Witam
Ktoś zakładał instalacje do tego silnika ..
Coś możecie polecić ?
Witam
Ktoś zakładał instalacje do tego silnika ..
Coś możecie polecić ?
Do MultiAir najbezpieczniej zamontować instalację Tartarini EVO 01.
W załączniku masz instrukcję jak to zamontować właśnie na przykładzie z powyżej. Zakładu sobie poszukaj, ale ogarniętego, bo tutaj komunikacja idzie po OBD w celu szybkiej korekcji czasów wtrysków.
Koszt około 3100-3300zł, ale zaznaczam, że to orientacyjna cena.
Bezproblemowo spisują się też Zenit pro OBD, Elpigaz Stella OBD.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Zaloguj się na lpg-forum.pl
Tam w dziale Galeria jest Alfa z multiair z zamontowanym lpg. Wcale nie jest to Tartarini i podobno śmiga jak należy.
To, że jedno auto jeździ wiosny nie czyniWspomniana przez kolegę instalacja sam wiem, że jest dobra. Nie znam jej z przykładu Fiata, ale innego auta i użytkownik jest zadowlony.
Tartarini to zaden kosmos...Stag czy tech tez bardzo dobrze się tam sprawdzi
FIAT Service
Wysłane z "notatnik" NOKIA 3410
Zenit Pro ,
jak zainstalujesz Tantarini to potem problem z serwisem tego
Tartarini to jedna z wielu tandet włoskich. Ilość na rynku śladowa wspierana ledwo zipiącym marketingiem i utrzymywana na powierzchni resztkami układów w branży. Strata pieniędzy. MultiAir to w zasadzie zwykłe auto patrząc przez pryzmat instalacji gazowej, oczywiście o większych wymaganiach niż Seicento. Problem będzie gdy gazownik zrobi to tak jak robił Punto II, zwłaszcza w kwestii wiercenia kolektora (od dołu, bo łatwiej). Jeśli zna się na rzeczy, zastosuje szybki wtryskiwacz to problemu nie będzie, Zresztą, jak udaje się to auto komuś opanować na Tartarini i auto kangurkiem nie jedzie, to każda inna instalacja sobie poradzi, bo każda inna, poza małymi wyjątkami, będzie lepsza :-)
Teraz podobno wiele zależy od montera a włoskie instalacje faktycznie nie są żadnym cudem bo mi mechanicy polecili polską optimę zamiast tej włoszczyzny jako tańszą i lepszą
Ile płaciłeś za instalację? I jaki zbiornik udało ci się zamontować? PS Wlew pod klapką?
jak działa silnik i jaki przebieg już masz kolego za tej instalacji?
Instalacja Stag ,wszystko ładnie pracowało i zagadkaW trybie Eko,AW działa super, gdy tylko przełączę w SPORT to przy 2000,czasem przy 3000,przy 5000 obr/min dostaję sygnał : 2 krótkie i 1 dłuższy (tak jak wtedy gdy wzywa na przegląd ) i przełącza się na benzynę -ale tylko w trybie SPORT ,w innych trybach mogę jechać z obrotami 5000 i nic . Komunikat błędu -czujnik ciśnienia lpg .
Reduktor mam do 250 KM ,także zapas jest .Padł czujnik ciśnienia gazu -na gwarancji wymieniono