Poradźcie co może być przyczyną?
Ducato 2015r MultiJet 130
Póki auto nie przejedzie z 30km wszystko jest ok.
Potem zaczynają się szopki w przedziale 2500-3000obr podczas przyśpieszania (jednostajna jazda w przedziale tych obrotów nie powoduje problemu) auto szarpie w jednakowych odstępach czasu co około 4sec tylko podczas przyśpieszania
Diagnostyka nic nie wykazała.
Jedyne co udało się namierzyć to fakt że podczas szarpnięcia sterownik traci całkowicie zasilanie.
Urządzenie diagnostyczne podczas szarpnięcia traci komunikacje jak by ktoś wtyczkę z zasilania wyciągną.
Moduł ABS nawet wywala błąd że utracono połączenie ze sterownikiem silnika.
do 2500 i ponad 3000obr nie ma żadnych szarpnięć wszystko jest ok.

Poradźcie co może być przyczyną?
Ducato 2015r MultiJet 130
Póki auto nie przejedzie z 30km wszystko jest ok.
Potem zaczynają się szopki w przedziale 2500-3000obr podczas przyśpieszania (jednostajna jazda w przedziale tych obrotów nie powoduje problemu) auto szarpie w jednakowych odstępach czasu co około 4sec tylko podczas przyśpieszania
Diagnostyka nic nie wykazała.
Jedyne co udało się namierzyć to fakt że podczas szarpnięcia sterownik traci całkowicie zasilanie.
Urządzenie diagnostyczne podczas szarpnięcia traci komunikacje jak by ktoś wtyczkę z zasilania wyciągną.
Moduł ABS nawet wywala błąd że utracono połączenie ze sterownikiem silnika.
do 2500 i ponad 3000obr nie ma żadnych szarpnięć wszystko jest ok.

https://www.youtube.com/watch?v=Pri9y2opdws