Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 maj 2013
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    32
    Postów
    30
    Auto
    bravo 1.6 16v, GP 1.3 90KM, Bravo II 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    1999, 2006, 2008
    Co do otwierania się przepustnicy to ciężko będzie bo to diesel 1.3 Mjet i tam przepustnicy nie ma, jest klapa gasząca która jest otwarta. Zamyka się tylko przy gaszeniu.
    Namierzyć odpowiedni kabelek to raczej nie będzie problemem, problemem będzie jednak podanie na ten kabelek tego napięcia 3-4V. Masz jakąś koncepcję jak to zrobić i czym podać takie napięcie?
    Ostatnio edytowane przez irek28061988 ; 23-01-2021 o 20:48



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2008
    Skąd
    Podbeskidzie
    Wiek
    42
    Postów
    22
    Auto
    GP 1.3 Multijet 75KM
    Rocznik
    2011
    Sprawdź kompresję na tłokach, jeśli mechanik Ci powiedział że sprawdzał to spytaj jak bo żaden zestaw nie ma adaptera M9 i trzeba dokupić - na zimnym i po nagrzaniu - może trzeba pierścienie wymienić bo na zimnym nie trzymają ciśnienia i dopiero po nagrzaniu jak się materiał rozciągnie jest lepiej. Oleju nie ubywa? Problemem na pewno jest ciśnienie - albo sprężania paliwa, albo paliwa, albo zwrotne wydechu - coś trzeba wykluczyć i się okaże

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    108
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG
    Rocznik
    2007
    Wiem że nie ma przepustnicy tylko klapa gaszenia tylko rożnie to nazywają a patrzyłeś czy jest ona otwarta na max. Trudno mi powiedzieć jak masz tam dać te napięcie bo ja mam urządzenie które mierzy i podaje napięcie do 5v. Właśnie do takich podzespołów go używam.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 maj 2013
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    32
    Postów
    30
    Auto
    bravo 1.6 16v, GP 1.3 90KM, Bravo II 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    1999, 2006, 2008
    Kompresja na tłokach nie była sprawdzana i w sumie nie wiem poco ją sprawdzać skoro auto pali na dyg zawsze, niezależnie czy jest mróz, czy jest silnik zimny czy ciepły, pali odrazu, oleju nie ubywa ani nie przybywa, nie dymi, baa nawet zapach spalin jest taki że prawie ich nie czuć, prawie jakby samym powietrzem dmuchało.
    Co do klapy gaszącej to jest otwarta, natomiast co do podania tego napięcia to nic z tego nie będzie bo nie mam czym podać te 3-4 voltów na test.

    Pytanie tylko mam takie. Czy jakby był intercooler zapchany albo dziurawy to czy takie problemy z pokazywaniem powietrza na wykresach mogłyby być? Pytam bo nie było robionej próby szczelności zarówno dolotu jak i intercolera.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    108
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG
    Rocznik
    2007
    Jak dziurawy to przepływomierz pokarze dobre parametry a jak zapchany to może tak pokazywać tak ja jest teraz bo jest opór w dolocie. Sprawdź sobie intercooler.
    Ostatnio edytowane przez szary1977 ; 24-01-2021 o 21:57

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    108
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG
    Rocznik
    2007
    I jak usterka usunięta?

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 maj 2013
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    32
    Postów
    30
    Auto
    bravo 1.6 16v, GP 1.3 90KM, Bravo II 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    1999, 2006, 2008
    Póki co auto poszło do kolejnego mechanika, napiszę jakie tego efekty będą.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    108
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG
    Rocznik
    2007
    I co problem rozwiązany czy nadal stoi u mechanika.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 maj 2013
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    32
    Postów
    30
    Auto
    bravo 1.6 16v, GP 1.3 90KM, Bravo II 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    1999, 2006, 2008
    Nadal stoi u mechanika, każdy rozkłada ręce. Wymyślają nawet że rozrząd się mógł przestawić w co trochę ciężko mi uwierzyć bo pali na dyg. Ja w między czasie zdążyłem już kupić inne auto, ale Punciaka chcę mimo wszystko zreanimować, szkoda tylko że niedaleko mojej miejscowości nie ma jakiegoś porządnego mechanika który się dobrze zna na tych silnikach 1.3
    Póki co naprawa GP jest w trakcie, jak się tylko coś wyjaśni to napewno tutaj napiszę co było robione i co pomogło.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Auto nie wkręca się na obroty przy gwałtownym dodawaniu gazu
    Napisany przez Olex903 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 28-01-2019, 21:47
  2. fiat bravo 1,6 16v nie wkręca sie na wysokie obroty
    Napisany przez mcpi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 05-04-2015, 15:06
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 30-04-2014, 09:09
  4. Nie wkręca się na obroty
    Napisany przez automechanikavolcano na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 12-10-2012, 08:20
  5. Silnik słabo wkręca się na obroty
    Napisany przez Borysss na forum Doblo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 26-11-2010, 20:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl