witam mam mały kłopocik nie wiem jakie autko wybrać. jak w temacie zastanawiam sie nad tymi dwoma cudownymi modelami. byłby to samochód używany przez cały rok i tu właśnie pojawia sie problem.
Barka ze sztywnym dachem też się nadaje do użycia przez cały rok, z drugiej strony w Coupe masz do wyboru dużo mocniejsze silniki no i wkoncu to małe Ferrari![]()
Hiponie obraź się, ale jeździłeś z softem, że tak autorytatywnie twierdzisz, że z hardem to cały rok można, a z softem to już tylko 3 miesiące
![]()
stary i zły
seth67, patrz też na koszty utrzymania - nie wiem jak z Łódeczką ale Coupeta troche kosztuje - zwłaszcza silniki z suszarką wymagają częstych zabiegów pielęgnacyjnych, bardzo dobrych olejów itd... poza tym jak masz takie autko to czasem ciśnieszfun jest z tego super
ale ma to też swoje minusy.
Powiedział bym że łódka nadaje się do codziennej jazdy, ot taki lansik 8) sinik 1.8 jest trwały i z tego co kojaże nie ma z nim wielu problemów. Ten sam silnik jest w Coupecie - lecz C. swoim stylem aż prosi się o mocniejszą jazdę i brakuje mocy. C. nie jest tania w utrzymaniu i trzeba się z tym liczyć, dodatkowo ciężko znaleźć dobry egzemplarz zresztą podobnie jak znaleźć dobrą B.![]()
Jakie silniki by Cie interesowały?
A gdzie ja napisałem cokolwiek o 3 miesiącach? a niestety plandeka to nie twardy i mów co chcesz, napewno nie zostawisz go ot tak na snieg np w zimie bo ile plandeka wytrzyma przy takim traktowaniu?Napisał odyn44
barkę mam tylko z softemstoi cały rok pod chmurką i nie zauważam aby akurat to jej szkodziło
co do lansiarskiej jazdy.............. to ręczę, że barka tak prowokuje, że się nie da, a spalanie 16 na 100 po mieście nie jest niczym szokującym
co do kosztów, to niestety barka też do tanich w utrzymaniu nie należy spkojnie porównywać można do Q-petki
a części to już często ceny z kosmosu
no i barka i Qpeja z tym samum silnikiem trochę jednak się różnia, nie ta wago, inaczej środek ciężkości i kompletnie inne prowadzenie![]()
stary i zły
Nie wiem ja Barka ale Coupeta 2.0 16VT na ostrzejszych dochamowaniach potrafi zaskoczyć i zrzucić dupąNapisał odyn44
Wiadomo na jedno i drugie auto trzeba uważać bo koszt blach w razie stłucki jest kolosalnyCześci do Q są, ostatnio coraz więcej angoli jest sprowadzanych. Największy problem stanową turbiny, nowe fabryczne są dość drogie i dostać je to cud, zamienniki gatrtta zeby wsadzić to zazwyczaj problemy i pora kasa... regeneracja nie zawsze pomaga...
Które auto wybrać... poszedł bym na kompromis Q 2.0 16 VT plus( szyber dach maja
)
A ja myślałem że plusy to tylko 2.0 20VT były ...Napisał ubek
Hipo, no nie tylko - plusik to wersja wyposażenia - miały skórę i szyberek
I inne alefelgi![]()
Inne fele miały wersje LEi to one były tylko 2.0 20VT
![]()
jeśli Q to tylko 20VT
silnik 18 trochę do niej za słaby, a 16VT najbardziej zawodny i awaryjny
z barka nie ma problemu, jeden silnik i dosyć
ale na tym silniku na benzynie nie oszczędzisz, zejść poniżej 10 w mieście to cud![]()
stary i zły
Jak się dba to można jeździć i cisnąć bez awariiNapisał odyn44
dobry olej często wymieniany, dobry filtr i panewki żyją.
Zawsze można zagazowaćNapisał odyn44
![]()