Witam może ktoś się orjęntuje czy to są normalne obroty na biegu jałowym
Witam może ktoś się orjęntuje czy to są normalne obroty na biegu jałowym
Tak.
pzdr
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
jak najbardziej - 750-850 to norma - jak sie włącza klime to delikatnie podbijają sie obroty![]()
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
hmmm myślałem ze dziwna mam sprawę bo jak odpalę autko to chwile trzyma powyżej 10 tys później spada tak jak mówiłeś do tych 750-850 troszkę jest to dla mnie dziwne dla tego pytam tych którzy już maja dłużej te autko niż ja![]()
![]()
Chyba powyzej 1000...
To tez normalne. Po odpaleniu silnika moga byc nieco wyzsze obroty cos jak dawne ssanie).
Pzdr
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
to co masz u siebie jest to normalne zachowanie - jak jest ciepły to trwa to naprawde krótko ale jest to widocznepewnie komputer zbiera sygnały z czujników
![]()
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
aha no to fajnie to mnie uspokoiliście panowie z tymi obrotami zapraszam do 2 mojego postu bo do tej pory nikt nie poradził
mi w tej sprawie![]()
Obroty normalne, bo masz ciepły silnik, na zimnym trochę wyższe. Ale powiedz mi czemu świeci Ci się na pomarańczowo kontrolka od silnika?![]()
Temat wyczerpany - zamykam.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT