Witam może ktoś się orjęntuje czy to są normalne obroty na biegu jałowym
Witam może ktoś się orjęntuje czy to są normalne obroty na biegu jałowym
Tak.
pzdr
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
jak najbardziej - 750-850 to norma - jak sie włącza klime to delikatnie podbijają sie obroty
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
hmmm myślałem ze dziwna mam sprawę bo jak odpalę autko to chwile trzyma powyżej 10 tys później spada tak jak mówiłeś do tych 750-850 troszkę jest to dla mnie dziwne dla tego pytam tych którzy już maja dłużej te autko niż ja
Chyba powyzej 1000...
To tez normalne. Po odpaleniu silnika moga byc nieco wyzsze obroty cos jak dawne ssanie).
Pzdr
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
to co masz u siebie jest to normalne zachowanie - jak jest ciepły to trwa to naprawde krótko ale jest to widoczne pewnie komputer zbiera sygnały z czujników
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
aha no to fajnie to mnie uspokoiliście panowie z tymi obrotami zapraszam do 2 mojego postu bo do tej pory nikt nie poradził
mi w tej sprawie
Obroty normalne, bo masz ciepły silnik, na zimnym trochę wyższe. Ale powiedz mi czemu świeci Ci się na pomarańczowo kontrolka od silnika?
Temat wyczerpany - zamykam.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT