qolejowy masz rację, koniec tematu![]()
qolejowy masz rację, koniec tematu![]()
Ja nie potwierdzę. Jak posmarujesz gwint odrobiną ODPOWIEDNIEGO smaru to zmniejszysz prawdopodobieństwo "zapieczenia " się śruby.
Tak jak już napisał macio71 zbierz więcej doświadczenia i wtedy porozmawiamy
BTW Musze jeszcze napisać że nawet dobrze przesmarowana śruba a dokręcona 250 Nm momentu i tak nie da się łatwo odkręcić.
Tak więc 120 Nm i lekko smaru i problemy nie wystąpią.
Może jeśli dasz smar jakiś lepszy to tak ale na pewno nie zwykły towot bo ten się pod wpływem wysokiej temperatury zapiecze...
Nie zamierzam się kłucić w nieskończoność ale widziałem nie raz zapieczone śruby spowodowane właśnie smarowaniem towotem... Koniec tematu
Peace&Love![]()
ja nie smaruję ale jak odkręcam śruby to gwinty lecę szczotą drucianą... działa i nie powoduje sporów![]()
no i nie ma dylematu smarować, nie smarować - metoda działa od 23 lat bez zgrzytu.
I felgi zakupione 4x98![]()
Fiat Croma 2.0 16V
Lepiej mieć Alzhaimera i zapomnieć wypić niż Parkinsona i narozlewać .
Kupiłem oryginały 15 cali z dekielkami Abartha jak założę letnie to pstryknę fotkę i wrzucę do galerii![]()
Fiat Croma 2.0 16V
Lepiej mieć Alzhaimera i zapomnieć wypić niż Parkinsona i narozlewać .