dudu$, zachęcam go do tego od samego początkuale chyba kolega nie ufa elektrykom
![]()
ufam jutro jade do takiego znajomego elektryka niech mi go sprawdzi.
ci co sprzedają mają teraz urządzenia do sprawdzania akumulatora i chyba dużo to nie kosztuje a pod obciążenie by było wiadomo co i jak![]()
[size=4][color=red]PANDA VAN 1.2 WISIENKA[/color][/size]
[size=5][color=white]PEUGEOT PARTNER 2.0 HDI BIELINKA[/color][/size]
Taką Futurę ma mój ojciec w pasku, aku kupiony w sierpniu 2009r i co przymrozi tak z -10*C to dętka i w zeszłą zimę i w tą. Aku był odsyłany do producenta i nic złego nie stwierdzili![]()
Ja mam 2 letnią centrę standard "obsługową" :] i dopiero dzisiaj przy -18*C zajęczała, ale co się dziwić jak cele prawie puste były.![]()
Także moja rada. Nie kupujcie bezobsługowych wynalazków z prądem rozruchowym w Mega Amperach ;]
Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.
Witam.Futura to badziewie 2 razy przed koncem gwarancji na serwisie i nic jak nie trzymala tak nie trzyma problem z reklamacja nie do przejscia i w koncu odpuscilem szkoda zdrowia
mam future 60Ah i 600A pradu rozruchowego kupiona przed zeszloroczna zima i jak rok temu nawet przy -26-owych mrozach tak w tym roku narazie przy -15' nie mialem zadnych problemow tak wiec nie wiem co jest grane i czy ta futura to takie badziewie..
Bravo 1.9 TD 100 GT => A3 1.8T 150 => S3 1.8T 225
Ja podobnie.
Mam Centrę Futurę 53Ah i 540 prądu rozruchowego. aku ma rok i parę dni i jest ok. Czy było - 25 czy teraz i - 15 czy - 18 pali od strzału. i oby tak dalej![]()
pozdr@wiam
Andrzej.
a czy po odpaleniu przy mrozach masz przez chwilę podwyższone obroty?
Ja nie mam podwyzszonych obrotow, miedzy 800 a 900, nie powiem dokladnie ile bo tego nigdy nie wiadomo, w instrukcji pisze bodajze 850+/-30 ale nie pamietam dokladnie, a nt podwyzszonych obrotow przy mrozach to nie ma wzmianki. A powinny byc?? W dieslu?Napisał ciril
Bravo 1.9 TD 100 GT => A3 1.8T 150 => S3 1.8T 225
Luca Ty masz jeszcze stary prosty silnik więc możesz mieć inaczej niż koledzy w MJT, ale nawet w tak starych konstrukcjach zdarzały się mechanizmy "podwyższające" obroty, a przykładem może być Mondeo mk1 1.8 TD, ale po kilku latach to i tak się psuło i nikt tego nie naprawiał i ojciec od 6 lat jeździ bez tego ustrojstwaNatomiast MJT jest na tyle "yntelygentny", że sam sobie może dobrać wolne obroty do temperatury silnika i może nawet w dieslu są lekko podniesione, ale nie wiem bo nowoczesnym klekotem nie miałem okazji jeździć długodystansowo
![]()
AchaaaaaNapisał Spajdi
a wiec taak. Mialem okazje kupic bravo JTD ale zawalilem bo zle przepisalem nr z ogloszenia i nie mialem jak sie do goscia dzodzwonic, pozniej sie trafil moj TD, i troche zalowalem ze nowsza jednostka przeszla mi kolo nosa, ale jest jeden plus, a wlasciwie dwa: prostota tego silnika i co za tym idzie bezawaryjnosc (odpukac -> puk puk), przynajmniej mojego motoru.Dzieki Spajdi za odp, sory za OT.
Bravo 1.9 TD 100 GT => A3 1.8T 150 => S3 1.8T 225
aha czyli mówicie że się nie ma co bać, ewentualnie sprawdzić filtry?
Ciril, a co się dzieje z Twoim MJT po odpaleniu ? Podnosi obroty czy nie ? Z ciekawości pytam bo nie miałem kontaktu z tym silniczkiem poza 2x jazdą, ale nie było zimno, a poza tym akurat się na tym nie skupiałem i nie wiem niestety jak jest prawidłowo w tym konkretnym typie silnika![]()
u mnie przykładowo zaraz po odpaleniu obroty są podwyższone, trwa to kilka sekund i wraca do stałej pozycji ok 900
pozdr@wiam
Andrzej.
no to chyba jest ok. jak jest zimno (tylko) to chwilę jest tak między 10 a 15 tys rpm (zwykle stały poziom choć nie zawsze) potem jaku kolegi spada i jest już normalnie. no i jest wrażenie jakby coś czasem szarpnęło w silniku kilka razy przy tych podwyższonych obrotach. może poduszka jest wybita? cóż i tak będę wymieniał filtry powietrza i paliwa (stary kolejny raz zaczyna się rozciekać) to powiem co by sprawdzili.