Witam,

Auto kupione dwa miesiące temu, przejechane może 500 km. Z dnia na dzień przestał palić. Przy ostatnim zapaleniu pracował nierówno, była slaba reakcja na pedał gazu. Teraz po długim kręceniu czasami w momencie odpuszczania kluczyka delikatnie załapie. Na plaku pali ciężko i nierówno. W tym czasie odkręcony przewod pd wtryskiwacza i zero paliwa. Filtr paliwa pominięty, regulator na pompie podmieniony i włożony do innego auta. Przedzwonione czujniki walka, wału, regulator względem wtyczki komputera i jest Ok. Pompa w baku pracuje ale nie mierzyłem ciśnienia. Zastanawia mnie to, ze nie mogę się połączyć z ecu. Próbowałem trzema skanerami i tylko jeden się połączył w innym trybie nie rozpoznając samochodu (wykazał błąd czujnika walka rozrządu). Mój MES łączy się z innymi ducatami (sprawdzałem na dwóch) natomiast tu nie chce się połączyć z żadnym modułem… odpuściłem wiec usterkę układu paliwowego i zacząłem sprawdzać elektrykę. Wszystkie zasilania na ecu są czyli gruby przewod plus dwa cienkie na dużej kostce, masa jest. Przejście pomiędzy ecu i obd jest tj dzwoniłem dwa przewody can. Zasilanie i dwie masy na złączu są. Masy za lampa sprawdzone. Wiazka do połowy rozpruta, nie wyglada na uszkodzona. Czyżby sterownik padł z dnia na dzień ? Jakieś sugestie, ponieważ brakuje mi już pomysłów. Szukać w elektryce czy skupić się na czymś innym ? Czytałem o rozpiętym układzie dolotowym i przeplywomierzu ale czy ma to w moim przypadku jakieś znaczenie ?