Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2407 z 2676 PierwszyPierwszy ... 1407190723072357239724052406240724082409241724572507 ... OstatniOstatni
Posty od 36,091 do 36,105 z 40132
Like Tree128lubi to!

Temat: Dzień dobry! Jestem nowy!! (tu się witamy)  

  1. #36091
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2021
    Skąd
    Krotoszyn
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 1,4 16v
    Rocznik
    2008
    Witam Wszystkich z tej strony Pawel z Krotoszyna - posiadam Bravo II 08r 1,4 16V 90KM + LPG



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #36092
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2021
    Skąd
    świdnica
    Wiek
    34
    Postów
    1
    Auto
    alfa 159 2.4
    Rocznik
    2006
    Witam wszystkich posiadam Alfę 159 2.4 jtd

  4. #36093
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2021
    Skąd
    SMI
    Wiek
    37
    Postów
    8
    Auto
    500x 1.6 Multijet
    Rocznik
    2015
    Witam wszystkich,
    mam na imię Jacek. Wczoraj w domu zawitał 500x z silnikiem 1,6 multijet
    Jest to nowe autko żony, która przesiada się z Alfy Romeo Mito i mi przyjdzie serwisować i zmagać się z nowym nabytkiem. Mam nadzieję, że będzie bardzo bezproblemowy, a jeśli już to będą to proste i przyjemne rzeczy.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  5. #36094
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2021
    Skąd
    Lubelskie
    Wiek
    27
    Postów
    1
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2009
    Witam wszystkich 😁

  6. #36095
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2021
    Skąd
    Bochnia, Brzesko
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Punto 1.9jtd
    Rocznik
    2003
    Witam wszystkich i dużo zdrowia życzę autkom jak i ich właścicielom

  7. #36096
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2021
    Skąd
    Radom
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Freemont
    Rocznik
    2013
    Witam Forumowiczów

  8. #36097
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2021
    Skąd
    Łódź
    Postów
    1
    Auto
    Croma 1,9 MultiJet
    Rocznik
    2007

    Powitanie

    Dzień dobry.
    Jestem tu nowy. Posiadam Crome z problemami i mam nadzieję że dzięki Waszemu doświadczeniu i pomocy uda mi się ją okiełznać

  9. #36098
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2021
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1
    Auto
    Ducato 2.2 MultiJet
    Rocznik
    2008
    Cześć wszystkim

  10. #36099
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2021
    Skąd
    Poland
    Wiek
    32
    Postów
    1
    Auto
    Stilo
    Rocznik
    06.2007
    Witam wszystkich forumowiczów

  11. #36100
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2021
    Skąd
    Słupsk
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Doblo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2016
    Hejka
    Witam wszystkich bardzo serdecznie

  12. #36101
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2021
    Skąd
    Brzyska
    Wiek
    51
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Grande Punto 1.4 8v
    Rocznik
    2006
    Witam jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość i zrozumienie pozdrawiam wszystkich posiadaczy fiatów.

  13. #36102
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 lipiec 2021
    Skąd
    Wroclaw
    Wiek
    38
    Postów
    1
    Auto
    Ducato
    Rocznik
    2008
    Cześć, witam wszystkich

  14. #36103
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 lipiec 2021
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    31
    Postów
    1
    Auto
    Fiorino 1.3 Multijet
    Rocznik
    2008
    Witam wszystkich

  15. #36104
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 lipiec 2021
    Skąd
    gdansk
    Wiek
    35
    Postów
    1
    Auto
    punto ii
    Rocznik
    2000
    witam serdecznie,

  16. #36105
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2021
    Skąd
    wiocha na Mazowszu, wcześniej Wawka
    Wiek
    67
    Postów
    1
    Auto
    Brava 1.2 16V
    Rocznik
    1999

    Post Przywitanie

    Dzień dobry ,
    miło mi Was powitać!
    Kupiłem rok temu używaną Bravkę 1.2 16V z 1999 roku w stanie katastrofalnym. Jednak jakiś czas turlała się dzielnie, aż któregoś dnia uszczelka pod głowicą powiedziała "to już koniec".
    Więc zmusiło mnie to do odkładanej od roku z tygodnia na tydzień generalki tego autka. Zdążyłem już je polubić przez te dotychczas przeturlane 12000 km, ten samochód ma wiele sporych zalet i kilka dużych. Dotychczas jeździłem betką 735i z '85 (przejechałem ok. 650kkm), potem 750i z '89 (420kkm), Smartolotem ForTwo dwie sztuki cdi 800ccm z 2002 r. (35kkm i 25km) i omawianym Fiacikiem (12kkm).
    Fiacik ma na liczniku ponad 230kkm i zero progu na gładziach cylindrów. To mnie z lekka zaskoczyło. Zerknąłem tu i tam... też brak śladów zużycia mechanicznego w ważnych miejscach.
    Z nadwoziem jest dużo gorzej, progi i inne miejsca mają dość. Ale jest na to sposób, który już praktykowałem we wspomnianej 735i, pracochłonny troszkę, ale załatwia problem rudej raz na zawsze. Tu też zamierzam użyć kompozytów laminowanych z siatkami metalowymi, włóknami szklanymi i węglowymi i innymi prostymi i dostępnymi, niezbyt drogimi drobiazgami... Kluczem do sukcesu jest zespojenie z wyciętymi krawędziami blachy nadwozia.

    W trakcie naprawy (silniczek i skrzyneczka out, w pojedynkę walczyłem... O rany...) porobiłem trochę fotek, podejrzewam skromnie, że niektóre być może rzadko spotykane i trochę wartościowe poznawczo (np. ścieżki potencjometrów przepustnicy, rozprutej do imentu po wydłubaniu fabrycznej hermetyzacji), ale mam zagadkę jak je wstawić - system Forum nie przyjmuje formatu wprost z aparatu, bez konwersji na inny format. Popracuję nad tym.

    Przy dogłębnej generalce dobrałem się także do w/w potencjometrów, gdyż pomiar omomierzem przy jednoczesnym powolnym ręcznym otwieraniu przepustnicy wykazywał nieregularności zmiany rezystancji pomiędzy pinami 1 i 2 złącza (numeracja moja, jak na zdjęciu, czarnym markerem; 3 i 4 to końcówki silniczka PM DC - nie krokowego, tam jest zwykły silnik komutatorowy z magnesami trwałymi i ślimakiem jednokrotnym na wałku). Naprawa ograniczyła się do przemycia oporowych ścieżek węglowych izopropanolem i niewielkim podgięciu ślizgaczy - o około 1 mm - w celu kompensacji naturalnego relaksacyjnego osłabienia ich siły docisku z upływem czasu. Po naprawie przywróciłem szczelność komory potencjometrów poliuretanowym klejem do szyb, gdyż fabryczne zalanie podobną masą wydłubywałem 30 minut małym wkrętakiem i ostrożnie, małą siłą.
    Po tych zabiegach niepokojące objawy braku pewnego styku ślizgaczy zniknęły.
    Wypadkowa oporność połączonych konstrukcyjnie równolegle ścieżek potencjometrów podstawowego i korekcyjnego, mierzona pomiędzy pinami 1 i 2 (ozn. j.w.) powinna wynosić ok. 640 omów.
    Uwaga! Płytka ze ścieżkami jest montowana tymi ścieżkami ku dołowi, pierwszy jej styk z prawej strony na zdjęciu to pin 1 złącza.

    Podpowiedzcie mi jeszcze, jak uzdatnić posiadane fotki do zamieszczenia w dziale download wraz z powyższym akapitem... hmmm...


 

Podobne tematy

  1. [silnik] Maluchowskik gaźnik czy dobry ??
    Napisany przez kamxp125 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-02-2023, 19:30
  2. Nowy samochód...
    Napisany przez Sapphiron na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 06-01-2017, 08:42
  3. [Małopolskie] Nowy Sącz - AutoElektronika, CHIP Tuning, elek
    Napisany przez marek.autoelek na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-07-2016, 07:02
  4. Jestem na kupnie fiata bravo 1,8 16v prosze o pomoc
    Napisany przez Marcin84 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 01-08-2014, 09:22
  5. Dobry niedrogi mechanik ŚLĄSKIE okolice Tychów!
    Napisany przez MichaelloEs na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-10-2008, 14:56

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat stilo kod po235

fiat doblo jtd 1.9 po235 code

silnik 2.5 ducato jerst bez kolizyjny czy kolizyjny

po235 stilo

p0654 seicento

czy silnik fiat ducato 2.3 jest kolizyjny

bendziol gliwice

http:fiatklubpolska.plforum-ogolne-o-fiat-433dzien-dobry-jestem-nowy-tu-sie-witamy-6172-najnowszy-post

dukato 2007 silnk kolizyjny

ducato 2007 silnik kolizyjny

fiatklubpolska.pl 561

fiat stilo czesci samochodowe suwalki

grande punto 1.4 silnik kolizyjny

fiat ducato 1.9 td czy jest kolizyjny

fiat fiorino kolizyjny

panda club polska opatowek

Tagi dla tego tematu

159, 2016, 327, 32jts, 7prosze, albei, alfaa, alfaholik, argentina, auta, bardzo, berdzo, brava, bravo2, buenas, buongiorno, chce, chciałem, ciao, ciesze, czeć, czesc, cześć, cześc, część, dobre, dobry, dyferencjał, dzien, dzień, ello, elm, fes, fiat, fiata, fiatem, form, foro, forum, forumowicz, forumowiczow, forumowiczów, generalka, guten, hallo, hej, hejka, hellow, helol, instrukcja, instrukcji, italia, jako, jarzabek, jestem, jtd, kierowców, klubowiczem, laminowanie, mam, maniery, morgen, nie, noches, nowy, nowym, nuevo, nuovo, odpalić, ogłoszenie, okolic, panda, państwa, pasquale, pierwszy, plik, pobrać, pod, pojazdu, polsce, pomoc, posiadacz, posiadaczem, posiadam, post, poszukuję, potencjometr, powitania, powitanie, powitanko, powitał, pozdrawiam, presentation, presentazione, problem, propozycje, przedstawienie, przedwstawiam, przemek, przepustnica, przywitać, przywitanie, pszczyna, pumtolot, punto, pytam, pytanie, raz, razu, saluti, salve, sedecznie, sem, serdecznie, sie, siema, siemanko, sieny, się, skrzynia, soy, sprawdzenie, starting, sterownikiem, sterownikówpozdrawiam, stilo, szczęśliwym, sztuczny, słychać, tam, temat, trafiłem, trie, tutaj, tutti, tym, udostepnieniem, układ chłodzenia???, umie, und, undefined, uszanowanie, utente, uzytkownik, użytkownik, użytkownikiem, użytkowników, wela, windows, witajcie, witam, witamjestem, witamy, world, wroclaw, wroclawia, wszystkich, wszystkichjestem, wszystkim, wszyttkich, włoskiego, zainteresowany, zarejstrowany, świeży

Zobacz wszystkie tagi

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl