Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 113
Like Tree11lubi to!

Temat: Rezystor, filtr canbus do cofania  

  1. #46
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Tyle że do zgaszenia wystarczy kilkaset ohm. I tu znow mozna sie pobawic w obliczenia i policzyc ile dla 12 v moze minimalnie mieć np. 2 watowka. Na oko to będzie jakies 100 ohm a im damy więcej tym lepiej od strony start energii ale na tyle mało aby zgasić ledy. Sądzę że 220-270 byloby ok. A takie rezystory są małe iłatwo upchnąć np. w obudowie lampy. Ja mam caly tyl na ledach IMHO ladniej wypelnia lampe nie ma tych blind spotow wkolo zarowki nie widac punktu tzn wlóknano i swiatlo stopu zapala sie szybciej. Ale to customowe rozwiazanie z zarowek wywalone sa przetwornice a wsadzone rezystory (przetwornice buczą bo same są zasilane z przetwornicy). I zarowki ktore kopilem sa duzo jasniejsze od ori wiec musialem je jakos przygasic. Wada jest ciut mniejsza roznica miedzy swiatlem stopu a pozycyjnym i zeby to ogarnac trzeba zrobic maly knif na tranzystorze.wtedy pozycja bedzie porownywalna z ori a stop mocniejszy od ori.
    A w ktorym miejscu te przetwornice sa?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    W zarowkach? Jesli mowa o P21W to wewnatrz trzonka. Sa to stabilizatory pradu. W ukladzie jaki jest w tipo reczej niepotrzebne bo obwody zasilane sa z body z podobnych przetwornic. Przy pozycjach podawane jest 5v prawdopodobnie stabilizowane a przy stopach skacze do 12V.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Zaspokoiłes, teraz wiem ze wstawiłeś badziewne ledy... nigdy nie kupowałem badziewia ledowego to nawet na to nie wpadłem... dzięki tobie już wiem, ze jak się chłam kupi to potem problem. Przepraszam, bo gdym brał to pod uwagę to bym nie zadawał tych pytań... ale z drugiej strony jak ktoś nie wiedział jak ja to się dowie czytając to...
    Niekoniecznie badziewne ale raczej nie na przetwornicach tylko z rezystorem jako ogranicznik pradu.

  4. #48
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Zaspokoiłes, teraz wiem ze wstawiłeś badziewne ledy... nigdy nie kupowałem badziewia ledowego to nawet na to nie wpadłem... dzięki tobie już wiem, ze jak się chłam kupi to potem problem. Przepraszam, bo gdym brał to pod uwagę to bym nie zadawał tych pytań... ale z drugiej strony jak ktoś nie wiedział jak ja to się dowie czytając to...
    Chłamem nie są , przełożyłem je z bravo2 gdzie tam takiego problemu nie było. Kupie inne ledy i bede mial spokoj a jak cie 4 litery bolą to jest maść...

  5. #49
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Bravo prawdopodobnie mialo zasilanie przeciwmgielnych przez przekaznik. Tu jest bezposrednio z body dlatego sie żarzą.

  6. #50
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,768
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Niekoniecznie badziewne ale raczej nie na przetwornicach tylko z rezystorem jako ogranicznik pradu.
    Czyli badziewne


    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    Kupie inne ledy i bede mial spokoj a jak cie 4 litery bolą to jest maść...
    Kupuj co chcesz a o swoje 4 litery pozwól ze zadbam sam na swój sposób :-)
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  7. #51
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Bravo prawdopodobnie mialo zasilanie przeciwmgielnych przez przekaznik. Tu jest bezposrednio z body dlatego sie żarzą.
    Dziękuje za konkretną odpowiedź w przeciwieństwie do wszystko wiedzącego @Qvadrat.

  8. #52
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Według mnie idealnie się zgrywaja, przy żarówkach H7 led 6000K widać było że samo światła od mijania wpada bardziej w niebieską poświatę.
    Możesz zrobić fotkę jak to wygląda wieczorem patrząc na lampy?

  9. #53
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,768
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    wszystko wiedzącego @Qvadrat.
    Aleś się zacietrzewił... nie będę już ci dolewał oliwy do ognia mam nadzieje ze to już koniec twoich podjazdów do mnie. Z mojej strony EOT.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  10. #54
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Tyle że do zgaszenia wystarczy kilkaset ohm. I tu znow mozna sie pobawic w obliczenia i policzyc ile dla 12 v moze minimalnie mieć np. 2 watowka. Na oko to będzie jakies 100 ohm a im damy więcej tym lepiej od strony start energii ale na tyle mało aby zgasić ledy. Sądzę że 220-270 byloby ok. A takie rezystory są małe iłatwo upchnąć np. w obudowie lampy. Ja mam caly tyl na ledach IMHO ladniej wypelnia lampe nie ma tych blind spotow wkolo zarowki nie widac punktu tzn wlóknano i swiatlo stopu zapala sie szybciej. Ale to customowe rozwiazanie z zarowek wywalone sa przetwornice a wsadzone rezystory (przetwornice buczą bo same są zasilane z przetwornicy). I zarowki ktore kopilem sa duzo jasniejsze od ori wiec musialem je jakos przygasic. Wada jest ciut mniejsza roznica miedzy swiatlem stopu a pozycyjnym i zeby to ogarnac trzeba zrobic maly knif na tranzystorze.wtedy pozycja bedzie porownywalna z ori a stop mocniejszy od ori.
    Parują Ci lampy? Masz sw czy hb? Mam rozumieć ze to przeróbka diod a nie przetwornicy. Jesteś wstanie coś takiego odpłatnie wykonać?

  11. #55
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Gomez405 Zobacz post
    Parują Ci lampy? Masz sw czy hb? Mam rozumieć ze to przeróbka diod a nie przetwornicy. Jesteś wstanie coś takiego odpłatnie wykonać?
    Mam hb, nie zauważyłem żeby parowały ledy+ balast w lampie (potrzebne dla pozycji i kierunkow zeby nie wywalaly bledów) też trochę ciepła dają. (BtW ostatnio widziałem lexa i bmw z mega zaparowanymi lampami przednimi to tak apropos opisywanych tu żali jakie to fiaty są do dupy). Kierunki tez sa na ledach i tez musialem ledy przciemnic rezystorem bo swiecily mega za mocno a i tak sa jasniejsze od ori. No i oczywiscie "ledowy" efekt ich zapalania tzn i gaszenia tzn natychmiast. Przerobione są oczywiście same "żarówki", w aucie ingerencja jest minimalna ( dolutowane balasty wewnątrz lamp).Niestety nie chcę się podejmować tego, po godzinach mam sporo innych hobbystycznych zajec a gdybym chcial zarabiac w tym czasie pieniadze to bralbym overtime w pracy. Ale kluczem do lepszego wygladu lamp są wlasnie zarowki o wiekszej powierzchni swietlnej niz wlokno wolframowe gdyby odblysniki lamp w klapie byly inne to wgl byloby super. Gdyby lampy byly rozbieralne mozna by odstawic jakis designerski motyw z plexą itp ale rozcinac mi sie ich nie chce. To takie duperele tak naprawde nabardziej sensowne są ledy cofania jak się ma kamerę.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 17-02-2020 o 01:12

  12. #56
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    To jak juz poruszony temat cofania zarówek w16w, to moze cos polecicie gotowego dobrego z filtrem canbus ? Biale mocne swiatlo, nie z chin tylko moze byc cos drozszego ostam, philips itp oczywiscie bez błedu po wlozeniu dwoch zarowek
    Ostatnio edytowane przez brylancik13 ; 17-02-2020 o 07:04

  13. #57
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Mam hb, nie zauważyłem żeby parowały ledy+ balast w lampie (potrzebne dla pozycji i kierunkow zeby nie wywalaly bledów) też trochę ciepła dają. (BtW ostatnio widziałem lexa i bmw z mega zaparowanymi lampami przednimi to tak apropos opisywanych tu żali jakie to fiaty są do dupy). Kierunki tez sa na ledach i tez musialem ledy przciemnic rezystorem bo swiecily mega za mocno a i tak sa jasniejsze od ori. No i oczywiscie "ledowy" efekt ich zapalania tzn i gaszenia tzn natychmiast. Przerobione są oczywiście same "żarówki", w aucie ingerencja jest minimalna ( dolutowane balasty wewnątrz lamp).Niestety nie chcę się podejmować tego, po godzinach mam sporo innych hobbystycznych zajec a gdybym chcial zarabiac w tym czasie pieniadze to bralbym overtime w pracy. Ale kluczem do lepszego wygladu lamp są wlasnie zarowki o wiekszej powierzchni swietlnej niz wlokno wolframowe gdyby odblysniki lamp w klapie byly inne to wgl byloby super. Gdyby lampy byly rozbieralne mozna by odstawic jakis designerski motyw z plexą itp ale rozcinac mi sie ich nie chce. To takie duperele tak naprawde nabardziej sensowne są ledy cofania jak się ma kamerę.
    Odnośnie lamp nie mam z tym większego problemu aczkolwiek może taka przeróbka robi robotę. Masz moze zdjęcia wykonania przeróbki mijania tył na led ewentualnie mozesz jakiś tutorial zrobić.

  14. #58
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,212
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Gomez405 Zobacz post
    Możesz zrobić fotkę jak to wygląda wieczorem patrząc na lampy?
    IMG_20200217_205018.jpg

  15. #59
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 luty 2019
    Skąd
    ŁÓDŹ
    Postów
    83
    Auto
    Tipo HB T jet
    Rocznik
    2018
    Jak widać jest kilka osób które jeżdżą zapewne już jakiś dłuższy czas na wstawionych ledach do mijania, nie macie problemu w trakcie zimy z zamarzaniem śniegu na lampach?

  16. #60
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Ja mam chyba te ledy drl bardziej niebieskie.


 
Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Rezystor dmuchawy
    Napisany przez jack-720 na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 23-01-2019, 22:23
  2. Rezystor dmuchawy
    Napisany przez Bardzozly na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-01-2018, 10:20
  3. Czy Ducato posiada Canbus?
    Napisany przez stolarz717 na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 24-08-2015, 10:08
  4. Autoalarm sterowany CANBUS
    Napisany przez petarda na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-04-2013, 02:38
  5. Rezystor dmuchawy
    Napisany przez Hrupek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-04-2011, 20:55

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Fiat Tipo canbus

h11 led jaki rezystor

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538rezystor-filtr-canbus-do-cofania-462892

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl