Witam ,jak w temacie. Silnik drzy na wolnych obrotach co jest odczuwalne na karoseri. Zregenerowalem wtryski, wyczyscilem dolot i egr. wyczyszczony dolot przy zaworach. nowe uszczelki . wyczyszczona odma. Po tej operacji zmniejszylo sie spalanie z 7L na 5.5L. Wymieniony rozrzad,chociaz stary byl dobry. Auto od poczatku palilo od strzala i nie mialo zadnych bledów. Olej wymieniany regularnie. Silnik nie bierze oleju. Przewody od turbiny czyste od oleju. Parametry pracy silnika w normie. Auto kupilem z przebiegiem 75 tys. km. Problem z drganiem pojawil sie kiedy jechalem obwodnica, przy przebiegu 88 tys. Silnik zaczol glosniej pracowac. Na chwile obecna nic sie nie zmienilo, silnik drźy i ma dzwiek jakby wakum pompa chodzila. dzwiek jest slyszalny w okolicach laczenia skrzyni z silnikiem.Przy gaszeniu silnik zadrźy. Zauwaźylem przy zmianie biegow z 4 na 5 pukniecie przy puszczeniu sprzegla. Sprawdzilem na postoju przy wlaczonym silniku ,wciskajac i puszczajac pedal sprzegla. Na sluch nic sie nie zmienia. Sprzeglo bierze prawidlowo. Podejrzewam kolo masowe. Jak ktos ma jakies propozycje to zapraszam.