Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 21 z 21
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    851
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał radex324 Zobacz post
    Wymieniłem świece, cewki i już tego zjawiska nie ma, teraz na dworze zimno i też nie było, więc temat rozwiązany

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    A i nie mam kabli WN Mam cewki zakładane bezpośrednio na świece
    a to nawet lepiej.... odpada problem z tymi kablami, choc u mnie maja 6 lat i nadal działają, :-)



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,521
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał bnbn1 Zobacz post
    a to nawet lepiej.... odpada problem z tymi kablami, choc u mnie maja 6 lat i nadal działają, :-)
    W moim kable mają prawie 11 lat i nie ma problemów, więc 6 lat to żaden wyczyn

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    851
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    W moim kable mają prawie 11 lat i nie ma problemów, więc 6 lat to żaden wyczyn
    eee tam.... niektóre energetyczne to i maja 50 lat i dają rade, co tam jakieś WN w samochodzie

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 sierpień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    55
    Auto
    Grandepunto 1.4 V16 Dynamic
    Rocznik
    2008
    Możecie sprawdzić wykres sond lambda ?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    https://drive.google.com/file/d/1EOo...w?usp=drivesdk
    Wiele przydatnych informacji o punto i innych. https://www.youtube.com/user/GDeltaG/videos

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 sierpień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    55
    Auto
    Grandepunto 1.4 V16 Dynamic
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał bnbn1 Zobacz post
    witam...bron boże nie troluje ale olej powinien być taki jak specyfikacja producenta silnika, a ten motul jest innej klasy (ACEA A3/B4) powinien być olej klasy ACEA C3,

    cytując:

    A3/B4 -> oleje do silników o luźnym spasowaniu wraz z silnikami wysokoprężnymi z bezpośrednim wtryskiem paliwa;
    C3 -> oleje do silników wymagających midSAPS i wyższego indeksu lepkości wysokotemperaturowej (HTHS);

    roznica pomiedzy A3/B4 a C3 jest w kilku parametrach i na dłuższa metę bym nei kombinował z czyms innym niż przewodział producent silnika, bo nie wiemy jak sie zachowaj np panewki przy dłuzszym kontakcie z olejem który jest bardziej lub mniej zasadowy, albo np uszcelniacze wszelkiej maści :-)

    czy ten polsynteteyk mógl coś zepsuć wszystko zalezy jak długo był uzywany, zrobić przed wymiana płukankę i wlać to co ma być czyli to co podał producent pojazdu w książce, mam na mysli parematry i normy a nie marke, nie tylko selenia spełnia normy fiata. może to byc np MOTUL 8100 X-clean 5W-40, jest to olej ACEA C3 i spełnia normę FIAT 9.55535-S2, selenia jest nieco tansza
    Kolega błąd ma, Grande punto 1.4 16V ma klasę 9.55535-M2, znowu olej wymieniam i wleje ten sam co ostatnio, zostało mi 2,5L z tamtego roku i dokupię 2 litry.
    Wiele przydatnych informacji o punto i innych. https://www.youtube.com/user/GDeltaG/videos

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 sierpień 2012
    Skąd
    Opalenica
    Wiek
    37
    Postów
    2
    Auto
    Punto II 1,2 16v
    Rocznik
    2001
    Dziele się z Wami moim zdobytym we krwi doświadczeniem.
    U mnie GP 1.4 Tjet.
    Wypadanie zapłonu tylko w okolicach 2500-4000 obr/min. Za każdym razem na innym cylindrze.
    Wymiana wszystkich cewek i świec nie pomagała.
    Nie pomogła również wymiana wiązki elektrycznej do cewek, oraz wtyczek.
    Wypalało świece zapłonowe przy mocniejszej pierwszej jeździe.
    Na NGK natychmiast, na Denso przy 2 przyspieszeniu. Dużo świec wypaliło.
    Przyczyna leżała po stronie uwaga! Pompy paliwa.
    Nie było widać za niskiego ciśnienia próbnikiem ciśnienia na postoju przy przegazowce. Dopiero podczas mocnego obciążenia podczas jazdy zaczęło być to widoczne.
    Mam nadzieje pomogłem wielu


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. wypadanie zapłonów
    Napisany przez Mikami na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 09-02-2017, 17:24
  2. Falujące obroty i wypadanie zapłonów na LPG
    Napisany przez TP82 na forum Panda
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-11-2014, 11:04
  3. Wypadanie zapłonów
    Napisany przez Toczek na forum Punto II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-03-2014, 23:25
  4. Wypadanie zapłonów MPI
    Napisany przez yamakazik na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 31-10-2012, 23:32
  5. [ukł. zapłonowy] Wypadanie zapłonów
    Napisany przez JuSz na forum Uno
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-07-2009, 19:12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plgrande-punto-469grande-punto-1-4-16v-dynamic-wypadanie-zaplonow-4-cylinder-38727

przyczyny wypadania zaplonu grande punto

wypadanie zaplonu multiairfiat linea 1.4 a cewka forumFiat tipo cewka jaka firmagrande punto losowe wypadanie grande punto jaka cewkap0304 puntowypadajacy zaplon powyzej 100 km grande puntofiat 1.4 wypadajace zaplonycewka fiat punto evo multiaircewka grande puntogrande punto wypadanie zaplonu 3 cylinder

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl