Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2013
    Skąd
    polska
    Wiek
    32
    Postów
    11
    Auto
    panda 1.1
    Rocznik
    2.2004

    Ducato 3.0 177km przybywa oleju.

    Witam, wątek będzie chyba długi ale do rzeczy. Kupiłem auto zlom. Wyremontowane, silnik kupiony FABRYCZNIE NOWY. Wszystko założone i jeździ. Przyszla pora założyć dpf, fachowiec wgrał Ori soft do sterownika no i się zaczęło...po 1000km zauważyłem, że stan oleju idzie do góry. Najpierw zrobiłem test na CO2 głowicy bo mówię sobie może mam pecha i poszła uszczelka - uszczelka dobra płynu nie ubywa. Kolejne 300km oleju znowu 2 mm więcej na miarce. Stan zapchania filtra DPF 83% i jadąc ze stała prędkością temperatura filtra dochodzi do 350*C i powoli zaczyna się redukować zapchanie. Z tym, że spada to o setne procenta na około 200m. Także, może po 50 km by spadło do 50%

    Mam też małe obiekcje co do samego sterownika. Multiecuscan oryginał , próbuje go wypalić z kompa i tabelka z informacjami wypalania w momencie kiedy silnik wskoczy na 3000 obrotów ginie i nie wiadomo co się dzieje. Silnik chodzi na obrotach, stan zatkania filtra rośnie powoli. Temperatura fakt faktem ma prawie 500*C ale ani kapki wiecej. W historii wypaleń średnia temp jaka pamięta komp to ponad 650*C także tutaj pierwszy haczyk chyba jest. Kolejna sprawa na zimnym pali z pół obrotu ale po nocy chwilę chodzi rowno a potem po dodaniu gazu tak jakby nie palił na wszystkie gary. Jakieś 2 przegazowki i wszystko wraca do normy. 3 sprawa tempomat. W momencie kiedy silnik dobija do temperatury 90*C tempomat utrzymuje predkosc, jak tylko silnik osiągnie temp pracy to tempomat zwalnia i przyspiesza o 10 kmh. Trzeba wyłączyć tempomat i włączyć ponownie wtedy wszystko wraca do normy. Czujniki na silniku są nowe. Używany jest katalizator, sonda, DPF i roznicowka dpfa.

    Na postoju 15mbar max, w czasie jazdy około 80-100mbar.

    Pozdrawiam i czekam na jakieś rady, bo ręce opadają.

    Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2016
    Skąd
    wlkp
    Wiek
    35
    Postów
    71
    Auto
    Fiat Ducato
    Rocznik
    2014
    Dość zawiła historia....
    Dpf został zaadaptowany do ECU po jego wymianie?
    Różnica ciśnień 15 mbar na postoju wskazuję na zapchany Dpf.
    Wzrost poziomu oleju może wskazywać na problem z Dpf.
    Przerwanie procedury wypalania, brak możliwości wypalania filtra z powodu zbyt dużej ilości popiołu w filtrze.
    Przybywający olej może być także związany z lejącymi wtryskiwaczami.

    Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka


 

Podobne tematy

  1. Jaki olej do silnik DUCATO 2.3 - 177KM na GWARANCJI ???
    Napisany przez s27 na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 08-11-2020, 14:51
  2. wymiana oleju ducato 3,0
    Napisany przez chroszcz na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 27-08-2019, 17:28
  3. 1.9 jtd115km dymi szarpie przybywa oleju
    Napisany przez kubus1616 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 01-02-2019, 14:24
  4. DPF - przybywa oleju czy nie przybywa?
    Napisany przez Capsel na forum Croma
    Odpowiedzi: 153
    Ostatni post: 02-10-2016, 14:50

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plducato-iii-459ducato-3-0-177km-przybywa-oleju-47033

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl