Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2011
    Skąd
    Chełm
    Postów
    35
    Auto
    Bravo 1998r 1.6 16V + LPG (ZENIT IV) WERSJA PO LIFCIE

    FIAT BRAVO,..LPG Problemy

    Witam Niedawno kupilem Bravo 98 rok 16 16V 103 km po lifcie... mam teraz takie pytanie... Mam zalożona Instalacje LPG ... Gdy jade na benzynie to jest ok ale gdy przerzuce na gaz to stuka cos... podejrzewam ze to moga byc wtryski ale nie jestem pewnie. stukanie bije od silnika... poza tym jest ok... niby sekwencja ale cos tu nie gra... Chciałem wymienic filtry ale wole poczekac i dowiedziec sie paru rzeczy... Czy moze ktos miał taki problem jak ja? Nie mam czasu by czytac forum bo od 7 do 19 pracuje... takze prosze o wyrozumiałość... czekam na odpowiedz.. pozdrawiam Łukasz



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    jeżeli tylko na gazie stuka to pewnie "wtryski" gazu tzn elektrozawory gazowe moim zdaniem przy sporym przebiegu niestety tak zaczynają "klepac", musiał byś dokładnie sprawdzić jakie masz "wtryski" gazowe i zobaczyć czy sie opłaca regenerowac czy poprostu kupić nowe, - jak znam życie to pewnie masz czerwone valteki które sa poprostu słabe a filtry to swoją drogą - jeden fazy lotnej (przed wtryskami), a drugi fazy ciekłej ( przed parownikiem albo na nim)

    pozdrawiam
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2011
    Skąd
    Chełm
    Postów
    35
    Auto
    Bravo 1998r 1.6 16V + LPG (ZENIT IV) WERSJA PO LIFCIE
    Wiatm. wymieniłem filtr "kropelkowy" czy jak on sie tam nazywa.... auto chodzi cicho ale...jadac na gazie wpyrzedzalem auto na 3 po zjdechaniu na swoj paswrzucilem 4 i gazu w pewnym momencie auto gasnie... kontrolki sie świecą ale silnik gasnie... brak hamolców.wspomagania...Jak mysliceie czy moze miec wpływ na to regulacja gazu? Bo gość w serwisie powiedział ze podregulował mi gaz zeby równo pobierało czy cos takiego...Czekam na wasza odpowiedz...

  5. #4
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    a czy instalacja LPG na pewno sekwencyjna ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    luukasz09 podejrzewam, ze będzie to wina węza między filtrem powietrza a "łapaczem" powietrza z przodu, po prostu go zdejmij, problem w tym, ze jesli masz sekwencje to nie powinien on robić az takiej różnicy. Jesli nie masz sekwencji to przy większych prędkościach po prostu podmuch wiatru zdmuchuje "palący sie" gaz w silniku
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  7. #6
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    dlatego spytałem czy ma sekwencje bo tak to włąsnie pęd powietrza "zdmuchuje" gaz i powinien zrobic tak jak piszesz - sciągnąć rure z chwytaka powietrza ze zderzaka ja w sience miałem tak samo w instalacji 2gen - gazownik sciągnoł rure z chwytaka i wstawił kawałek rurki obróconej o 180 stopni i silnik łapał powietrze zaraz przy tym chwytaku ale podczas jazdy nie dmuchało w nia
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    jedną z przyczyn gaśnięcia auta na gazie sekwencyjnym może być listwa wtryskowa. u mnie gasł ale nie podaczas dodawania gazu tylko po zdjeciu nogi z gazu, a właściwie po wciśnięciu sprzęgła. wymiana listwy na inną rozwiązała problem. jaką masz listwę obecnie? czerwony Valtek?

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2011
    Skąd
    Chełm
    Postów
    35
    Auto
    Bravo 1998r 1.6 16V + LPG (ZENIT IV) WERSJA PO LIFCIE
    nie znam się na tym.. jestem mlodym kierowca.. to moj pierwszy samochód... a gaz napewno sekwencja...własnie jak wcisne sprzegło..wrzuce bieg puszczam sprzegło to wtedy gasnie...... ile moze kosztowac taka listwa?

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    masz jakieś papiery od gazu? powinieneś mieć książeczkę lub fakturę, cokolwiek gdzie znajduje się rozpiska podzespołów instalacji LPG. najlepiej podjechać do uczciwego gazownika który sprawdzi przez soft jak zachowuje się listwa. może wystarczy kalibracja. u mnie niestety kalibracja nic nie dała. na próbę założono mi listwę taką jak poprzednio (Valtek czerwony), ale auto wciąż gasło. konsultowałem się w międzyczasie z specjalistą od LPG z pewnego forum i zalecił wymianę Valtek na coś droższego. tak też zrobiłem. obecnie auto nie gaśnie.

    listwa Valtek kosztuje ok. 130 zł z przesyłką

    NOWA LISTWA WTRYSKIWACZY VALTEK 4 CYL. 3 ohm F-VAT (1959809145) - Aukcje internetowe Allegro

    no i teraz wiesz jak ta listwa wygląda jak Ci się chce to możesz zajrzeć pod maskę i prześledź drogę przewodu gumowego idącego od reduktora w stronę silnika - na pewno ją znajdziesz. u mnie zamontowana jest między chłodnicą, a silnikiem tuż pod łapaczem powietrza. oznaczenie listwy jest na naklejce. najlepiej jak weźmiesz latarkę

    ja u siebie mam teraz coś takiego

    NOWOŚĆ! LISTWA WTRYSKIWACZY MASTER 4 CYL 3OHM (1942018477) - Aukcje internetowe Allegro

    oczywiście powodów gaśnięcia silnika na gazie może być więcej. tak jak pisałem na początku, znajdź dobrego i uczciwego gazownika.

    pozdro.
    Ostatnio edytowane przez boch ; 01-12-2011 o 15:02

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 październik 2011
    Skąd
    Wolica near Opole lubelskie
    Wiek
    32
    Postów
    65
    Auto
    Fiat Brava 1.4 12v
    Witam , pozwolcie ze sie podepne , mam fiata brava 1.4 12v 97 rok gaz 2 gen z zalozona sruba . Na obu paliwach nie ma wolnych obrotow i to bez roznicy czy cieply czy zimny, a na gazie nie chce sie wkrecac z niskich na wyzsze obroty potem jak ie troche wkreci to nie ma sily , na pb jedzie normalnie tylko wolnych brak . Parownik mialem przez pewien czas zdjety bo wzialem sie za hamulce ale z braku czasu samochod poprostu stal bez niego , po jego zalozeniu przez jakies 100 km bylo ok ale potez zrobilo sie to co opisalem wyzej . To sprawa wymiany czesci czy wystarczy regulacja ?

  12. #11
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    miałem podobnie po wizycie u gazownika nie dolał płynu chłodzacego i mało samochodu nie przegrzałem w zime gdzie było -8 - wiec posprawdzaj czy płyn jest , jego poziom jest odpowiedni i czy jest dobrze odpowietrzony, a zarazem sprawdz działanie termostatu w samochodzie, no i jeszcze do sprawdzenia silnik krokowy benzynowy - i przepustnica
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 październik 2011
    Skąd
    Wolica near Opole lubelskie
    Wiek
    32
    Postów
    65
    Auto
    Fiat Brava 1.4 12v
    z plunem jesr ok dobrze odpowietrzony i odpowiednia ilosc . co do termostatu pewien nie jestem , nawet nie wiem jak go sprawdzic mozna . Dzis bylem zmuszony odbyc nim dluzsza trase do miasta strasznie sie jechalo na kazdych swiatlach gasl bedac na benzynie bo na gazie sily nie ma .

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 październik 2011
    Skąd
    Wolica near Opole lubelskie
    Wiek
    32
    Postów
    65
    Auto
    Fiat Brava 1.4 12v
    Jakos go ustawilem na oko ze chodzi na gazie i ma sily choc nie te co przedtem ale ma , a z wolnymi obrotami poradzilem sobie tez ale przez prowizoryczne podkrecenie na lince od gazu wiec o takie dobre tez nie jest , co powinienem mu zrobic zeby mial wolne obroty z prawdziwego zdarzenia ?

  15. #14
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    damianusiek jedz do gazownika, bo jeśli masz sekwencje to sam nie ustawisz jej na pewno
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2009
    Skąd
    ostrowiec św
    Wiek
    45
    Postów
    99
    Auto
    Marea 2.0 20v HLX, renault espace 2,0, fiat tipo 1,6
    luukasz09 nie wiem jak miałeś przed regulacją przez gazownika, który usuwał dziwne dźwięki , ale niestety regulacja gazu sekwencyjnego wbrew pozorom nie jest taka prosta. Wiele parametrów wpływa na to jak gaz zachowuje się w danym momencie. piszesz, że jesteś młodym kierowcą i nie wiem czy chcesz się dokształcać w tej dziedzinie, ale ja mając podobne problemy z gasnącym autem itd. kupiłem interfejs, ściągnąłem program ze strony producenta, oraz dokładne objaśnienie poszczególnych pozycji w programie metodą prób i błędów ustawiłem sobie sam. O dobrego gazownika trudno, więcej mówią niż robią (i umieją), a na dodatek jak nie oni montowali gaz to najczęściej człowieka zlewają. I tak się tzreba bujać od 1 do 2-go, aż któremuś uda się znaleźć to co trzeba


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Bravo 1.6 16V Problemy z pradem...
    Napisany przez spaf_antynazi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 11-01-2014, 19:06
  2. fiat bravo 97r. 1.4 benz+lpg PILNIE POMOCY!!!!!
    Napisany przez raper310 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 03-04-2011, 08:53
  3. [silnik] Problemy z silnikiem 2.0 HGT Fiat Bravo
    Napisany przez dj_yong na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-04-2010, 17:37
  4. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 29-10-2009, 20:31
  5. fiat bravo 1.4 12v lpg
    Napisany przez agie na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 24-09-2009, 23:09

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo lpg

fiat bravo ii lpg

lpg problem obrotami fiat

listwa gazowa do sekwenci fiata brava 1.6

listwa gazowa do sekwenci fiata brava

lpg sekwencja fiat brava 1.4kalibracja lpg zenit w fiacie brava 1 2problem fiatjak ustawic gaz prycha fiat bravo gazszarpie po otwarciu termostatufiat brawo 2 z lpg brava listwa lpgjaki mieszalnik gazu do fiat brava 1 4fiat brawa listwa do gazu sekwencjagaz sekwencyjny forum fiat bravofiatbravolpglpg w bravo 2przyczyna gasniecia auta na gazie fiatustawienie regulacja silnika lpg 2gen fiat brava 1.6 16 vPAROWNIK REDUKTOR LPG FIAT fiat bravareduktor gazu lpg do fiata bravo 1.4problemy z lpg fiat brava 1.4

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl