Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2015
    Skąd
    tree
    Wiek
    45
    Postów
    3
    Auto
    Doblo 2010 1,3 MTJ 66kW
    Rocznik
    2010

    OIL pressure PROBLEM Doblo 2010 1.3 MTJ 66kW Euro4 DPF Start/stop, 62000km

    PROSZĘ! oil pressure insufficient light error - silnik nie ma ciśnienia oleju, Doblo 2010 1.3 MTJ 66kW Euro4 DPF Start / Stop, 62000 km Rzeczywiście - jestem pierwszym właścicielem, samochód jest w bardzo dobrym stanie, bez winy, bez awarii, bez naprawy. Czujnik ciśnienia jest wymieniony, silnik działa normalnie, ale ciśnienie oleju jest w rzeczywistości bardzo słabe (manometr zamiast czujnika). Światło ostrzegawcze oleju zatrzymuje się przy 2500-3000 obr./min, światło wskaźnika włącza się z niższą prędkością. PROSZĘ O schemat silnika - diagram dystrybucji oleju, nie wiesz, gdzie uzyskać schemat? Rozkład oleju jest złożony i nie ma miejsca, gdzie można znaleźć regulator ciśnienia oleju. Pompa oleju wygląda sprawnie - pompa jest tylko niewielka w osłonie czasowej - timerze silnika. Dziękuję! Karel, Praga, CZ



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    36
    Postów
    5,327
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Czujnik ciśnienia masz wynika z tego na górze bloku, na obrazku znajduje się pod pozycją nr 9.
    Numer OE to 55202374.

    Sprawdzałeś może czujnik wpierw?

    czujnik ciśnienia 1.3mjet doblo.PNG
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2015
    Skąd
    tree
    Wiek
    45
    Postów
    3
    Auto
    Doblo 2010 1,3 MTJ 66kW
    Rocznik
    2010
    Dziękuję Miszko! Tak, już wymieniłem czujnik ciśnienia, czujnik jest w porządku. Gdy manometr jest montowany zamiast czujnika, ciśnienie oleju jest bardzo małe na manometrze. Mój serviceman zdejmował szalkę, sprawdził kontrolu zbiornika na olej, wszystko w porządku. Błąd może znajdować się w regulatorze ciśnienia oleju, ale nie wiem, gdzie jest. Regulator może być gdzieś w pobliżu filtra oleju, nie wiem. Na obrazku znajduje się pudełko z przodu filtra oleju - czy jest to chłodnica oleju? Dziękuję, Karel

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    384
    Auto
    Tipo 1.4
    Możliwe, że masz zatkaną magistralę olejową lub jak mówisz masz problem z regulatorem. Schemat silnika można znaleźć w programie eLearn, ale coś mi się kojarzy, że trzeba szukać tego silnika w eLearn od Grande Punto, bo w tym do Doblo może nie być.


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 13-09-2018, 20:51
  2. Start&stop
    Napisany przez real3000 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 29-07-2017, 00:10
  3. S&S start/stop
    Napisany przez mrozek na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 24-09-2014, 12:16
  4. Start Stop
    Napisany przez wypity na forum Doblo II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 19-04-2014, 19:05
  5. Zmiana Licznika oraz fotela kierowcy w Doblo 2010 z systemem Start & Stop
    Napisany przez misiaczek88on na forum Doblo II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-01-2014, 14:15

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat doblo 1 3 mjt nie dziala startstop

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl