Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 21
  1. #1
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994

    Fiat Bravo 1.4 120CV Turbo Jet Open Air

    Fiat Bravo, 2010r., 1400cm3, 120 KM - otomoto.pl

    Właśnie oglądałem.
    Ciekawe auto, tylko zastanowiło mnie oznaczenie Open Air na klapie oraz to, że motor jest 120 konny (w przeciwieństwie do innych, gdzie są 150 konne T-Jety).
    Auto uderzone z lewej strony, ale nie dużo. Bok, maska, zderzak malowany. Szyba wymieniona. Dach działa i szyby na dachu (panorama) są ok.

    Zastanawia mnie to, że miał polskie menu na komputerku. "Niby" Pan znalazł ten język na liście dostępnych języków. Czy tak było, ktoś może potwierdzić, że PL menu było wgrywane do aut na inny rynek?

    Klubowy ePer wskazuje na 28 kwietnia 2010 roku jak datę produkcji i podaje faktycznie 120CV. Tylko jak wspomniałem co oznacza "Open Air"?!
    Wydaje się uderzony lekko, nie ściąga, przyspieszenie nawet ok z turbodziurą do okło 2.5 tys. obrotów.
    Klima chodzi, światła teoretycznie oryginalne. Tak gdzie spojrzałem było w miarę ok.

    Ktoś wie jakie chłodnice montowali oryginalnie? Była Denso (ze znaczkiem Fiat/Lancia).
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM




  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Tak jak pisaliśmy już na GG nie pchałbym się w pastelowy kolor bo blaknie a czerwony będzie różowy
    co do menu. moje bravo z Holandii miało na desce polskie menu i był ten język dostępny w palecie języków wgranych co innego z menu komputera pokładowego (navi, blue&me) i radia. niestety trzeba ze strony fiata ściągać plik i go wgrać (kwestia 10 minut), plik ogólnie dostępny kwestia zgrania na pena.
    co do chłodnicy to sprawdzę jutro.

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Ogólnie jakbym im pomęczył dalej to bym zobaczył to auto na foto przed tym jak przyjechało do nas.
    Generalnie powiem, że podłużnice tutaj wszędzie gdzie zaglądałem było naprawdę dobrze, zawieszenie oryginalne, wszystko tak jak powinno być.
    Tylko, że malowany bok, maska, zderzak. Światła teoretycznie wszystko ok. Wersja nie na super wypasie, ale taka normalna. Klima, elektryka szyby, fajny solar dach (co mi się podoba).
    Kolor ładniejszy niż ten ze zdjęć, intensywny czerwony.

    Powiem, że auto faktycznie mogło mieć ten przebieg bo jeszcze widać to było po silniku. Nie wyglądał na myty, ani nie był jakiś zbrudzony. Tam gdzie zaglądałem wydawało się wszystko ok.
    Tak generalnie mówię, nie był mocno uderzony raczej powierzchownie dostał po błotnikach. Szyba niby od uderzenia dostała pajączka.
    Malowany był tylko z tej strony z której były uszkodzenia, bo reszta lakieru nosiła normalne ślady. Nie mierzyłem.

    Moim zdaniem warte zainteresowania autko, miało pewien uszczerbek, ale po tym co niby widać nie jakiś duży.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2009
    Skąd
    Żory
    Postów
    352
    Auto
    Croma jtd
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Dach działa i szyby na dachu (panorama) są ok.
    Temat takiego bravo przerabiał znajomy - też było TYLKO draśnięte. Ale geometria tak sie poknociła że miał wieczne przecieki a powyżej 120km/h dach nieznośnie świszczał . Do tego stopnia że rozstał się z samochodem po 6 miesiącach - walczył z tym ale się poddał . Przy kupnie takiego samochodu "test kerchera" to podstawa.
    Btw - malowany zderzak z maskownicami przeciwmgielnych jakoś tak dziwnie wygląda

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Że tak powiem, "test na wodę" przy takim dachu to standard. Właśnie to z takimi autami jest ciut niewiadoma. Niby zrobiony, niby lekko uderzony, a cholera wie co siedzi pod spodem. Z tego co widać, auto dostało raczej jakby z góry.

    No i drażniły mnie dwie odłączone kostki. Jedna z 5-6 przewodowa koło prawego halogenu, tam nisko pod podłużnicą jeszcze. Druga tutaj zaraz koło lewego reflektora u góry, na 2 piny i z taką charakterystyczną końcówka. Sprzedawca na tą dolną niepodłączoną końcówkę się zdziwił, na tą u góry, że tak było.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ja w solarkę bym się nie pchał. jakoś nie mam do niej zaufania. a wygląda super.

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Ile Ci pali 1.9 MJ? A 1.6 MJ to jakiś klon 1.9 czy inna jednostka?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2009
    Skąd
    Żory
    Postów
    352
    Auto
    Croma jtd
    1,6 to jest nowa konstrukcja - świetny silnik . W delcie , bravo spokojnie można się z tym silnikiem zmieścić dużo poniżej "6"l/100km średniego wcale nie jeżdżąc na "emeryta" a silnik ten potrafi oba auta rozpędzać całkiem nieźle (jest w tym z 300 Niutków) . Organoleptyczny test dwóch bravo 120 konnych 1,9 i ,16 - powiedział nam że 1,6 lepiej przyspiesza i jest bardziej elastyczny . A średnie tygodniowe spalania są niższe - też w 1,6 .
    Na co dzień mam przyjemność jeździć Mito z tym silnikiem - super zabaweczka .
    Gdybym miał kupować bravo - szukał bym tylko z tym silnikiem ( chyba że w gre wchodziło by jeszcze 165konne jtd )

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    No właśnie tez myślałem o 1.6 MJ. Nie mam nic do LPG, bo w Lybrze spisuje się bdb, ale wiadomo to zawsze jakiś koszt, minimalnie 2500zł. Dlatego tez tak się zacząłem zostanawiać na dieslem. W sumie kupujesz i nic nie robisz. Tylko ceny ropy dobijają. Nawet spalając mi 10l LPG, jest taniej niż 6 litrów z ON.

    Mito... ha żonie się podoba mocno Kiedyś się podobało Mini, ale teraz mówi, że jeździ tego dużo i się opatrzyło. Zaś Mito fajne auto, to mojej żony nowa "miłość" jeśli chodzi o auta

    A tak na trasie ile 1.6MJ spali? Bo te 6l to rozumiem jazda mieszana?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    no 1.6 to super motor. ciężko jest jednak znaleźć zadbany egzemplarz z ta jednostką. wiesz Michał ile szukałem samochodu i niestety 1.6 jest prawie nieosiągalne. no chyba że gdzieś bliżej zachodniej granicy ale to też trzeba uważać.
    moje Bravo gdy na trasie jadę 110/120 w tym zwolnienie na zabudowanym czy to z klima czy bez to pali podobnie 5.2 max 5.5 na mieście jak jeżdżę dynamicznie to nie bardzo wiem bo często jednak mam trasy ale w 6.5 można sie zmieścić. średnie spalanie z 6 tyś km wyszło mi niecałe 6l/100km a dokładniej to jakoś 5.7 chyba. z tym że jak już mówiłem często ganiam do stolicy, lublina czy Białegostoku. ogólnie polecam Bravo. dynamiczny silnik i fajnie się nim jeździ.
    jak będziesz kupował i potrzebował paru porad to nie ma sprawy

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2009
    Skąd
    Żory
    Postów
    352
    Auto
    Croma jtd
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    A tak na trasie ile 1.6MJ spali? Bo te 6l to rozumiem jazda mieszana?
    Mito to własność ojca - na stare lata dał namówić się na odrobinę ekstrawagancji . W zeszłym tygodniu mito zaliczyło wycieczkę nad morze - średnia wyszła mu 5,1 . Ja jeżdżąc do pracy (dziennie 100km) potrafiłem wykręcić 4,2 delikatnie głaskając ( ale nie "na emeryta ) gaz albo 6,8 dobrze się bawiąc w ustawieniu dynamic. Zdecydowanie wole spalić więcej .
    Co do kosztów ... paliwo kosztuje jak piszesz i sam osobiście poważnie zastanawiam się nad kupnem małego samochodu - z benzyną i gazem - tylko na dojazdy do pracy .

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    w chwili obecnej na male auto z gazem bym się nie przestawił ze względu na cenę ropy i wygodę większego autko. jednak wygoda to dużo a jak koszty sa wlaściwie identyczne to chyba lepiej mieć wygodne duże autko

  14. #13
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Szczerzę to nie myślałem o mniejszym aucie Coś w pokroju Lybry, jeśli chodzi o wielkość.
    Tylko jak tutaj piszecie, 1.4 TJet spali 10-11l LPG, 1.6 MJet około tych 6l. Mi Lybra spala od 6.5 do 11. Teraz jechaliśmy nad morze to w trasie spaliła 7,2l ale byliśmy załadowani do pełna i o dziwo... im bliżej morza tym więcej gór
    Więc nawet jakby diesel spalił mi wtedy 4,5l to i tak wychodzi drożej ;/

    Ale brak LPG = brak dodatkowej instalacji...
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2009
    Skąd
    Żory
    Postów
    352
    Auto
    Croma jtd
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    to chyba lepiej mieć wygodne duże autko
    Cromki nie sprzedam za szybko - za bardzo ją lubię ... myślę o zakupie dodatkowo punciaka 2 hgt - do tego gaz i był by tani transport do i z pracy - plus przyjemnie jeżdżący . Wyliczyłem sobie różnicy z tytułu spalania około 1800zł rocznie . I dalej myślę ... .

  16. #15
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    To ja już nie przeliczam ile zaoszczędziłem. Tak dla szybkiego wyliczenia
    Mam 157 tys. km na budziku teraz, jak kupowaliśmy miała 134 tys. Czyli 23 tys. km zrobiłem.
    Czyli licząc, że spalę 8l LPG średnio na 100km i 8 litrów PB na 100km, to mi wychodzi różnica przy takim przebiegu około 4-5 tys. zł w kieszeni w skali roku. W różnicy do ON przy założeniu, że spali 6l na 100km mam około 1.5-2 tys. zł. Czyli tyle zaoszczędziłem. A za instalację dałem 2400zł brutto. Więc bez dwóch zdań, LPG nadal jest bardzo kuszące.
    W Lybrze totalnie nie narzekam na gaz, pali ładnie, jeździ.

    Punto 2 HGT Kiedyś moje marzenie
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM



 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [drzwi] Doors open
    Napisany przez reggiekb na forum Multipla
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-09-2012, 11:40
  2. Fiat Brava. Demontaż kierownicy z Air Bagiem
    Napisany przez -pawlo111 na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 21-04-2011, 00:25
  3. Kontrolka Boot Open
    Napisany przez Rfck na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 01-12-2010, 01:08
  4. Drift Open 2009
    Napisany przez casus maximus na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 22-07-2009, 10:45
  5. Air bag MAREA
    Napisany przez Sławek01 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 07-02-2009, 22:52

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo polskie menu

fiat bravo 1.4 turbo jet

fiat bravo turbo jett

fiat 1.4 turbo

fiat bravo turbo jet

fiat bravo 1.4 turbo opinie

polskie menu fiat bravo

fiat bravo 1.4 turbo

FIAT BRAVO 1 4 TURBO JETT

fiat bravo 1.4 turbo jett

przeciek dachu fiata bravo II

Fiat Bravo 1 4 TURBO

fiat bravo 1400 turbo jet

fiat brawo 1.4 turbo opiniebravo turbo jetfiat bravo ii 1.4 turboturbina do fiata bravo 1.4 120fiat bravo turbo jet czy wartobravo ii turbobravo ii przecieki dachufiat brawo air jetfiat bravo 1.4 turbo lpgwgranie polskiego menu fiat bravofiat airjet gaz lpgfiat bravo 1.4 turbo jet opinie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl