Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
Like Tree1lubi to!

Temat: Dziwne zachowanie po wymianie rozrządu  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    353
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG i inne marki
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał StrajGer Zobacz post
    te nieszczelne oringi też by mogły coś takiego powodować z tym błędem?
    Tak bo jak nie ma szczelności to odpowiednie ciśnienie oleju nie dostaje się do koła ZFR i wywala błąd. Przy wymianie uszczelki sprawdź jeszcze raz ustawienie rozrządu.
    StrajGer lubi to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 marzec 2018
    Skąd
    Otwock
    Postów
    17
    Auto
    Grande Punto 1.4 Benzyna
    Rocznik
    2008
    Sprawdze, ale te oringi chodzą mi po głowie, bo gdyby to by był błąd ze źle złożonym rozrządem to raczej check engine by się nie pojawiał i znikał jak pewien osobnik na pasach, tylko cały czas by widniał, a on raz znika i jest okej a raz się pojawia, więc czekam na dostawe i biore się jutro albo w sobote za wymiane tych oringów, jak się nic nie zmieni to z początku przyszłego miesiąca kupie zestaw blokad, bo tej z zębem do blokowania ZFR raczej nie dostane oddzielnie i ustawie ten rozrząd od 0, dziwi mnie to bardzo, bo gdyby ten błąd tak jak pisałem występował cały czas no to wtedy bym był na 100% przekonany, że to wina rozrządu a tak pewności nie ma, jak po wymianie oringów nic się nie zmieni to wtedy wezme się dokładnie za to bo szkoda silnika.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 marzec 2019
    Skąd
    Wro
    Wiek
    40
    Postów
    29
    Auto
    legacy 3.0
    Rocznik
    2005
    Równie dobrze mogłeś, niedocisnąć kostki na czujniku fazy i jest luźna.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 marzec 2018
    Skąd
    Otwock
    Postów
    17
    Auto
    Grande Punto 1.4 Benzyna
    Rocznik
    2008
    Nie, wtyczki są na zatrzaśnięte, czyli wlazły do końca, tylko dziwi mnie też jedno, bo zawsze jak wyjme czujnik wałka rozrządu, przemyje go i wsadze to błąd znika na jakieś tam 2 godziny i wraca, aczkolwiek teraz sam się pojawia i znika sporadycznie, dopiero dzisiaj mi te uszczelke wysłali z tymi oringami, to z poniedziałku to powymieniam i posprawdzam, najwyżej tak jak pisałem kupie zestaw tych trzech blokad i ustawie ten rozrząd łącznie z poluzowaniem tego koło ZFR, mam nadzieje, że to tylko jakaś mała nieszczelność powoduje takie numery, bo teraz w zimnie na zewnątrz to trochę słabo mi się widzi siedzieć te 4h, no ale jak będzie mus to trzeba będzie

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 marzec 2019
    Skąd
    Wro
    Wiek
    40
    Postów
    29
    Auto
    legacy 3.0
    Rocznik
    2005
    A tłoki były na równo, jak ustawiałeś dół? Ten rozrząd ogólnie można nawet bez blokad zrobić i luzowania koła napędzanego. Gdzieś Ci coś musiało pouciekać, generalnie powinieneś po tej wymianie zresetować przysfojenie koła fonicznego i zrobić adaptację. 4 h to dwa takie rozrządy z pompą się robi i przerwą na obiad.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    353
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG i inne marki
    Rocznik
    2007
    I jak StrajGer uporałeś się z tym problemem?

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    353
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG i inne marki
    Rocznik
    2007
    Szkoda że nie dowiedzieliśmy się co było przyczyną może komuś by się przydała ta informacja.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 marzec 2018
    Skąd
    Otwock
    Postów
    17
    Auto
    Grande Punto 1.4 Benzyna
    Rocznik
    2008
    Powodem całego zamieszania okazał się czujnik wałka rozrządu, raz pracował, a raz zamierał i powodował wtedy przejście w tryb serwisowy, nie wiem szczerze od czego mógł ucierpieć ten czujnik w tak specyficzny sposób, no ale problem rozwiązany, o tyle miałem farta, że po wyjęciu tego czujnika i podpięciu pod miernik nie było żadnej rezystancji/oporu, od 30 min do godziny czasu rezystancja wracała a potem znów zanikała, styki nie były zaśniedziałe, na nowym czujniku rezystancja była cały czas, także tak się przedstawia sprawa. Możliwe, że przy zdejmowaniu dekla od zaworów w którym jest ten czujnik mogłem nim stuknąć przypadkowo. Aczkolwiek zagadka rozwiązana, dziękuje wszystkim za wszystkie sugestie i próby pomocy

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 sierpień 2018
    Skąd
    X
    Postów
    527
    Auto
    GP 1,4 8V LPG
    Rocznik
    2009

    Cool Macie lepsze forum od tego.

    Jakby co, to więcej szczegółów jest na konkurencyjnym forum, polecam (dwa tematy są o rozrządzie/blokadach): fiatpunto.com.pl/forum37.html.
    Ostatnio edytowane przez GrandePunto8V ; 26-05-2020 o 10:27 Powód: Lepsze forum do Fiatów Punto.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Problem z mocą, dziwne gwizdy i dziwne zachowanie przepływomierza
    Napisany przez xxslawek11xx na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 21-06-2017, 17:39
  2. Dziwne zachowanie silnika.
    Napisany przez bzykol na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-05-2015, 23:13
  3. Fiat Punto II 1.2 8V 2000r Dziwne zachowanie po wymianie UPG.
    Napisany przez marcinlycha na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 05-03-2014, 13:21
  4. Dziwne zachowanie silnika
    Napisany przez d0m3l na forum Punto
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 03-11-2012, 18:13
  5. 1.4 12v + lpg dziwne zachowanie
    Napisany przez hajle na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 23-09-2009, 17:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plgrande-punto-469dziwne-zachowanie-po-wymianie-rozrzadu-45845

https:fiatklubpolska.plgrande-punto-469dziwne-zachowanie-po-wymianie-rozrzadu-458452

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl