mi ówczesne oferty na rynku.Dość bogate wyposażenie na pokładzie.Blue&me,czujniki parkowania,zwykła klima (taką chciałem)komplet poduszek włącznie z kolanową,Hillholder ,alu 17" itp itd.Jako że lubię podłubać sobie przy aucie i coś pozmieniać na pierwszy ogień poszło radio.Zakupiłem Instant nav.Po niemałych problemach w końcu jakoś działa.Wymieniłem lampkę oświetlenia wnętrza na taką z diodami ambiente+przerobiłem całe oświetlenie wnętrza na led smd,założyłem chromowane klamki z Lancii Delty.Potem przyszedł czas na silnik.Zaprzyjaźniony tuner z LKP zainfekował odpowiedni program i ze 120 koni wyszło coś koło 150 i 330 Nm.Autko w końcu zaczęło przyjemnie jeździć.Wcześniej sprawiało wrażenie ospałego.Jako że moc jest a skończyły się hamulce z przodu więc zamiast zakładać ori klocki i tarcze poszedłem trochę dalej i całość włącznie z zaciskami została wymieniona na 4 tłok Brembo.Teraz w końcu są odpowiednie hamulce.Dodane są również dystanse-Sparco na przód +15 i na tył +20.Samochód sprawuje się wyśmienicie.Jak do tej pory wymienione zostały tylko łożyska McPhersona - o ile można zaliczyć to do awarii.Będą prowadzone dalsze mody.Plany są....

    DSC_1479.jpgDSC_1476.jpg1.jpgDSC_15931.jpgDSC_16001.jpg

    I patent powielony z forum Bravo...otwieranie bagażnika z pilota

    http://w477.wrzuta.pl/u/0bYLjRoCasx?...a.org&ga_utm=#



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Bardzo ładnie - Brembo zakładałeś na adapterach czy całe zwrotnice przekładałeś ??
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Żadnych adapterów.Zwrotnice też zostały ori.

  5. #4
    Master
    Dołączył
    14 kwiecień 2012
    Skąd
    Wasilków
    Wiek
    37
    Postów
    1,189
    Auto
    500X
    Rocznik
    2015
    ladny kolor...Jak moj dobrze ogladaj czasem auto...trudno zauwarzyc punkciki rdzy..A przynajmniej u mnie po jezdzie glownie autobahnem ...juz sie 3 odpryski male pojawily.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Skoro zwroty ori to od czego zaciski spasowałeś ?? i jaka średnica tarczy ?? 305 czy 330 ??
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Tarcze 305 mm.Zaciski przeznaczone do Abartha 695.Modyfikacji ciąg dalszy...Zakupione chromowane listwy/parapety ze sporta.Założę jak wróce do kraju I być może też całe wnętrze ze sporta-czarno czerwone.Ale to dopiero się okaże
    Ostatnio edytowane przez dawid1977 ; 16-04-2014 o 08:54

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    A widzisz - ja zastanawiam się jaki mają rozstaw śrub te zaciski - bo jeśli taki sam jak w HGT to miał bym sprawę z głowy
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Po powrocie mogę Ci to sprawdzić i dam Ci znać jak to wygląda.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Super będę wdzięczny ;]
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Qboss rozstaw śrub to 98-99 mm licząc od środka do środka otworu.
    Tymczasem w Bravo duże zmiany.Wnętrze całe zostało wymienione na takie ze sporta.Dołożony fabryczny podłokietnik i fabryczne listy pod szybami w chromie.

    DSC_1626.jpgDSC_1646.jpgDSC_1639.jpg
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  12. #11
    Master
    Dołączył
    14 kwiecień 2012
    Skąd
    Wasilków
    Wiek
    37
    Postów
    1,189
    Auto
    500X
    Rocznik
    2015
    Zdaje mi sie czy podlokietnik oparciowy w drzwiach jest brudny?? i jak dodawanie podlokietnika??musialem demontowac duzo czy jak?

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Tapicerka jest cała do kompleksowego prania co nastąpi na dniach.Sam demontaż i montaż to raptem 4 godz pracy z przerwą na browara
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Dzięki wielkie - to jest ten sam rozstaw ale znaleźć takie zaciski u nas to graniczy z cudem - powiedz mi gdzie je zakupiłeś ??
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Musiałem prowadzić dłuuugie pertraktacje z mrocznymi siłami a tak na poważnie masz info na PW.
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Modów ciąg dalszy....lotka i progi ze sporta.

    mms_201406161.jpgmms_20140616_41.jpg
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino


 
Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-11-2013, 13:13

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

4tlok fiat bravo ii

megane II ambiente led

brembo 4 tlok bravo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl