Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2020
    Skąd
    Olecko
    Wiek
    54
    Postów
    3
    Auto
    Fiat Ducato 2.3 multijet
    Rocznik
    2017

    Duże ciśnienie w układzie chłodzenia Ducato III 2.3 Multijet

    Witam serdecznie Panów i Panewki Nagle się stanęło 2.3 multijet 180koni 25 tyś km po remoncie silnika nowe śruby Plantowanie głowicy itd. jazda z pełną lawetą dość brawurowo, nagle po zatrzymaniu opary z pod maski okazuje się że wizualnie płyn wyrzuciło korkiem przewody dość twarde zostało 350km do domu. Po dolaniu płynu auto nie kopci super się wkręca nie ma oznak oleju w płynie chłodniczym, po dojechaniu nowy korek do zbiorniczka wyrównawczego test na co2 nic nie wskazuje na uszczelkę i dupa dalej to samo. Wzrasta ciśnienie w układzie a po ostrzejszym przejechaniu kawałek drogi wygląda mi na to że wygania dalej przez korek. Jak przegazuję to opuszcza się poziom płynu w zbiorniczku najprawdopodobniej dla tego że puchną przewody, później po konkretnym zagrzaniu i przegonieniu auta wywala korkiem tak mi się wydaje bo osuszałem górę zbiorniczka i później była mokra. Wyrażę ogromną wdzięczność za poradę póki zacznę znów rozbierać. Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych tematem.
    Ostatnio edytowane przez zegar6a ; 07-03-2022 o 22:12 Powód: Polskie znaki



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    2,226
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Mówisz,ze jak doku...les ,ze 150, to chlodził sie pędem powietrzaA po zatrzymaniu wystrzelil. Wyglada za zablokowany termostat.Temperatura nie rosla?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2020
    Skąd
    Olecko
    Wiek
    54
    Postów
    3
    Auto
    Fiat Ducato 2.3 multijet
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Braval Zobacz post
    Mówisz,ze jak doku...les ,ze 150, to chlodził sie pędem powietrzaA po zatrzymaniu wystrzelil. Wyglada za zablokowany termostat.Temperatura nie rosla?
    Raczej nie zajarzyłem czy wzrosła, byłem mocno zmęczony więc zatrzymałem się żeby się przespać i wyłączyłem silnik i ujrzałem przy prawej lampie parę lub dymek ale pomyślałem że to z tłumika lub coś tam a po 2,5 godz. kiedy ruszyłem nie miałem ogrzewania więc na stację po płyn i tak sobie delikatnie dojechałem. W tej chwili widzę że po uruchomieniu od razu idzie ciśnienie ale test na co2 nic nie wykazuje a temperatura stoi na połowie skali.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 marzec 2025
    Skąd
    Olszewnica Stara
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Ducato, 3.0
    Rocznik
    2014
    Udało się znalezc usterke mam podobny problem?


 

Podobne tematy

  1. Ciśnienie na cylindrach ducato 2.3 multijet 130
    Napisany przez scu84 na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-08-2019, 08:32
  2. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 23-02-2014, 17:47
  3. Ciśnienie w układzie paliwowym!!
    Napisany przez riddi123 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-10-2012, 11:40
  4. [ukł. chłodzenia] Ciśnienie w układzie chłodzenia Fiat Palio
    Napisany przez sp4gwj na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 26-01-2010, 23:55
  5. Ciśnienie w układzie paliwowym Brava 1,4 12V
    Napisany przez Dyzio-00 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 13-08-2009, 23:56

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plducato-iii-459duaze-cia-nienie-w-uka-adzie-cha-odzenia-ducato-iii-2-3-multijet-50084

https:fiatklubpolska.plducato-iii-459duze-cisnienie-w-ukladzie-chlodzenia-ducato-iii-2-3-multijet-50084

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl