Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 kwiecień 2018
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Tipo SW 1,4 T-Jet 120 KM LPG Fabryczny
    Rocznik
    12.2017

    Komunikat - sprawdx światła stop i postojowe

    Pozdrawiam Wszystkich bardzo gorąco 29 ( ok 14:00 )w cieniu Gdynia !
    Dzisiaj wyświetlił się™ ni z tego ni z owego komunikat sprawdz światła stop i pozycyjne.
    Sprawdziłem wszystkie lampy świecą… , co jest ?
    Zaznaczam auto nie było myte ani nie jeżdziło w deszczu suche stoi w garage.

    Odłączyłem akumulator - klemę minusową na jakieś 10 min, po podłączeniu ponownym klemy komunikat już się nie pokazał
    A teraz pytanie do doświadczonych i nie tylko co to za diabeł ?
    Ostatnio edytowane przez Jutataxi ; 28-07-2020 o 20:44



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2017
    Skąd
    Kołobrzeg
    Wiek
    41
    Postów
    68
    Auto
    Tipo 1.4 95KM LOUNGE
    Rocznik
    2016
    pojawiło mi się takie coś dwukrotnie, dodatkowy efekt: pulsowała wtedy żarówka od światła pozycyjnego. Zgłosiłem to do ASO i wymienili przełącznik świateł (jakieś 2 lata temu) i od tamtej pory taki błąd już się nie pojawił.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 kwiecień 2018
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Tipo SW 1,4 T-Jet 120 KM LPG Fabryczny
    Rocznik
    12.2017
    Cytat Napisał capitanslow Zobacz post
    pojawiło mi się takie coś dwukrotnie, dodatkowy efekt: pulsowała wtedy żarówka od światła pozycyjnego. Zgłosiłem to do ASO i wymienili przełącznik świateł (jakieś 2 lata temu) i od tamtej pory taki błąd już się nie pojawił.
    No to ciekawe co bedzie dalej jak sie pojawi jeszcze raz to sie bedę martwił

  5. #4
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,611
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet, 1.4 8V
    Rocznik
    2006, 2009
    Ja bym lampy w środku sprawdził. Styki na lampach mogą byś zaśniedziałe.

    Czasami przepalona żarówka jest w takiej pozycji, że włókno dalej dotyka do drutu i taka żarówka będzie świecić.

  6. #5
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,742
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Facynujące jest to jak we fiacie działa wykrywanie: pozycje w klapie są bardzo czułe natomist te ze stopem duzo mniej. Opieram się na tym co zauważyłem przy aplikacji ledów. Tak samo dzienne tolerują prąd dużo niższy od nominalnego. A najbardziej wybredne są kierunki i wsteczny. Tam trzeba najwięcej balastu dopierd..lić

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 kwiecień 2018
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Tipo SW 1,4 T-Jet 120 KM LPG Fabryczny
    Rocznik
    12.2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Facynujące jest to jak we fiacie działa wykrywanie: pozycje w klapie są bardzo czułe natomist te ze stopem duzo mniej. Opieram się na tym co zauważyłem przy aplikacji ledów. Tak samo dzienne tolerują prąd dużo niższy od nominalnego. A najbardziej wybredne są kierunki i wsteczny. Tam trzeba najwięcej balastu dopierd..lić
    Do dnia dzisiejszego jet wszystko ok, komunikat sie nie pojawił.
    Dzięki za wszelkie podpowiedzi, wygląda na to że odlączenie na pare minut aku dało efekt - jak by się pojawił komunikat sprawdz światła stop i pozycję dam znać !

  8. #7
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,925
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    A najbardziej wybredne są kierunki i wsteczny. Tam trzeba najwięcej balastu dopierd..lić
    Czekam na ledy do wstecznych, jaki balast do nich dodałeś u siebie aby się komp odpierdzielił?
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  9. #8
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,742
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Czekam na ledy do wstecznych, jaki balast do nich dodałeś u siebie aby się komp odpierdzielił?
    2 x 22 omy równolegle czyli 11. 2 x 33 wywalało błąd

  10. #9
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,925
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    74802052-6E43-47DF-ABA8-96E8B6A0F74F.jpeg
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    2 x 22 omy równolegle czyli 11.
    O tak?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    To jak kupię 4 takie to będzie ok?

    Zobacz ofertę: Rezystor Mocy 25W Drutowy radiator 22 Ohm https://allegro.pl/oferta/rezystor-m...ource=facebook
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  11. #10
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,742
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Nie dam glowy ze w Twoich ledach balast jest potrzebny taki sam. Co do mocy P=U2/R czyli 14*14/22=ok 9.czyli wystarczylyby 10W lub jak juz jest 25W to wez dwa po 11ohm lub mniej. Tyle ze dokladnie dobrany bedzie dalej spelnial funkcje ze jak sie przepali led to wykryje.
    Ja akurat mam zwykle ze sklepu elektronicznego zamontowane na pcb i przykrecone na wolnym gwincie w okolicach bagaznika tam gdzie bywa tylny modul do siedzen itp
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 07-08-2020 o 21:36


 

Podobne tematy

  1. swiatła postojowe
    Napisany przez wojan na forum Albea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 19-11-2018, 13:53
  2. światła postojowe
    Napisany przez Hepo na forum Croma
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 21-09-2016, 22:40
  3. oświetlenie postojowe porzod i tyl
    Napisany przez biker2001 na forum Croma
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 04-11-2015, 18:28
  4. swiatła postojowe
    Napisany przez jelonek2014 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-05-2015, 19:45
  5. światła postojowe
    Napisany przez lekow na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 16-03-2009, 17:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl