Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 20 z 20
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2018
    Skąd
    P
    Postów
    54
    Auto
    500L
    Rocznik
    2013
    piter ja mam dwa Trekkingi w firmie (jeden czeka na kupca). Kiedy w obydwu padły oryginalne reduktory Tartarini założyli mi właśnie niebieskie Palacary. Pierwszy Trekking jeździ na Palacarze do dzisiaj, przejechał na nim ok. 60 tys km i nic się nie dzieje. Ciśnienie stabilne, auto jeździ a mapy się nie rozjeżdżają. W drugim były wiecznie problemy. Po ok 20 tys km pojechałem na reklamację. Ciśnienie szalało i średnio co 2 tys km musiałem regulować instalację. W moim wypadku to co kilka dni. Jak do wyjęli to cały był zasyfiony. Kazałem wysłać go w kosmos i założyłem TURa, filtr odstojnikowy i wymieniłem zasyfione węże. Problem ustał. Palacary na początku miały potencjał, ale materiał, z którego są wykonane jest kiepski. Trafiają się lepsze sztuki, ale niestety większość do padaki. W aucie bardziej wymagającym bardzo szybko to wyjdzie. Zmień reduktor na coś dobrego. Pojeździj tylko na benzynie z 500 km. Silnik na nowo się zaadoptuje, korekty się unormują i wtedy dopiero jeźdź na strojenie lpg. Sądzę, że na tą chwilę od źle ustawionego gazu rozjechały się korekty benzynowe, a gaz ustawiony do rozjechanej benzyny musi za jakiś czas szwankować. Tego nie oszukasz.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2009
    Skąd
    W-aw
    Postów
    239
    Auto
    Fiat Tipo 1.6 Mulijet 130 KM
    Rocznik
    2021
    Dzięki za porady i wsparcie.
    Zapomniałem wspomnieć:
    1. po wymianie reduktora i nieudanym strojeniu, wywalało błąd składu mieszanki P 1171 wraz z checkiem na tablicy.
    2. zanim odebrałem auto, zrobiłem jazdę próbną i było super. Zapłaciłem 400 pln i byłem taki szczęśliwy, że nie słuchałem uważnie, jak monter mówił mi coś o przełączaniu gazu. Ja zrozumiałem, że chodzi mu o czas przejścia na gaz po rozruchu silnika na benzynie. Powiedział, ze i tak przyjadę na kontrolę za dwa tygodnie to wtedy on ten temat ogarnie.
    Nie wiem co myśleć, ale wydaje mi się, że już wiedział o słabości reduktora, że nie wyrabia.
    Zabrałem auto, zadzwoniłem do montera, który zakładał instalację i bez problemu zgodził się na wymianę.
    Reduktor zostanie wymieniony w ramach gwarancji w poniedziałek. Będzie to KME TUR 6.
    Najbardziej mnie martwi to kolejne strojenie.
    Ostatnio edytowane przez piter ; 27-09-2019 o 20:50
    Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2009
    Skąd
    W-aw
    Postów
    239
    Auto
    Fiat Tipo 1.6 Mulijet 130 KM
    Rocznik
    2021
    C.d:
    reduktor wymieniony na KME tur 6.
    Przy okazji wymiany, monter odkrył przypadkiem prawdopodobną przyczynę kłopotów.
    Był to zagięty przewód gumowy doprowadzający gaz do reduktora. Ów przewód schowany był pod zbiorniczkiem płynu chłodzącego i przez to niewidoczny.
    Jednak mimo to reduktor mi wymienił.
    Na razie zgodnie z poleceniem montera testuję auto na gazie i na benzynie.
    Wrażenia są pozytywne. W skali do 10 dałbym 8. Dlatego że wydaje mi się, że jeszcze rezerwa możliwości.
    Wkrótce znowu strojenie, chyba już ostatnie mam nadzieję.
    Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 październik 2019
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    44
    Postów
    7
    Auto
    Suzuki Swift 1.2 Dual
    Rocznik
    2019
    Ja wybrałem dla siebie instalację BRC SQ32 i sprawdza się super, a też mam ten sam model samochodu.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2009
    Skąd
    W-aw
    Postów
    239
    Auto
    Fiat Tipo 1.6 Mulijet 130 KM
    Rocznik
    2021
    C.d. strojenie zdecydowałem się przeprowadzić w tym tzw. renomowanym zakładzie. Tam gdzie zapłaciwszy wcześniej 400 zł, przez kilka dni cieszyłem się doskonałą jazdą na gazie. W ramach kontroli poprawił parametry po monterze, który wymienił reduktor. Obecnie jeździ poprawnie, ale do doskonałości trochę brakuje.
    Aby czerpać przyjemność z jazdy kupiłem Lancię z dieslem.
    Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Instalacja gazowa ESGI 2
    Napisany przez kuba9869 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 17-11-2018, 16:53
  2. Instalacja gazowa ATW
    Napisany przez zylet69 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-07-2018, 18:13
  3. 500L Instalacja gazowa
    Napisany przez Ihmoteb na forum 500L
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 17-09-2017, 22:29
  4. założona instalacja gazowa
    Napisany przez asykom15 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-05-2015, 21:18
  5. Instalacja gazowa w Bravo
    Napisany przez adamusss na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 29-08-2008, 16:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pllpg-liquified-petroleum-gas-464klopotliwa-instalacja-gazowa-w-1-4-t-jet-42930

fiat 1 4 t-jet serwis lpgwtryskiwacze barracuda t-jetp1171 fiat1.4 Tjet montowanie gazufiat rtipo 1.4 tjet zawory refulacja1.4 t jet lpgjakie wtryski do med do 1.4 120kmjaki gaz do t jet 1.41.4 Jet 120 wtryski gazufiat doblo 1.4 t-jet lpg forumfiat 1.4 t-jet lpg jaka instalacja1.4 t jet barracuda jakie dyszefiat bravo 1.4 t jet wtryski hannainstalacja lpg fiat 1.4 t-jethttps:fiatklubpolska.pllpg-liquified-petroleum-gas-464klopotliwa-instalacja-gazowa-w-1-4-t-jet-429302

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl