Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 czerwiec 2015
    Skąd
    DW
    Wiek
    39
    Postów
    8
    Auto
    Doblo II 1.3 Multijet 90KM
    Rocznik
    2010

    Question Ducato 2.3 M-t 2007r. zbiera się do 3tyś. i koniec.

    Witam,

    Koledzy jak w tamcie auto tak jakby przechodzilo w tryb awaryjny , normalnie jedzie do ok.3 tys. potem juz nie wchodzi na obroty.
    Po podpieciu pod kompa pokazal 4 bledy silnika :
    1) błąd przepustnicy 1-y rząd ,
    2)Czujnik poziomu oleju w misce,
    3)Recyrkulacja spalin ,
    4)Sonda lambda ( zasilanie) ,

    W aucie wymieniłem EGR na nowy oryginalny oraz przepustnice na nowa i rowniez oryginalna. Auto do 3 tys. zbiera sie fajnie pozniej koniec gaz w podlogę auto nie jedzie. Po zredukowaniu z 3 na 2 bieg bylo 3,5 tyś/obr. gaz w podłogę i spadły obroty do ok.3100. Nie ma w tym auci przypadkiem koniecznosci kalibracji EGR po wymianie? Czy konieczności kasowania błędów z poprzedniego odczytu ,gdyz po wymianie elementow nie są się w stanie same zaadoptowac? Prosiłbym o pomoc ,gdyż pomału brakuje mi pomysłow. Z góry dzieki za pomoc.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2015
    Skąd
    Leszno
    Wiek
    52
    Postów
    5
    Auto
    Ducato 2.3jtd
    Rocznik
    2007

    Mialem podobny problem , mechanik stawial na zwarcie przepustnicy i winna okazala sie skrzynka bezpiecznikow w komorze s

    Mialem podobny problem , mechanik stawial na zwarcie przepustnicy a winna okazala sie skrzynka bezpiecznikow w komorze silnika. Prawdopodobnie jak mi robili remont silnika nie zamkneli oslony i nalecialo wody sciezki na plytkach byly czesciowo przegnite a wtyczka od wiazki do silnika upalona. Po wymianie skrzynki i wtyczki na razie jest spokoj.

    Cytat Napisał Maras1122 Zobacz post
    Witam,
    Koledzy jak w tamcie auto tak jakby przechodzilo w tryb awaryjny , normalnie jedzie do ok.3 tys. potem juz nie wchodzi na obroty.
    Po podpieciu pod kompa pokazal 4 bledy silnika :
    1) błąd przepustnicy 1-y rząd ,
    2)Czujnik poziomu oleju w misce,
    3)Recyrkulacja spalin ,
    4)Sonda lambda ( zasilanie) ,

    W aucie wymieniłem EGR na nowy oryginalny oraz przepustnice na nowa i rowniez oryginalna. Auto do 3 tys. zbiera sie fajnie pozniej koniec gaz w podlogę auto nie jedzie. Po zredukowaniu z 3 na 2 bieg bylo 3,5 tyś/obr. gaz w podłogę i spadły obroty do ok.3100. Nie ma w tym auci przypadkiem koniecznosci kalibracji EGR po wymianie? Czy konieczności kasowania błędów z poprzedniego odczytu ,gdyz po wymianie elementow nie są się w stanie same zaadoptowac? Prosiłbym o pomoc ,gdyż pomału brakuje mi pomysłow. Z góry dzieki za pomoc.


 

Podobne tematy

  1. [silnik] Szukam danych naprawczych silnika 2,3 2007r Ducato
    Napisany przez polkris na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-02-2020, 23:12
  2. Ducato 2007r i Błąd PO481 przyczyny ??
    Napisany przez MichalPoznan na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 21-01-2017, 20:30
  3. Migająca kontrolka oleju Ducato 2,2 Multijet 100 km 2007r
    Napisany przez jackub na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 04-09-2014, 19:10
  4. Ducato 2,3 JTD , 2007r i Jaki Akumulator ???
    Napisany przez MichalPoznan na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-11-2011, 23:37
  5. Ducato 2.3 2007r Przednie reflektory
    Napisany przez AndreCh na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 25-10-2011, 23:10

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plducato-iii-459ducato-2-3-m-t-2007r-zbiera-sie-do-3tys-i-koniec-29242

ducato maxi 2.3 nie wchodzi na obrotyfiat ducato 2.3 nie wchodzi na obrotyducato max 3tys obrotowfiat ducato nie wchodzi na obroty

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl