Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 październik 2019
    Skąd
    Kąty Wrocławskie
    Wiek
    52
    Postów
    6
    Auto
    croma 1,9 multijet
    Rocznik
    2010

    Croma nie odpala jaka przyczyna ?

    Witam . moją cromą 1,9 multi jet 120Km po przejechaniu jednodniowym 1200 km nie jeździłem przez dwa dni po dwóch dniach autko odpaliło normalnie . Przejechałem 7 km i zgasiłem auto , po kilu godzinach już nie odpaliło . Po trudach znajomy mechanik odpalił mi na plaka i stwierdził żę to wina świec żarowych . Wróciłem owe 7 kilometrów do domu i już w drodze do domu autko zaczęło dziwnie chodzić jakby nie paliło na jeden gar zgasiłem autko i już nie odpaliłem . Odholowano mnie do serwisu gdzie zostało podłączone do komputera , który żadnych błędów nie wykazał . Po sprawdzeniu rozrządu filtra dpf wymiany świec żarowych ,oleju , sprawdzeniu wtryskiwaczy auto dalej nie odpala i żadnych błędów nie pokazuje . Na plaka ponoć odpali , ale po przejechaniu 40 km auto zaczyna fiksować i znowu są w punkcie wyjścia . Chciałbym zaznaczyć że podczas mojej jazdy zaczynała mi mrugać kontrolka świec żarowych ii inspekcja wymiany oleju pozatym autko zachowywało się idealnie . Ma ktoś jakiś pomysł ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    638
    Auto
    Fiat bravo 2,0 mjtd, fiat stilo 1,9 jtd 2003
    Rocznik
    2009
    To mówisz,ze pieniądze wzięli i ..dalej lipa. Niech przejrzą uklad zasilania od zbiornika do wtryskow.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 październik 2019
    Skąd
    Kąty Wrocławskie
    Wiek
    52
    Postów
    6
    Auto
    croma 1,9 multijet
    Rocznik
    2010
    Jeszcze nic nie wzięli , ale jadą po omacku i szczelają na ślepo , podpowiadałem o układzie paliwowym , lecz nie wiem czy jakieś wnioski wyciągnęli . Myślałem o zabraniu do serwisu Fiata , lecz tam się nie bawią w szukanie tylko wymieniają na orginalne części , a to koszty .

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 styczeń 2019
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    29
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    12.2005
    Powiem Ci, że zużyte świece żarowe powodują problemy z odpaleniem silnika zwłaszcza zimą, więc nie dziwie się, że Twój mechanik stwierdził, że to może tego przyczyna. Sam niedawno miałem taki problem, całe szczęście serwis do którego się udałem zajął się problemem i jeszcze mi wymienili opony . Mam nadzieję, że znajdziesz szybko uporasz się z problemem. Powodzenia!
    Ostatnio edytowane przez Kostiel ; 13-12-2019 o 09:57

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    638
    Auto
    Fiat bravo 2,0 mjtd, fiat stilo 1,9 jtd 2003
    Rocznik
    2009
    Nie bierz tego do siebie,sam pracuje w serwisie i biore pieniądze za wizyte jak doktor, a czy pomoze ,czy nie=to juz inna bajka. Wieslaw ,masz problem z ktoryms z wtryskow(nie trzyma cisnienia) lub cos z pompą CR , regulatorem sie dzieje? Dla Ciebie tak po znajomosci.Sam zrob probe przelewową i zlokalizujesz ,ktory wtrysk sie kopie? Ale piszesz ,ze wtryski sprawdzili? Moze tylko (ustnie), pozdr.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 październik 2019
    Skąd
    Kąty Wrocławskie
    Wiek
    52
    Postów
    6
    Auto
    croma 1,9 multijet
    Rocznik
    2010
    Była robiona próba przelewowa i wtryski sprawdzane na maszynie i nic ...wszystkie dobre . Co lepiej wczoraj się dowiedziałem że odpalili autko i nawet kila razy odpalali bez problemu , przejechali się kawałek i problem wrócił . I teraz nie wiem czy niech trzymają auto aż naprawią , bądź dać do serwisu fiata i liczyć że od razu zlokalizują usterkę bądź zaczną wszystko od początku .

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    638
    Auto
    Fiat bravo 2,0 mjtd, fiat stilo 1,9 jtd 2003
    Rocznik
    2009
    Powinni zrobic mu logi na zapalonym silniku.moze czujnik walu lub czujnik fazy?Lub jest usterka na inst . elektr, moze ginie zasilanie do regulatora cisn. Skoro n ie ma zadnych bledow, sprawdzilbym skrzynke bezpiecznikow i przekazniki pod katem jakosci polaczen.Prawdopodobnie jest jakas pie...a, tylko trzeba ją znalezc.
    Czujniki walu ,czasem nawalają ,a system nie widzi bledu i ciezko jest znalezc winowajce.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 październik 2019
    Skąd
    Kąty Wrocławskie
    Wiek
    52
    Postów
    6
    Auto
    croma 1,9 multijet
    Rocznik
    2010
    Ok. Dzięki - podpowiem im to , tylko nie wiem czy posłuchają bo gdy im powiedziałem że ostatnie tankowanie byłem zmuszony zrobić na niepewnym CPN i może coś w zbiorniku jest to jakoś tą informację zbyli choć kilka razy powtarzałem . Planuję zabrać auto do serwisu fiata


 

Podobne tematy

  1. Błąd P0237 jaka może być przyczyna?
    Napisany przez Marcinbts na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 06-09-2016, 20:55
  2. Rozjechany rozrząd - jaka przyczyna?
    Napisany przez romulus22 na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 14-11-2015, 22:23
  3. Lekki pobór prądu, jaka przyczyna.
    Napisany przez Artur45672 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 13-11-2014, 20:49
  4. [ukł. kierowniczy] Luz drążka kierowniczego - jaka przyczyna
    Napisany przez waho. na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-08-2010, 14:01
  5. Piszczenie sprzęgła - jaka przyczyna?
    Napisany przez krz601 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-05-2010, 19:29

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl