Nie kupilem byle gowna od chinczyka ,odciecie swiatla bylo jak na zwyklych zarowkach i ustawienie tez , wiec nie wiem jak moglo oslepiac . Gdybym mial w dupie innych to na skp bym nie jechal.
Nie kupilem byle gowna od chinczyka ,odciecie swiatla bylo jak na zwyklych zarowkach i ustawienie tez , wiec nie wiem jak moglo oslepiac . Gdybym mial w dupie innych to na skp bym nie jechal.
Fakt faktem jest, że auto nie spełnia warunków dopuszczenia do ruchu po drogach publicznych i należy się zatrzymanie DR.
Jeżeli na lepszych żarówkach reflektory słabo świecą, to wymienia się lampy. Soczewkowe też się wypalają.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Komentarz nie ruszył, ale jeśli mnie oślepisz, to połzawią Ci oczy H4 od Osram dają radę, a D5S hehe, zależy w czym będę jechał
To miało być złośliwe.
Napraw ABS, zmiękcz skóry i sprawdź żarówki LED!
Obejrzyj ten odcinek
Trochę wyolbrzymiasz , jeżeli jest możliwość przywrócenia do stanu jak powinno być ( w tym wypadku żarówki zawsze miałem przy sobie w razie w) to dowodu nie zabierają.
Nie wiem czy wiesz ale w Bravo 2 reflektory to jedna z najmniej udanych rzeczy i duzo ludzi narzeka/ło, miałem je w dobrym stanie jak na wiek auta, prawie nie porysowane , niezmatowiałe . Sprawdziłem kilka żarówek +100000000% , osramy, philipsy , najlepiej świeciły GE aka Tunksgram ale po włożeniu ledów bez porównania. Natężenie światła 3 razy większe.
Nie panikuj nie oślepiały , zreszta juz bravo nie mam a w TIPO jeszcze nie mam ledów.
Soczewkowe przede wszystkim się wypalają. To są lampy stworzone do xenonów które nie grzeja tak bardzo a duży strumień pozwala na to aby kilkadziesiąt % światła zatrzymac na przysłonie. Ale d5s to nie to samo co "stare" xenony 35W (2000 lm kontra 3200 lm)no ale za to nie trzeba poziomowania robić (oszczędność dla producenta)
Ja na okoliczność oslepiania z przeciwka w AR miałem dodatkowe 4 dalekosiężne (obecnie 2) to tak w kwestii złosliwości.
Ale offtop mamy
Na razie moje prace z halogenami ustały. Jeszcze raz musze obczaić czy nie ma gdzies sygnału z body w skrzynce z bezpiecznikami a jesli nie trzeba pociągnąć wiązkę do body. W zasadzie już to zrobiłem przeciągając inne przewody miedzy kabiną a komorą silnika dałem dwa przewody dodatkowe (jako że kulturalne przejście przez grodź kabiny w oryginalnej wiązce bez druciarstwa wymaga rozbiórki podszybia itp. w pizdu roboty). Ale z doświetlania zakrętów chyba nici. Bo o ile body comp reaguje na komendę załączenia świateł robi to tylko na jednym z nich (foglights left) drugi jest nieaktywny. A to oznacza że nie można lewym i prawym halogenem sterować niezależnie. W alfa obd nie widziałem też komendy która by jakoś to załączała. Pozostaje moduł
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 26-10-2017 o 08:23
Ja wymieniłem w światłach mijania fabryczne phylipsy na OSRAM H7 NIGHT BREAKER UNLIMITED a w drogowych na OSRAM H7 NIGHT BREAKER LASER i muszę powiedzieć, że różnica jest naprawdę duża.
Pietics, a jak się komponują te żarówki z ledami do dziennych. Myslę też o wymianie i waham sie miedzy philipsami xtreme lub white vision oraz osramami jak powyżej.
Orientuje się ktoś czy w wersji EASY jest wiązka pod przednie halogeny?
Nie ma .Prościej i pewniej zajrzeć pod zderzak.
Akcja halogeny doświetlanie zakrętów dzisiaj postanowiłem sprawdzić czy mam wiązkę halogenów o dziwo jest teraz pytanie czy wystarczy zakupić halogeny ramki oraz panel z włącznikiem i aktywacja w body.
95251397_3209830225716828_6466066276216209408_n.jpg 95580754_3209830132383504_943854144588873728_n.jpg
Poniżej zdjęcia skrzynki przekaźników i bezpieczników - które odpowiadają za halogen oraz doświetlanie?
95704929_3211579845541866_3363476055858872320_o.jpg 95135429_3211580742208443_5370485496998789120_o.jpg 95714967_3211580382208479_1854176311266770944_o.jpg
Zrobiłem test instrument panel dioda się świeci bez aktywacji w body funkcji: Front Fog Lights, Cornering Light
95989809_3211579355541915_3547631914070310912_o.jpg
Robił ktoś osiowanie proxy za pomocą interfejsu BT na alfaOBD android pobranego z chomika ?
I jak akcja zakończyła się powodzeniem?
Witam jestem od nie dawna posiadaczem fiata Bravo2 z 2010r 1,4 t-jet w którym nie miałem w przednim oryginalnym zderzaku świateł przeciwmgielnych oraz włącznika do przednich świateł w środku. Zamontowałem takie światła i włącznik, podpiąłem do oryginalnej instalacji, sprawdziłem bezpieczniki i nie działa, nie mam również żadnej informacji w menu na temat corneting light (wiecie ocb). Może wiecie co jest nie tak za nim oddam go do elektronika. Bo on już mi mówił że może trzeba będzie wymieć body-komputer co wiąże się z kosztami dużymi. Dziękuję i pozdrawiam
Ale to forum tipo. Jak jest instalka to podstawa to aktywacja w body. Tam tez aktywuje sie obecnosc opcji w menu. A elektryk jak rozumiem z łapanki bo taki mający pojęcie o fiatach najpierw zrobiłby powyższe. Z reguly halogeny są nawet w bazowych bodycompach wystarczy aktywować. Wgl wymieniac body w dosc leciwym aucie finansowo raczej nie ma sensu bo jak uzywka to nie wiadomo z jakimi opcjami a jak nowy to wgl z 1/4 ceny auta.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 16-03-2023 o 23:20