Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 29
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2013
    Skąd
    torun
    Wiek
    36
    Postów
    126
    Auto
    Grande punto
    Rocznik
    2008

    Grande punto 1.4 8v 77km Szarpanie na rozgrzanym silniku LOG z ECU SCANA

    Witam
    Kropek szarpie po przejechaniu jakichś 5 kilometrów. Tylko ruszając na 1 i 2. Na zimnym zazwyczaj jest ok. Chociaż np dzisiaj rano była temp zewnetrzna 10 stopni na plusie i od początku szarpał a później przestał po rozgrzaniu.
    Silnik 1,4 8v 77km

    Co zrobilem:
    Odpowietrzyłem sprzęgło
    uszczelniłem wybierak
    wymieniłem olej skrzyni.
    Wyczyscilem przepustnice.
    wymieniłem świece
    wymieniłem przewody wn.

    Po logu niepokoi mnie sonda lambda (bo nieraz jest system rich a nieraz zbyt uboga mieszanka)[poza tym kiedys na przeglądzie gość stwierdził że mam przekroczone spaliny minimalnie). ALe może ktoś widzi coś więcej.. ALe może ktoś widzi coś więcej.
    Cewki chyba ok??


    2x Log na rozgrzanym silniku na biegu jałowym

    1. ODCZYT PARAMETRÓW:
    Napięcie akumulatora: 13,9 V
    Licznik przebiegu: 77521,0 km
    Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
    Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 25
    Licznik czasu obrotów max: 40,00 s
    Max prędkość obr. silnika: 6680 obr/min
    Ilość ponownych zapisów: 0
    Prędkość pojazdu (z CAN): 0,0 km/h
    Obroty silnika: 697 obr/min
    Prędkość koła (lewy przód): 0,00 km/h
    Prędkość koła (prawy przód): 0,00 km/h
    Prędkość koła (lewy tył): 0,00 km/h
    Prędkość koła (prawy tył): 0,00 km/h
    Temperatura wody: 85 °C
    Temperatura powietrza: 21 °C
    Temp. oleju w silniku: 84 °C
    Wyprzedzenie zapłonu: 8,2 °
    Kąt wyprzedzenia (obliczony): 7,7 °
    Korekta kąta wyprzedzenia: 0,0 %
    Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °
    Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °
    Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °
    Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °
    Czas wtrysku: 2,946 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,000 ms
    Czas ładowania cewki 1: 2,020 ms
    Czas ładowania cewki 2: 2,050 ms
    Czas ładowania cewki 3: 2,030 ms
    Czas ładowania cewki 4: 2,088 ms
    Czujnik spalania stukowego: 2,3082 V
    Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 0,6246 V
    Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 0,5856 V
    Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,6490 V
    Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,6393 V
    Moment obr. silnika (zmierzony): 20,9 Nm
    Moment obr. silnika (oczekiwany): 21,8 Nm
    Obciążenie silnika: 6,13 Kg/h
    Ciśnienie w dolocie: 312 mBar
    Oczekiwane ciśnienie powietrza: 355 mBar
    Korekta powietrza biegu jałowego: 3,5 %
    Kąt przepustnicy: 2,5 °
    Kąt przepustnicy: 0,0 %
    Pozycja przepustnicy (ścieżka 1): 2,5 °
    Pozycja przepustnicy (ścieżka 2): 2,5 °
    Steroanie zaworu przepustnicy: 45,3 %
    Adaptacja przepustnicy: Not requested
    Faza adaptacji przepustnicy: Learnt
    Przepustnica elektroniczna (tryb awaryjny): Active
    Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,651 V
    Napięcie lambda 1 za kat.: 0,760 V
    Integrator sondy lambda 1: 1,01598
    Integrator sondy lambda 2: 1,00000
    Stan lambda przed kat.: Closed loop
    Stan lambda 1 za kat.: Open loop
    Diagnostyka sondy Lambda 1 (przed kat.): System rich
    Diagnostyka sondy Lambda 1 (za kat.): System rich
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 700 obr/min
    Rzeczywista pozycja wałka: -0,44 °
    Oczekiwana pozycja wałka: -0,13 °
    VVT (wariator fazy): 0,0 %
    Sterowanie wariatora fazy: Excessive advance
    Pozycja wariatora fazy: Learnt
    Zaadaptowana pozycja VVT (1): 106,06 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (2): 230,69 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (3): 285,00 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (4): 411,56 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (5): 465,31 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (6): 640,13 °
    Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %
    Napełnienie kanistra: 3,6 %
    Pozycja pedału przyspieszenia: 0,0 %
    Ścieżka 1 pot. pedału przyspieszenia: 0,9906 V
    Ścieżka 2 pot. pedału przyspieszenia: 0,9955 V
    Styk pedału sprzęgła: Pressed
    Pozycja pedału hamulca: Pressed
    Przycisk tempomatu - wł./wył.: OFF
    Przycisk tempomatu - przyspiesz (+): OFF
    Przycisk tempomatu - zwolnij (-): OFF
    Przycisk tempomatu - wznów (RCL):
    Prędkość oczekiwana tempomatu: 0 km/h
    Żądanie uruchomienia klimatyzacji: OFF
    Spreżarka klimatyzatora: OFF
    Prędkość wentylatora: 0
    Ciśnienie atmosferyczne: 1014 mBar
    Zużycie paliwa: 0,5786 l/h
    Kod uniwersalny: Received
    Rozruch silnika: Allowed
    Pozycja kluczyka: MAR
    Stan silnika: MAR
    Automatyczna skrzynia biegów: Manual
    Włączony bieg: None/Neutral
    Kontrolka awarii:
    ================================================== ==============================
    2. ODCZYT PARAMETRÓW:
    Napięcie akumulatora: 13,8 V
    Licznik przebiegu: 77521,0 km
    Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
    Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 25
    Licznik czasu obrotów max: 40,00 s
    Max prędkość obr. silnika: 6680 obr/min
    Ilość ponownych zapisów: 0
    Prędkość pojazdu (z CAN): 0,0 km/h
    Obroty silnika: 696 obr/min
    Prędkość koła (lewy przód): 0,00 km/h
    Prędkość koła (prawy przód): 0,00 km/h
    Prędkość koła (lewy tył): 0,00 km/h
    Prędkość koła (prawy tył): 0,00 km/h
    Temperatura wody: 85 °C
    Temperatura powietrza: 21 °C
    Temp. oleju w silniku: 84 °C
    Wyprzedzenie zapłonu: 6,6 °
    Kąt wyprzedzenia (obliczony): 6,5 °
    Korekta kąta wyprzedzenia: 0,0 %
    Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °
    Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °
    Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °
    Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °
    Czas wtrysku: 3,096 ms
    Korekta czasu wtrysku: 0,000 ms
    Czas ładowania cewki 1: 2,016 ms
    Czas ładowania cewki 2: 2,044 ms
    Czas ładowania cewki 3: 2,024 ms
    Czas ładowania cewki 4: 2,082 ms
    Czujnik spalania stukowego: 2,1228 V
    Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 0,6198 V
    Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 0,5710 V
    Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,5612 V
    Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,5417 V
    Moment obr. silnika (zmierzony): 0,0 Nm
    Moment obr. silnika (oczekiwany): 28,4 Nm
    Obciążenie silnika: 12,75 Kg/h
    Ciśnienie w dolocie: 272 mBar
    Oczekiwane ciśnienie powietrza: 253 mBar
    Korekta powietrza biegu jałowego: 2,7 %
    Kąt przepustnicy: 3,1 °
    Kąt przepustnicy: 0,0 %
    Pozycja przepustnicy (ścieżka 1): 3,0 °
    Pozycja przepustnicy (ścieżka 2): 3,1 °
    Steroanie zaworu przepustnicy: 48,4 %
    Adaptacja przepustnicy: Not requested
    Faza adaptacji przepustnicy: Learnt
    Przepustnica elektroniczna (tryb awaryjny): Active
    Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,029 V
    Napięcie lambda 1 za kat.: 0,741 V
    Integrator sondy lambda 1: 0,99095
    Integrator sondy lambda 2: 1,00000
    Stan lambda przed kat.: Closed loop
    Stan lambda 1 za kat.: Open loop
    Diagnostyka sondy Lambda 1 (przed kat.): Mieszanka zbyt uboga
    Diagnostyka sondy Lambda 1 (za kat.): System rich
    Oczekiwane obroty biegu jałowego: 1660 obr/min
    Rzeczywista pozycja wałka: 0,00 °
    Oczekiwana pozycja wałka: -4,38 °
    VVT (wariator fazy): 48,5 %
    Sterowanie wariatora fazy: Excessive advance
    Pozycja wariatora fazy: Learnt
    Zaadaptowana pozycja VVT (1): 106,06 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (2): 230,69 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (3): 285,00 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (4): 411,56 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (5): 465,31 °
    Zaadaptowana pozycja VVT (6): 640,13 °
    Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %
    Napełnienie kanistra: 3,6 %
    Pozycja pedału przyspieszenia: 0,0 %
    Ścieżka 1 pot. pedału przyspieszenia: 0,9906 V
    Ścieżka 2 pot. pedału przyspieszenia: 0,9955 V
    Styk pedału sprzęgła: Pressed
    Pozycja pedału hamulca: Released
    Przycisk tempomatu - wł./wył.: OFF
    Przycisk tempomatu - przyspiesz (+): OFF
    Przycisk tempomatu - zwolnij (-): OFF
    Przycisk tempomatu - wznów (RCL):
    Prędkość oczekiwana tempomatu: 0 km/h
    Żądanie uruchomienia klimatyzacji: OFF
    Spreżarka klimatyzatora: OFF
    Prędkość wentylatora: 0
    Ciśnienie atmosferyczne: 1014 mBar
    Zużycie paliwa: 0,7612 l/h
    Kod uniwersalny: Received
    Rozruch silnika: Allowed
    Pozycja kluczyka: MAR
    Stan silnika: MAR
    Automatyczna skrzynia biegów: Manual
    Włączony bieg: None/Neutral
    Kontrolka awarii: Flashing
    Ostatnio edytowane przez Jordandc ; 12-10-2018 o 09:45



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2013
    Skąd
    torun
    Wiek
    36
    Postów
    126
    Auto
    Grande punto
    Rocznik
    2008
    Dziwne dla mnie jest też Styk pedału sprzęgła: Pressed A był nie wciśnięty


    No i ta sonda lambda
    Diagnostyka sondy Lambda 1 (przed kat.): Mieszanka zbyt uboga

    Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,029 V

    ciekawe jak wygląda log kogoś kto nie ma problemu szarpania.

    po 75 tysiącach raczej sprzegło by nie podziekowało. Chociaż wszystko możliwe. To jednak bym zostawił na koniec bo ani nie dochodzą żadne hałasy z niego ani nie ciągnie a biegi także wchodzą gładziutko bez najdrobniejszego zacięcia czy zgrzytu
    Ostatnio edytowane przez Jordandc ; 12-10-2018 o 10:51

  4. #3
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał Jordandc Zobacz post
    Dziwne dla mnie jest też Styk pedału sprzęgła: Pressed A był nie wciśnięty
    Zrób testy czujnika. Jeśli cały czas jest jako wciśnięty, to trzeba go wymienić. Rozłącz wtyczkę i sprawdź co będzie. Od wadliwego czujnika rózne rzeczy się dzieją.


    Cytat Napisał Jordandc Zobacz post
    Diagnostyka sondy Lambda 1 (przed kat.): Mieszanka zbyt uboga

    Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,029 V
    Parametr zmienia się w sposób ciągły.


    Cytat Napisał Jordandc Zobacz post
    po 75 tysiącach raczej sprzegło by nie podziekowało.
    Przy 205tyś nie chce podziękować


    Cytat Napisał Jordandc Zobacz post
    Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 25
    Licznik czasu obrotów max: 40,00 s
    Max prędkość obr. silnika: 6680 obr/min
    Interesujące są te wpisy. Co się działo z tym autem? Na L jeździło, czy co?

    Jak na 2008 rocznik, to przebieg podejrzanie niski jak dla mnie.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2013
    Skąd
    torun
    Wiek
    36
    Postów
    126
    Auto
    Grande punto
    Rocznik
    2008
    To jest mój samochod wzięty nowy z salonu.jezdzil jako drugie auto dlatego taki przebieg . Tylko ja nim jeździłem i nic się nie działo

    Co masz na myśli przy sondzie lambda ze w sposób ciągły ? Jest Ok?działo
    Ostatnio edytowane przez Jordandc ; 12-10-2018 o 12:24

  6. #5
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,893
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet, 1.4 8V
    Rocznik
    2006, 2009
    Jak dawno temu wymienione filtry? Paliwo, powietrze...
    Ostatnio edytowane przez malutki1989 ; 12-10-2018 o 12:28 Powód: Nim zacząłem odpisywać, padły opdowiedzi na część pytań, ale forum nie odświeżyło mi tego :)

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2013
    Skąd
    torun
    Wiek
    36
    Postów
    126
    Auto
    Grande punto
    Rocznik
    2008
    Paliwo nigdy a powietrze co roku to samo z olejem silnikowym co roku

  8. #7
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał malutki1989 Zobacz post
    Jak dawno temu wymienione filtry?
    To benzynka Tu się wymienia, ale z pompą

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Jordandc Zobacz post
    Co masz na myśli przy sondzie lambda ze w sposób ciągły ? Jest Ok?działo
    Przy sprawnej sondzie jest jakby sinusoidka.

    Popracuj nad tym czujnikiem wciśnięcia sprzęgła, różne rzeczy przez jego niesprawność mogą się dziać. ECU na podstawie jego stanu dobiera trochę inne parametry pracy silnika.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 12-10-2018 o 14:11

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2013
    Skąd
    torun
    Wiek
    36
    Postów
    126
    Auto
    Grande punto
    Rocznik
    2008
    a moja sonda jest sprawna??
    Ostatnio edytowane przez Jordandc ; 12-10-2018 o 14:46

  10. #9
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał Jordandc Zobacz post
    a moja sonda jest sprawna??
    Musiałbyś zrobić wykresówkę - w MultiEcuScan/AlfaOBD możesz spokojnie to zrobić i wkleić. Na podstawie dwóch wpisów trudno cokolwiek powiedzieć. Na pewno masz niesprawny czujnik pedału sprzęgła i tym trzeba się w pierwszej kolejności zająć.

  11. #10
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,423
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał Jordandc Zobacz post
    moja sonda jest sprawna?
    Pytanie do wróżki.
    Może jest, może nie jest. Na podstawie informacji które podałeś nie da się stwierdzić w jakim stanie jest sonda, ale "uszkodzona" w sensie kompletnie niedziałająca nie jest.

  12. #11
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Jeszcze jedno, daj zrzut błędów z ECU.

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2013
    Skąd
    torun
    Wiek
    36
    Postów
    126
    Auto
    Grande punto
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Jeszcze jedno, daj zrzut błędów z ECU.
    w zakładce błedów jesty brak błędów
    czy jeszcze gdzieś można je odczytać ??

  14. #13
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Jeśli nie ma błędów, to zajmij się czujnikiem i potem ocenisz, czy będzie lepiej.

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2013
    Skąd
    torun
    Wiek
    36
    Postów
    126
    Auto
    Grande punto
    Rocznik
    2008

    Exclamation

    Jednak czujnik sprawny

    Tutaj parametry prosto z jazdy może ktoś coś widzi
    https://m.youtube.com/watch?feature=...&v=kH6i86_HksM

    Jak się przygazuje to jest mieszanka za bogata a jak się jedzie normalnie to na jednej sondzie zbyt bogata a na drugiej uboga


    Odnośnie filmiku to czujnik pokazuje temp powietrza 38 St na dworzu 20 st
    Ostatnio edytowane przez Jordandc ; 12-10-2018 o 21:28

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2013
    Skąd
    torun
    Wiek
    36
    Postów
    126
    Auto
    Grande punto
    Rocznik
    2008
    Wykres sondy lambda robi się w zakładce testy ? Czy to się robi przy odpalonym silniku ?


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Grande punto 2008 - Szarpanie na 1 i 2 biegu
    Napisany przez Jordandc na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 30-05-2017, 00:15
  2. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 13-10-2015, 22:22
  3. grande punto 1.4 8v 77km nie pali, obrotomierz nie działa
    Napisany przez adam1004a na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 23-12-2014, 18:06
  4. dymi na biało na rozgrzanym silniku
    Napisany przez okodenim na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 27-09-2013, 02:14
  5. Grande Punto 1.4 77KM
    Napisany przez gbk na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 17-07-2010, 11:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plgrande-punto-469grande-punto-1-4-8v-77km-szarpanie-na-rozgrzanym-silniku-log-z-ecu-scana-42614

https:fiatklubpolska.plgrande-punto-469grande-punto-1-4-8v-77km-szarpanie-na-rozgrzanym-silniku-log-z-ecu-scana-426142

fiat grand epunto 1.4 szarpie na wolnych obrotachgrande punto adaptacja skrzynigrande punto tryb awaryjnyadaptacja przepustnicy grande puntofaza adaptacjiprzepustnicyfaza adaptacji przepustnicy fiat 11fiat grande punto 1.4 przerywa podczas przyspieszaniarozgrzany silnik szarpie punto evo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl