Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 20
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2016
    Skąd
    Dolny Śląsk
    Wiek
    36
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Doblo 2 (2010) 1.3 Multijet
    Rocznik
    2010

    Wymiana radia w Fiacie 2010 na nowe radio Uconnect - ciekawy temat więc zapraszam.

    Część, założyłem niedawno temat w dziale Car audio, ale muzyki tam nie słychać... tylko echo mojej klawiatury - dział nie jest zbytnio uczęszczany. Pomyślałem, że napiszę tutaj bo:
    - jest to najpopularniejszy dział na forum, podejrzewam, że znajdę tu najwięcej moderów i ogólnie mówiąc zapalonych znawców
    - kiedyś myślałem o Stilo, ale sytuacja się zmieniła nim uzbierałem pieniądze i padło na... Doblo 2 (2010)

    Sprawa wygląda tak, kupiłem ostatnio to auto i mam w nim radio CD/MP3 Fiad 223 MP3 od Blaupunkta.

    Do radia mam kod, ale po wpisaniu się nie odblokowywało, pisało chyba check i nic. Teraz możliwe, że wpisałem cyfry nie w tej kolejności bo z pamięci i pisze wait, trzymam go na zapłonie już godzine i czekam, ale światła dzienne się świecą więc średnio mi to pasuje. Tak czy inaczej, te radio mi się nie podoba, jest brzydkie, i bezfunkcyjne Trzeba je wymienić. Od razu zaznaczę, że jest to mój pierwszy samochód, nie jestem fanem motoryzacji, ale powiedzmy, że lewych rąk nie mam i jak jest dobrze wyjaśnione to temat powinienem ogarnąć powoli.

    Najpierw chciałem te lepsze radio czyli takie:


    Potem coś z BT żeby pogadać czasem przez telefon (ogólnie słucham tylko radia, i to jednego - trójki, więc bajery mi zbędne typu nawet CD.

    A na koniec wpadłem na radio UCONNECT 5" np. z Fiata 500L.


    Jest ładne, ma GPS, BT i możliwość dodawania np. kamery cofania (mam doblo maxi i dla kogoś kto jeździł tylko chwile focusem to takie auto to autobus). Przeleciałem internet i w sumie to chyba jestem jedyny komu się tego zachciało. Pewnie dlatego, ze jest to absolutnie niemożliwe, ale na razie to pomińmy albo zajmijmy się wyjaśnieniem. W doblo sterczy mi kostka iso, są w niej kabelki fioletowo czarny i fioletowo żółty - jest do CAN tak? Czyli żadne inne radio nie wejdzie mi na zasadzie P&P tak? A czy zakładając liczne kombinacje każde radio mi wejdzie i zadziała? Znalazłem w sklepie online przejściówkę z ISO na 52pin czyli pod nowe radia z Fiatów, czyli np. ten Connect który mi się marzy. JAk kupię to radio (nie są drogie) i kupię tą przejściówkę to będę miał to podłączone fizycznie tak? Zostanie antena gps ale to już nie jest problem. Co dalej żeby to działało? Zawieść do magika elektryka/elektornika samochodowego i on podepnie auto i nauczy je tego radia? I wszystko?

    Co o tym myślicie?

    Mam nadzieje, że nikt nie będzie czuł się źle bo wjeżdżam do działu Stilo autobusem, wyjaśniłem powody już na samym starcie. Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Na tym forum jest również dział poświęcony Doblo II więc tam przenoszę temat Powodzenia

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Swoją drogą, jakby to radyjko od 500L miało przystępną cenę i pasowałoby do deski Stilo, to właściwie... czemu nie
    Italians Do It Better

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2016
    Skąd
    Dolny Śląsk
    Wiek
    36
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Doblo 2 (2010) 1.3 Multijet
    Rocznik
    2010
    Kurcze, tylko dział Doblo 2 jest martwy jak ten car audio. Dlatego założyłem tu gdzie jest wiele osób, może coś wspólnie ustalimy. Stilo i Doblo to powinny być podobne auta bo to te same czasy Wolałbym żeby temacik został w Stilo jeśli można, na jakiś czas, jak z dyskusji wyłoni się jakaś konkluzja wtedy możnaby przenieść do działu Doblo, a tak teraz temat umrze bo nikt go tam nie znajdzie.

    Teraz popatrzyłem jeszcze raz, tam są 4 posty na krzyż w tym miesiącu

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Zgubiłem się w gąszczu Twoje pytanie zmierza do tego czy idzie i jak zamontować to lepsze radio?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2016
    Skąd
    Dolny Śląsk
    Wiek
    36
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Doblo 2 (2010) 1.3 Multijet
    Rocznik
    2010
    Dokładnie Chciałbym radio, albo lepiej navigate Uconnect wsadzić w doblo. Przejściówkę jakąś znalazłem, z ISO na te radio, ale co dalej, normalnie can się zrobi pod te radio? mam u siebie w mieście 2 osoby od takich spraw, ale ciężko się dopchac do nich tacy zarobieni, więc pomyślałem że sam jakieś informacje zdobęde.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2016
    Skąd
    Dolny Śląsk
    Wiek
    36
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Doblo 2 (2010) 1.3 Multijet
    Rocznik
    2010
    Kontynuując "monolog przerywany" zapytam może konkretniej. Czy komputer, can czy co tam jeszcze przyjmie każde radio jak go weźmie w obroty elektronik samochodowy? I drugie pytanie, czy każde radio navi jest do odblokowania (gdy nie ma kodu, ani danych auta).

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Jeśli jest nr seryjny radia, powinno się udać.
    Czy przyjmie, na 99% tak jeśli zostanie dobrze zaadoptowane.

    P.s
    Przepraszam za przerwany monolog.

    via note 3

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2016
    Skąd
    Dolny Śląsk
    Wiek
    36
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Doblo 2 (2010) 1.3 Multijet
    Rocznik
    2010
    DObra z tą navi daje spokój, ciężko jest się dogadać ze sprzedawcami, większość jest bez kodu, bez znanego VINu auta, nie wiadomo skąd i za ile dostać kod. Chcę wziąć drugą opcję czyli te lepsze radyjko montowane w Dolblach. Czy w takim wypadku zadziała to p&p czy też coś będzie trzeba mieszać w komputerze?

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 czerwiec 2015
    Skąd
    warszawa
    Postów
    7
    Auto
    stilo 1,9 jtd 80km
    Rocznik
    2002
    Drogi miszko!
    Mam problem którego rozwiązania nie ma na forum.
    Moje radio trzeszczy traci zasięg.
    Zmierzyłem przejście kabla anteny miedzy gniazdem zewnetrznym anteny na dachu a wtyczką przy radiu .
    Nie ma przejścia .
    Jak dostać się do gniazda anteny zewnętrznej od środka ?
    Czy po drodze anteny nie ma gdzieś wzmacniacza czy czegoś podobnego?
    Pozdrawiam

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 kwiecień 2018
    Skąd
    Jarosław
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Doblo 1.6 Multijet
    Rocznik
    11.2010
    Witam
    Czy kolega rmn88 rozwiązał problem z zamianą B&M na UCONNECT. Też mam Doblo i noszę się z zamiarem podmianki.
    Pozdrawiam

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2015
    Skąd
    RYBNIK
    Wiek
    43
    Postów
    43
    Auto
    DOBLO 1.4Tjet 120KM Bifuel
    Rocznik
    11.2013
    Niestety nie zadziała bo komendy nie działają po Can-ie tak samo jak w modelach po 2015.Ja osobiście rozwiązałem chęć posiadania kolorowego radia z zachowaniem sterowania z kierownicy ale nie mam u siebie B&M wiec wybrałem jednostkę 2 din uniwersalną i działa o niebo lepiej niż fabryczne radio.Dodatkowo zyskałem Bluetooth,kamere cofania,podłączenie smartfona z navi google pod to radio,wybieranie głosowe i wiele innych.

  13. #12
    Wox
    Wox jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2019
    Skąd
    Zielona gora
    Postów
    3
    Auto
    Fiat doblo
    Rocznik
    2012
    Witam mam problem z podłączenie radia 2 din alpine .Radio posiada zlaczki ISO. W aucie są takie same ale radio nie działa .W kosce z auta w jednym kablu jest prąd na postoju i na rozruchu brak kabla potrzymujacego .Czy da rade jakos podłączyć radio

  14. #13
    Wox
    Wox jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2019
    Skąd
    Zielona gora
    Postów
    3
    Auto
    Fiat doblo
    Rocznik
    2012
    Zapomnialem napisac ze jest to auto doblo 2012rok radio oryginalne jak na zdjeciu wyzej

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2019
    Skąd
    Thorn
    Postów
    5
    Auto
    Doblo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2012
    Witam.
    To i ja dodam i zapytam o coś od siebie. Jeśli mnie pamięć nie myli to kostka w Doblo II różniła się kolejnością kabli od standardów dodawanych z uniwersalnym radiem. Nie za bardzo chce mi się go wyciągać ale z tego co pamiętam to któryś pin musiałem u siebie podmienić.
    Natomiast mam jedno nurtujące mnie pytanie. Jak wiadomo stacyjka w Ddoblo ma tylko pozycję zapłon. Zasilanie radia pociągnąłem na razie z 12+ po zapalniczce dzięki czemu radio włącza się tylko jak silnik pracuje albo kluczyk jest w pozycji zapłon. Oryginalne radio w jakiś sposób dało się włączyć przy tylko włożonym kluczyku. I tu jest pytanie czy da się to zrobić z nieoryginalnym uniwersalnym radiem? Są jakieś sztuczki na znalezienie sygnału od włożonego kluczyka?
    Pozdrawiam.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2015
    Skąd
    RYBNIK
    Wiek
    43
    Postów
    43
    Auto
    DOBLO 1.4Tjet 120KM Bifuel
    Rocznik
    11.2013
    Cytat Napisał Koso22 Zobacz post
    Witam.
    To i ja dodam i zapytam o coś od siebie. Jeśli mnie pamięć nie myli to kostka w Doblo II różniła się kolejnością kabli od standardów dodawanych z uniwersalnym radiem. Nie za bardzo chce mi się go wyciągać ale z tego co pamiętam to któryś pin musiałem u siebie podmienić.
    Natomiast mam jedno nurtujące mnie pytanie. Jak wiadomo stacyjka w Ddoblo ma tylko pozycję zapłon. Zasilanie radia pociągnąłem na razie z 12+ po zapalniczce dzięki czemu radio włącza się tylko jak silnik pracuje albo kluczyk jest w pozycji zapłon. Oryginalne radio w jakiś sposób dało się włączyć przy tylko włożonym kluczyku. I tu jest pytanie czy da się to zrobić z nieoryginalnym uniwersalnym radiem? Są jakieś sztuczki na znalezienie sygnału od włożonego kluczyka?
    Pozdrawiam.

    W kostce zasilającej orginalne radia Fiat-a nie ma napiecia po zapłonie.Funkcje włączenia radia bez zapłonu mają radia Blaupunkt.
    Niestety nie występuje takie napiecie które pojawia się po włożeniu kluczyka do stacyjki.
    Ostatnio edytowane przez darofiat ; 19-01-2020 o 17:48


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-12-2015, 09:05
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-11-2015, 13:26
  3. Pytanie wymiana orginalnego radia na radio z nawigacją
    Napisany przez GRZEGORZJAK1 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 07-04-2014, 16:43
  4. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 06-05-2013, 00:17
  5. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 07-02-2012, 17:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pldoblo-ii-506wymiana-radia-w-fiacie-2010-na-nowe-radio-uconnect-ciekawy-temat-wiec-zapraszam-33446

wymiana radia fiat fiorinofiat 500 wymiana radiafiat doblo iii radiouconnect kod do rafiafiat doblo wymiana radia na gpsczy mozna zalozyc radio 2din w fiacie fiorinofiat 500x wymiana radiaffiorino montaz radiiadoblo zmiana radia v1 na v2radio doblo 2016fiat doblo radio 2016

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl