____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
temat hamulców - nie oszukujmy się.
w cromie w porównaniu z freemontem wbijały w beton ... te we freemoncie to bardziej spowalniacze niż hamulce .... (mowa o wersji na 17" kołach), w wersji Lounge - koła 19" sa większe tarcze i jest trochę lepiej
bardzo ciekawy samochód
Witam. Ja zamiast z opinią to z pytaniem, bo odpowiedzi nie znalazłęm, a nie ma sensu zakładać nowego tematu. Czy Freemont ma taki sprytny przełączniki jak sedici, że możemy przełączać napęd miedzy 2WD a 4WD?
1.z tym oprogramowaniem do radia to prawda, najpierw nie czytało za chiny mp3, wieszało się przy odtwarzaniu CD. Po wgraniu nowej wersji oprogramowania czyta CD, za diabła nie sparuje się z telefonem, mp3 czyta jak mu się zachce.
2.na tę aktywacje systemu aktywnej maski spowodową bodaj awarią zaczepu do transportu morskiego była akcja serwisowa- u mnie wymieniano
3. ten korek bez zamknięcia to faktycznie taki sobie pomysł, ale niestety, coraz popularniejszy w różnych markach i modelach.
ogólnie- zrobiłem dotąd freemontem ponad 60 tys, oprócz absolutnie drażniącego problemu z radiem zastrzeżeń istotnych nie mam.
A czy ktoś miał okazję jeździć dizlem i V6? Jak wrażenia?
Ja miałem. W V6 czuć wyraźnie potencjał mocy. Bardzo przyjemne wrażenia. Ale obserwacja chwilowego spalana to widok dla ludzi o mocnych nerwach Diesel radził sobie całkiem nieźle, nie mogłem narzekać. Nie przypadł mi do gustu z innego powodu - dźwignia manualnej skrzyni biegów jest przesunięta w głąb auta a z kolei podłokietnik jest dosyć długi. Niewygodnie zmieniało mi się biegi, haczyłem łokcie o podłokietnik. Reasumując, nie przekreślałbym diesla, choć dla mnie w wersji z automatem. No i oczywiście trzeba brać pod uwagę wszystkie aspekty użytkowania diesla nie co dzień - egr, dpf..., ale to już inny temat. Nie jechałem wersją 2.4, czy ktoś już go próbował?
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
Mam Cromę 2.4 jtd z automatem na 18" kołach czyli w najcięższej wersji i nie mam problemów ze sprawnym zatrzymaniem auta. Opony są w dobrej kondycji. Może tu tkwił problem?
Miałem Chryslera Voyagera pięknie się nim jeździło. Ostatni byłem na jazdach próbnych Freemontem i mam mieszane uczucia. Czy ktoś też tak odebrał Freemonta?
No wałaśnie takiego przycisku brakuje ale i bez tego samochód bardzo dobrze sobie radzi
Kupiłem samochód w tamtym roku i już trochę nim śmigam. Z moich obserwacji mogę powiedzieć że hamulce rewelacja. Trzeba natomiast przyzwyczaić się do automatycznej skrzyni jak w moim wypadu i nie hamować lewą nogą . Samochód kupiłem nowy w Świdnicy bo mieli dobrą cenę i jestem pierwszym właścicielem.
WITAM KOLEDZY I POZDRAWIAM SERDECZNIE TYCH CO MAJĄ FREEMONTA
POSIADAM FREEMONTA 2latka URBANA 170 K AWD SKRZYNIA AUTOMAT 2012
NIE OSZUKUJMY SPALANIE MA GRANICACH 9 10 L NIE JAK PISZĄ SMIESZNE.
W MOIM PRZYPADKU BYŁO BARDZO WESOŁO.
PO PRZEJECHNIU 500 km pojawił się błąd silnika
PO PRZEJECHAN 700 km to samo
i tak jeszcze 3 razy co 200km aż w końcu wymienili nowy czujnik.
KTOŚ PISAŁ ŻE NIE MAJĄ W SERWISIE POJĘCIA O TYM SAMOCHODZIE
-ZGADZAM SIĘ Z TYM
KTOŚ PISAŁ ŻE SIĘ FAJNIE PROWADZI
-JAZDA PRZYJEMNA ZRYWNY GORĄCO POLECAM TEN SAMOCHÓD
-JEDNO CO MNIE DRAŻNI PRZY PRZYSZPIESZANIU JEST STRASZNIE GŁOŚNY SŁYCHAĆ ZMIANY BIEGÓW DZIWNE WRAŻENIE
-I JESZCZE JEDNO PRZY -6 STOPNI SŁYCHAĆ TREKOTANIE SKRZYNI NA WOLNYM OBROCIE W CZASIE JAZDY”NIBY NORMALNE”
TERAZ MAM KOLEJNĄ ZABAWNĄ PRZYGODĘ Z UBEZPIECZALNIĄ.
ALE TO INNY TEMAT.
JAK DLAMNIE SUPER AUTKO
-masywny
-bezpieczny
-coś ma w sobie
FIAT REISKI BYDGOSZCZ.
Proszę nie pisz z Caps lock'iem. regulamin i kultura forum.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Witam fiatowiczów, niestety jedyna opcja Freemonta dla mnie to 3,6 V6 (cena - może za rok?) mam dwa auta jedno osobowe drugie użytkowe (2,5T) i oba są (w podpisie) duuuuużo bardziej sprawne niż najmocniejszy diesel freemont w automacie (przejechałem nim 1500 km) - jedynie wersja 3,6 jest moim skromnym zdaniem lepsza.
2,5 D (174KM) NAVARA DC 4x4
1,9 MJ (161KM) SEDICI Emotion 4x4
Fajne autko tylko szkoda że na tle innych suwów które są już produkowane od lat będzie dostawał po tyłku względem spadającej jego ceny.. tak na pierwszy rzut oka... Suv takich gabarytów jak Freemont wiązany jest z luksusem typu też tego że cenę jednak bedzie trzymać... a mocno spada jak np w Tata
Za to ktoś niedługo będzie się cieszył, że kupił fajne auto w dobrej cenie. Tak to już jest.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM