witam od 2 tygodni walczę z mareą nie odpala na zimnym silniku wymieniono pompę paliwa ,czujnik temperatury przepustnicę mapsensor po podaniu do rury ssącej zmywacza odpali przy 20 stopniach już chodzi normalnie
witam od 2 tygodni walczę z mareą nie odpala na zimnym silniku wymieniono pompę paliwa ,czujnik temperatury przepustnicę mapsensor po podaniu do rury ssącej zmywacza odpali przy 20 stopniach już chodzi normalnie
Nie lepiej najpierw ustalić źródło problemu (diagnostyka komputerowa), a potem wymieniać części? Ty - jak widać - wolisz od tyłu. Najpierw wymieniasz i oczekujesz, że nowa część wyeliminuje błąd.
Zwykle problemy z odpalaniem są powodowane złą jakością iskry (uszkodzone, lub zużyte kable, świece, cewki), dopiero potem można szukać problemu w dawkowaniu paliwa, czy nieszczelności układu dolotowego. Stan silnika też może mieć znaczenie, ale nie podałeś przebiegu, ani jakiejkolwiek informacji o wymianie rozrządu, czy wcześniejszych usterkach auta.
Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.
witam czterech diagnostów próbowało się połączyć z ecu i nie dało rady to jak to zdiagnozować
Pytanie czym i jak próbowali , bo jak zwykłym Elm-em to życzę im powodzenia
typowe compy diagnostyczne ja też próbowałem multiecuscan i lipa faktem jest iż 2 wtryski nie pracowały to naprawiłem pompa daje 2 bary efekt tylko poprawna praca na wolnych.w dalszym ciągu ciężko odpala i zanim się nie rozgrzeje strzela w ssanie
to być może ecu uwalone ...
myślę że by nie odpalał
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
chyba coś z zasilaniem paliwa mam jeszcze podejrzenie regulatora ciśnienia paliwa ale ten jest wbudowany w obudowie pompy paliwa koszt dość duży szukam używki jak zrobię to napiszę strzały w ssanie świadczą o ubogiej mieszance bawię sie z samochodami 40 lat i dlatego postawiłem za punkt honoru pokonać tego Fiata trochę mnie spowalnia nieznajomość elektroniki
Regulator ciśnienia nie jest w pompie jest na listwie z wtryskiwaczami do którego jest podłączone podciśnienie i w zależności od podciśnienia w kolektorze ssącym reguluje ciśnienie.Co do podłączenia do komputera to potrzebny zwykły interfejs KKL VAG COM i przejściuwka na 3 piny do Fiata, oczywiście program może być MES z tego forum w którym występuje ten samochód i ta centrala do 1998 to IAW 1AF a od 1999 to centrala IAW 49F .Centralę IAW 49F można już diagnozować ELM 327 w wersji 1,3-1,5.Prawdopodobnie będziesz musiał zrobić reset ustawień centrali.Nie podałeś czy auto ma zainstalowaną instalację gazową.
Ostatnio edytowane przez lutkolba2 ; 26-11-2020 o 19:53