Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2010
    Skąd
    namyslow
    Postów
    16
    Auto
    punto
    Czujnik jest w kolektorze dolotowym od strony ściany grodziowej. jest to jedna wtyczka i jedna śrubka typu torx, odkręcasz i wkładasz nowy. Nie ma tam innego czujnika wiec nie pomylisz. Poniezej daje link do zdjecia jak mniej wiecej wyglada sam czujnik.

    http://www.forum.alfaholicy.org/zala...224_150217.jpg



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 grudzień 2018
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    33
    Postów
    2
    Auto
    Fiat panda
    Rocznik
    2005
    Witam mam problem z moja Panda 1.3 multijet 70 km 2005 sytuacja wyglada identycznie jak te opisywane wyżej czyli powyżej 3000 na sekundę traci moc wchodzi w tryb awaryjny zapala check engine i po piątym odpaleniu check engine znika, byłem w Fiacie komputer podłączyli nic nie znaleźli wiec pytanie do was co to moze być czy to faktycznie czujnik ciśnienia doładowania ? I gdzie go znajdę w moim aucie, wymieniona wcześniej turbina bez większej poprawy

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 sierpień 2010
    Skąd
    namyslow
    Postów
    16
    Auto
    punto
    Przyjacielu, gdzie się znajduje ten czujnik, masz post wyżej. Od strony grodziowej w kolektorze dolotowym. Nie wiem czy w Pandzie jest identycznie bo ja opisywałem problem w Grande Punto w wersji 90konnej. A znając życie może się coś różnic, bo są inne moce.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 grudzień 2018
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    33
    Postów
    2
    Auto
    Fiat panda
    Rocznik
    2005
    Spoko dzieki za info wstawiam auto do warsztatu maja szukać przyczyny pozdrawiam

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2014
    Skąd
    Wrocław/Siechnice
    Wiek
    33
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 MJ Cargo 75KM
    Rocznik
    2006
    Mam ten problem dwa razy w roku (jesienią i wiosną) mam jeden czujnik na podmianę. Jak jeden zaczyna wariować wkładam drugi a pierwszy czyszcze i chowam bo wiem ze zaraz sie przyda. JerryRuko, nie dawaj na warsztat bo szkoda pieniędzy. Poszukaj w guglach gdzie jest czujnik. Wykręć go, przeczysc, zamontuj i ciesz się jazdą. U mnie czsami trzeba ze dwa trzy razy przeczyścić aby było dobrze. A czyszczę je preparatem do mycia gaźników z nagaru.


    Czujnik o nr 0281002844 NOWY BOSCHa mam za 95zł, jak ktoś potrzebuje innych części to zapraszam do kontaktu, wystawię FV VAT.

    Auto Fiat Doblo Cargo 2006 po lifcie 1.3MJ 75KM, przebieg (tylko z krzesła niech nikt nie spadnie) ponad 700.000.
    Ostatnio edytowane przez Inkub ; 19-12-2018 o 08:06

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 luty 2019
    Skąd
    Rzeszow
    Wiek
    36
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Fiorino
    Rocznik
    2008
    Witam,

    mam podobny problem czy udało się wymienić ten czujnik ?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Inkub Zobacz post
    Mam ten problem dwa razy w roku (jesienią i wiosną) mam jeden czujnik na podmianę. Jak jeden zaczyna wariować wkładam drugi a pierwszy czyszcze i chowam bo wiem ze zaraz sie przyda. JerryRuko, nie dawaj na warsztat bo szkoda pieniędzy. Poszukaj w guglach gdzie jest czujnik. Wykręć go, przeczysc, zamontuj i ciesz się jazdą. U mnie czsami trzeba ze dwa trzy razy przeczyścić aby było dobrze. A czyszczę je preparatem do mycia gaźników z nagaru.


    Czujnik o nr 0281002844 NOWY BOSCHa mam za 95zł, jak ktoś potrzebuje innych części to zapraszam do kontaktu, wystawię FV VAT.

    Auto Fiat Doblo Cargo 2006 po lifcie 1.3MJ 75KM, przebieg (tylko z krzesła niech nikt nie spadnie) ponad 700.000.
    Witam,

    gdzie znajduje się ten czujnik mam podobny problem, od góry czy dołu ?

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2014
    Skąd
    Wrocław/Siechnice
    Wiek
    33
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 MJ Cargo 75KM
    Rocznik
    2006
    Czujnik od gory za filtrem powietrza. Nic nie demontujesz.

  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    pomorskie
    Wiek
    46
    Postów
    958
    Auto
    500X MULTIAIR
    Rocznik
    2016
    To co opisujecie ,to objawy jakie wskazuje każdy tester pojazdów z Mjetem-nagły spadek mocy gdy jest wilgotno -przyczyna nieznana.Jak widać forumowcy znaleźli to ,czego nie znają dziennikarze opisujący te silniki. U mnie w punto mjet 70KM było podobnie-obroty max 3000 ,zero mocy ,zero błędów .Usterka? Zakleszczyła się turbina -potrzebna była pełna regeneracja,po tym perfect .

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2017
    Skąd
    Jasło
    Postów
    6
    Auto
    Grande Punto 1.3 MultiJet
    Rocznik
    2006
    Cześć, u mnie w 1.3D MultiJet 90KM był bardzo podobny problem.

    Jechałem kiedyś do Zakopanego i przy wyprzedzaniu zaświecił się check i turbo przestało chodzić. Po usunięciu błędu może parenaście minut działało i to samo.

    Problem rozwiązał mechanik, wsadził głowę, posłuchał chwilę i wymienił kawałek gumowej rurki ( chyba jakieś podciśnienie ), która zaczynała się przy takim urządzeniu zamontowanym zaraz pod klapą, u góry na chłodnicy. Przewód ten szedł gdzieś za silnikiem. Po prostu zetlał i zrobiła się niewidoczna dziurka. Jego szerokość to jakieś do 1cm.

    Usunął błąd i samochód śmiga jak nowy.

    Dodam jeszcze, że błąd który pokazywał komputer to coś w stylu "Błąd podciśnienia turbiny"


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Brak mocy w silniku 1.9 Multijet
    Napisany przez mililitr na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 06-02-2016, 14:13
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 23-07-2015, 10:21
  3. 1.3 multijet brak mocy
    Napisany przez b8tz na forum Doblo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-04-2014, 23:00
  4. Doblo 1,3 multijet brak mocy, problemy z rozruchem.
    Napisany przez xborg na forum Doblo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 30-10-2012, 17:11
  5. 1,3 MultiJet i brak mocy
    Napisany przez a.chudzicki na forum Idea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 01-02-2012, 18:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

okresowy spadek mocy w punto ewo 1.3 jtd

odcina turbo 1.3jtd

1.3 multijet brak mocy

fiat 1.3jtd p0234

fiat grande punto 1.3 jtd slabo sie zbiera90km opinie

fiat 1 3 odcina moc

fiat panda jtd 1.3 nie dziala turbo

utrata mocy po przekroczeniu 3ty obrotow fiat doblo 1.3diesel

fiat linea turbo slabnie

brak mocy wdoblo 13

traci moc na 4.5 biegu fiat doblo 1.3

fiorino brak mocy

fiat panda 1.3 multijet brak mocy

fiorino 1.3 odcina turbo

10MOZLIWOSCI BRAK MOCY FIAT DOBLO 1.3

1.3 multijet overbost

brak mocy doblo 1.3 90km

panda 1.3 jtd przyspieszenie

1.3 multijet 90

grande punto 1.3 multijet brak mocy

1.3 multijet jak wilgotno brak mocy

Panda multi jet wysokie obroty turbina check engine

doblo 1.3 multijet brak mocy

1.3 multijet p0236 brak mocy

fiat 1 3 multijet odcina moc przy 3000 obrotow

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl