Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Gwarancja Europejska FIAT
Witam.
Jakis rok temu kupiłem Fiat Talento 145 ECOJET 1.6 , z września 2018 rok. Samochód sprowadzony z Belgii z Europejska gwarancją 2 letnią i dodatkowo 3 lata maximum care .
kilka miesięcy temu nałapał błędów związanych z adblue, serwis w Kaliszu usunął błędy i dodatkowo zmienili język komunikatów na Polski-GWARANCYJNIE .
Dwa miesiące temu przy wymianie oleju mechanik stwierdził mocne pocenie sie silnika , wypływy oleju. Poinformowałem serwis w Stalowej Woli . Umówili mnie na Kampanię
(wymiana linek) oraz ocenę tych wycieków . Kampanię zrobiono-GWARANCYJNIE stwierdzono wycieki oleju z pod pokrywy silnika. Dokręcono śruby i kazano mi monitorować sytuację Wiem , że to jest usterka fabryczna tych silników i wymaga mocniejszego uszczelnienia . Dwa tygodnie temu umówiłem się w tym samym serwisie na przegląd i naprawę tej usterki , bo nie ustąpiła. W umówiony dzień poinformowano mnie , że napraw nie będzie , bo nie posiadam CERTYFIKATU przy ksiązce gwarancyjnej . Moje tłumaczenia , że Belgia , jak i zresztą 95% krajów nic takiego nie wydają jest zupełnie olewane . Pan Podsadecki z FCA upiera się za certyfikatem . Mam szereg maili z Fiat Belgia, iż takie coś u nich nie istnieje , a podstawą gwarancji jest system Fiat , w którym mój samochód istnieje jako gwarancyjny do 2023 roku. Brak mi już sił w walce z GŁUPOTĄ Polskiego FCA . Mam przedstawić nieistniejący dokument ..... Może ktos juz miał taki przypadek i mi cos podpowie zanim prawnik sie za to weżmie.
Pozdrawiam.
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Doświadczony klubowicz
Dzwoniłeś na infolinię ciao fiat? Może tam podpowiedzą jak to ogarnąć, ponieważ siedzą tam ludzie którzy fizycznie są we Włoszech. Poproś e-mail do centrali FCA we Włoszech i opisz sytuację.
Jak to nie pomoże wrzucić to na wykop, zawsze przyda się „dobra” reklama. Już ktoś w ten sposób reklamował tipo na wykopie i pomogło a wcześniej się nie dało dokonać ponownej naprawy
-
Nowy klubowicz
Dzwoniłem , może 100 razy.W infolini znają temat , ale jedno co Oni mogą zrobić to mail do Podsadeckiego z dyrekcji FCA Polska....Ale to właśnie On stajE kantem .Na infolinii tłumaczą , że auto jest na gwarancji i tak w koło , brak mi juz sił do tego . CO TO JEST TEN "WYKOP" ?
-
Doświadczony klubowicz
Wykop.pl tu ktoś opisał swoją sytuację i pomogło a wcześniej się nie dało.
https://www.wykop.pl/link/5316301/fi...ca-do-klienta/
-
Nowy klubowicz
OTO NAJNOWSZA PROPOZYCJA FCA :
sprawa: 00509301
Dzień dobry
W nawiązaniu do kolejnego zgłoszenia z dnia 19.08.2020 roku Dział Gwarancji FCA POLAND S.A podtrzymuje swoje stanowisko iż do rozpatrzenia reklamacji w ramach gwarancji wymagane jest przedstawienie w formie papierowej dokumentów potwierdzających gwarancję.
Jednocześnie Dział Gwarancji informuje, że zgodnie z KC może Pan skorzystać z rękojmi sprzedawcy.
Pozdrawiam.
Stanisław Podsadecki
Obsługa Klienta FCA POLAND S.A
ref:_00D0OsrV4._5000X2CORZl:ref
Jak dla mnie to jakiś 1 kwietnia jest...... Nie uznają poprawnej gwarancji i jeszcze szczują na sprzedawce ich samochodu.....................
-
Doświadczony klubowicz
Zadzwoń na infolinie ciao fiat i poproś o kontakt e-mail do centrali FCA we Włoszech bo tak to się będziesz bujał do zakończenia gwarancji. Lub napisz e-maila bezpośrednio ze strony. https://www.fiat.it/contatti
Zakładam, że kupując samochód dostałeś kartę gwarancyjną i książeczkę obsługi. Czy jest w niej coś wspomniane o tym magicznym papierowym certyfikacie? Zapytaj na jakiej podstawie nie mając tego papierowego certyfikatu serwis wgrał Ci aktualizację oprogramowania i usunął błędy skoro twierdzą, że nie mając tego papierowego certyfikatu nie mogą dokonać naprawy.
Jeśli kupiłeś auto prywatnie to spróbuj napisać do rzecznika praw konsumenta.
Ostatnio edytowane przez mechanizator9 ; 21-08-2020 o 10:52
-
Nowy klubowicz
Było może 20 pytań . Odbywa się to tak , iż dzwonię na ciao fiat , kobieta robi zgłoszenie i wysyła do Pana Podsadeckiego . On zaś zawsze odpisuje nie na temat i bez szczegółów i zamyka sprawę .
Nawet na infolinii są juz zdenerwowani olewaniem tematu przez niego. Mówią , ze nie jestem pierwszy, ale tylko taka jest procedura. Dam przykład . Pytanie brzmiało :CO ZROBIĆ W PRZYPADKU KIEDY BELGIA NIE WYDAWAŁA I NIE WYDAJE CERTYFIKATÓW ? Oto odpowiedź :
sprawa: 00509301
Dzień dobry.
Odpowiadając na zgłoszenie z dnia 17.08.2020 roku informujemy, że warunkiem skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych jest przedstawienie w autoryzowanym serwisie kompletnej książki gwarancyjnej.
FCA POLAND S.A nie wystawiał ksiąski gwarancyjnej ani certyfikatu gwarancji i dlatego też nie jest możliwe wystawienie kopii tych dokumentów przez naszą służbę.
O kopię tych dokumentów należy zwrócić się bezpośrednio do sprzedawcy gdzie pojazd został sprzedany pierwszemu nabywcy.
Pozdrawiam.
Stanisław Podsadecki
Obsługa Klienta FCA POLAND S.A
ref:_00D0OsrV4._5000X2CORZl:ref
I tak w koło...............
Podobne tematy
-
Napisany przez lukasz.zst na forum Sprzedam samochód
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 11-08-2019, 22:26
-
Napisany przez SzyK na forum Grande Punto
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 10-04-2019, 22:36
-
Napisany przez arecky69 na forum 500
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 05-07-2018, 20:16
-
Napisany przez lolo985 na forum Sprzedam
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 11-01-2017, 04:17
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
serwis bie uznaje gwaranchi na pocenie sie silnika
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2022 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:54.
W sieci od 2007 roku.