Siema. Wie ktoś moźe dlaczego mi w Bravie szyby parują? Najbardziej tylna. Wymieniłem filtr kabinowy, połoźyłem na półce pochłaniacz wilgoci i dalej jest tak samo...z góry dzięki![]()
Siema. Wie ktoś moźe dlaczego mi w Bravie szyby parują? Najbardziej tylna. Wymieniłem filtr kabinowy, połoźyłem na półce pochłaniacz wilgoci i dalej jest tak samo...z góry dzięki![]()
Włączony obieg zamknięty? Woda w aucie? Wyłączona wentylacja?
Mam ten sam problem w multipli - filtr wymieniony, obieg zamknięty sprawdzony - po prostu nie ma szansy odparować tego auta bez włączonej klimy.
A jak przyszła zima to klima się chyba przestałą włączać - pytanie czy ubyło czynnika czy to przez mróz.
Mam dość i już nie wiem co można z tym zrobić...
obieg ma być OTWARTY inaczej po szybach będzie płynąć woda .Ustaw na pokrętle lub suwaku nie wiem czym masz to przełanczane na obieg otwarty ,aby powietrze wpadało do auta z zewnątrz.Pomorze na 100% bo tak ma być.
I nie warto wrzucać (na początek) maksymalnego biegu prędkości wentylatora. Warto dać wpierw wolne obroty i zwiększyć je z czasem gdy trochę temperatura podrośnie.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Chyba ze chcemy odparowac przednia szybe wtedy temp i obroty na Maxa na sama szybe, inaczej mozna czekac wieki. Dodatkowo w trybie na szybe powietrze przechodzi przez osuszacz(tak mialem w fordzie i to logiczne) nawet zima.
Ja w tunelu srodkowym mam nawiew na tyl i zawsze otwarty by na szybe tylnia wiało a do tego na chwile włączam podgrzewanie tylniej szyby doslownie na pol minuty.
Obieg zamkniety mozna stosowac do szybkiego schlodzenia wnetrza latem jak mamy klime badz podgrzania zima o ile nie ma przesadnej wilgoci w samochodzie.
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka