Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2016
    Skąd
    Dolny Śląsk
    Wiek
    36
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Doblo 2 (2010) 1.3 Multijet
    Rocznik
    2010

    Fiat Doblo 2 - (2010) 1.3 Multijet - nie chce odpalić, gaśnie.

    Witam, opiszę od początku:

    Auto kupiłem jakiś miesiąc temu, wszystko gitara (poza zablokowanym radiem), kupiłem w poznańskim salonie fiata jako używany. Wszystko było super, auto paliło od strzała, zero problemów prze 1000km. Wczoraj doszło do mnie radio, orginał z Doblo ale ten ładniejszy, obły. Okazało się, że w aucie nie mam pociągniętego CAN do kostki, poszukałem w internecie, znalazłem żeby CAN wziąć z OBD2 i pociągnąć do radia, tak zrobiłem i radio zagrało - super. Potem nie wiem bo nie zwracałem uwagi czy odpalał czy nie próbowałem, ale wiem że raz nie chciał odpalić tzn. gasł po sekundzie, za drugim razem się udało przejechałem się 50m i z powrotem i zgasiłem. Po kilku godzinach chciałem pojechać do sklepu i przez godzine nie odpaliłem auta, poodpinałem w tym czasie radio, ten prowizoryczny CAN, akumulator... NIC. Pomyślałem "może rano". Rano dalej nic, wstapiłem innym autem do elektronika powiedział, że wieczorem podjedzie. Podjechał podpiął komputer, poklikał, odpalił, mówi że spierniczyła się synchronizacja, coś z kluczykiem, że musiałem coś zrobić przy montażu radia. Ok, ucieszyłem się jak 150, że udało mu się zrobić, powiedział jeszcze, że coś od klimy/sprężarki dogorywa, pstryczek od świateł stopu się kończy i przepływomierz powietrza. Odpalił kilka razy i problem wrócił, odpalił z gazem i jakoś szło, wsiadłem odpaliłem z gazem - gra, da się jeździć. Ale po chwili przestał palić, ale z nieco innym przebiegiem, teraz zapala i nie gaśnie stanowczo po 1s tylko po 2-3s pyr pyr i gaśnie. Jak miał podłączony komputer to udawało się raz zapalić raz nie, chodził sobie 20min elegancko pracował, pogadaliśmy chwile, żeby kupić używany przepływomierz i kolejne próby odpalenia kończyły się właśnie gaśnięciem po 1-3s (ale to nie to co wczoraj i dziś rano kiedy się rozsynchronizowało coś tam). Raz na powiedzmy 30 prób auto zapaliło (z gazem) no ale potem juz nie. No i odkąd był mechanik świeci się kontrolka Check engine. Elektronik jest fachowcem, zna sie z moim ojcem troche, powiedział żeby znaleźć używany czujnik powietrza, i zobaczyć co będzie ale zaznaczył przy okazji, że nie widział żeby przez przepływomierz auto nie paliło, mówił jednak że to nowoczesny diesel i może tak być, że może to łączyć się z DGRem (bo chyba też coś komputer pokazywał). Czujnik pokazywał jakieś temperatury -40, 0C i tak różnie, przepływy też jakieś 10krotnie za niskie, elektronik powiedział, że to może mieć wpływ na podawanie paliwa i zawór DGR. Tylko czy przez to auto nie odpali to miał mieszane zdanie. Dlatego zakładam ten wątek. Może ktoś miał do czynienia z takim przypadkiem. Dziwny to tez zbieg okoliczności, że akurat po wymianie radia.

    Co jeszcze mogę dopisać, jak odłączam czujnik to też nie pali. Przepsikaliśmy czymś styki, nic nie pomogło. Przyda się każda informacja. Może np. mogę ten czujnik jakoś wskrzesić na jakiś czas żeby zobaczyć czy to jego wina? Obecnie auto jest nie do użytku.

    Jeszcze raz: elektronik sytuację z canem ogarnął w parę minut, radio odcięte i wyjęte, zrobił synchronizację (coś mówił że sie w kompie rozsynchronizowało z kluczykami) i auto paliło, ale zaczęło wywalać czujnik właśnie przepływu powietrza, i znowu problemy ale to już inaczej wygląda niż przed synchronizacją. Przedtem to było odcięcie po prostu stanowcze sekundę po odpaleniu, odcięcie jak nożem. Teraz auto gaśnie po symbolicznie dłuższym czasie, gaśnie tak inaczej, nie takim ostrym cięciem. To już na pewno coś innego niż wczoraj rano i w nocy.


    Can podpiąłem bez cięcia kabli, włożyłem kabel (zwykły 2 żyły) w odpowiednie styki złącza diagnostyczne OBD2 (piny 1 i 9) z tym że nie wiem czy tu jest różnica między "+ i -" czy obojętnie jak to połączę (?). Radio w tym Doblo jakie kupiłem to ładniejsze radio fabryczne, ono bez cana wyświetla napis code error i nie można nic wpisać, po podpięciu cana prosi o kod, wpisuje i śmiga (licznik tylko.mruga wiadomo, osiowanie). Ale obecne problemy nie mają związku z radiem czy, bo jak pisałem, to załatwił szybko i radio jest odcięte.


    I jeszcze jedno: błędy pokazało 3: sprężarka klimy, coś ze stopem słabo już, no i przepływomierz powietrza. Nie jestem pewny czy egr też.


    Poszedłem sprawdzić hehe, bez zmian, po prostu gaśnie po sekundzie. Już nie wiem teraz czy wróciło do momentu sprzed synchronizacji przez elektronika. Po prostu gaśnie po sekundzie ale ciężko mi teraz ocenić. Czy ten silnik (1.3 MJT Doblo 2010 - czyli chyba druga wersja tego silnika) może nie odpalić ze względu na przepływomierz powietrza? Ewentualnie przez zawór EGR? On znów nie odpala. Chyba że to naprawdę coś z CANem, może coś się uwaliło? Ale wczoraj jak był elektronik to auto chodziło i paliło normalnie (tylko chyba z wciśniętym gazem, a do przedwczoraj łapał od strzała zawsze).


    Z góry przepraszam za słabą czytelność ale to połączenie 2 moich postów z elektrody, szukam gdzie mogę bo uto stoi i nie bardzo jest pomysł co z tym robić.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2008
    Skąd
    https://t.me/pump_upp
    Postów
    171
    Auto
    Punto II FL 1,3 multijet 3D
    Rocznik
    2003
    Cześć.

    Z mojej wiedzy mogę stwierdzić że, z odpiętą przepływką, EGRem, MAP sensorem, czy z tymi pierdołami przy filtrze paliwa, silniki te odpalają. Tylko wiadomo - odnotuje to i owo w ECU. Na pewno nie odpali z odpiętym czujnikiem położenia wału czy czujnikiem ciśnienia w listwie wtryskowej. Silnik ten, jeśli ma odpowiednie ciśnienie paliwa w listwie Common Rail, oraz jeśli ECU wie w jakim położeniu jest wałek rozrządu, to musi odpalić.

    Wg mnie, to do sprawdzenia czujnik położenia wału, ciśnienie w listwie przy rozruchu, czujnik + zawór w listwie i w bardziej hardcorowej sytuacji gdy tam wszędzie po kolei będzie OK - rozrząd.

    Teoretycznie, ECU powinno wykryć problem z tym czy z tamtym, ale z praktyki wiem, że z tym to różnie bywa

    Pozdrawiam i życzę szybkiego wykrycia winowajcy

    PS. Tak wpadł mi pomysł do łba Napsikaj plaka do wlotu filtra powietrza i spróbuj go uruchomić. Nic się nie bój Daj znać co i jak póki w domu jestem
    Ostatnio edytowane przez przemog666 ; 10-09-2016 o 20:32 Powód: Wpadł mi pomysł do łba ;)

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2016
    Skąd
    Dolny Śląsk
    Wiek
    36
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Doblo 2 (2010) 1.3 Multijet
    Rocznik
    2010
    Posprawdzaliśmy te czujniki dziś z gościem co naprawia pociągi Te co mówisz, z niektórymi czujnikami odpiętymi nie odpalał, albo nie kręciła pompka paliwowa też... U mnie odpala na sekunde i gasnie (mówiąc "na sekundę" chodzi mi na sekundę, a nie że na chwilę). Mam wrażenie, ze jest jak przed ingerencją elektronika teraz czyli coś co on opisał "synchronizacją kluczyków" albo komputera. Zrobił to w 3min jak był i auto paliło, a potem przestało. A mogłem coś uszkodzić w CANie tak, ze teraz coś się rozkodowuje? (immo pomijamy bo to na 100% działa, mam porównanie bo mam kluczyki z i bez pastylki i widze kiedy jak się zachowuje auto + kontrolka od immo ). Ile mogą skasować w ASO Fiata (a ile innym dużym warsztacie bo mam bliżej jeden, który ludzie polecają) za diagnozę?

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2008
    Skąd
    https://t.me/pump_upp
    Postów
    171
    Auto
    Punto II FL 1,3 multijet 3D
    Rocznik
    2003
    No dobrze, a kompa podłączałeś? Wystarczy kabelek za +-50zł i program MES. I już nie musisz myśleć żeby go gdzieś ciągać po serwisach. Cen nie znam nawet orientacyjnie, bo swojego traktorka sam serwisuję.

    Potrzeba mi znać ciśnienie w listwie podczas rozruchu. To jest bardzo ważne dla uruchomienia silnika. Może być np tak, że pompa wysokiego ciśnienia nabije paliwska do listwy, ale któryś z wtryskiwaczy w momencie rozpoczęcia pracy, zaczyna przepuszczać paliwo na przelew, wówczas ciśnienie z listwy idzie precz, no a bez tego silnik gaśnie. A to, że w między czasie podłączałeś radio, to raczej zbieg okoliczności

    Spróbuj z plakiem tak jak Ci pisałem i nie dodawaj gazu w momencie uruchamiania silnika.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2016
    Skąd
    Dolny Śląsk
    Wiek
    36
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Doblo 2 (2010) 1.3 Multijet
    Rocznik
    2010
    Elektronik podłączał komputer ze swoim sprzętem, ja zrobię to jutro z Autocomem cdp+ więc będę mógł coś tam na spokojnie pobadać. Cieśnienie sprawdzał, jeśli to te ciśnienie które ma wynosić powyżej 200bar to było ok bo zapamiętałem jak mówił.

    W domu mam tylko Viakena jakiegoś do WAG, podłączałem ale ma jakies problemy z połączeniem więc chyba nie łapie Fiata. Jutro będzie kolega z tym Autocomem, ale to początkujący, tzn. chłopak naprawia pociągi od kwietnia i interesuje się, tylko młody jest świeżo po szkole.

    Spróbuję tego plaka ale nie do końca wiem jak mam to zrobić, mam popsikać filtr powietrza płynem do plastików i odpalić auto? Brzmi dziwnie

    Dziwi mnie to, że ten elektronik wczoraj odpalił auto w 3min, powiedział ze się rozsynchronizowało coś z kluczykami (ale nie immo na bank więc nie wiem co) naprawił, poodpalał wielokrotnie, auto chodziło z 20min na wolnych obrotach i potem za którymś razem znów to samo i juz nie odpalił... Tak jakby to co zrobił, ta synchronizacja, to się cofnęło...

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2008
    Skąd
    https://t.me/pump_upp
    Postów
    171
    Auto
    Punto II FL 1,3 multijet 3D
    Rocznik
    2003
    Do fiaciorków dobry jest MultiEcuScan Jak dobrze pamiętam, to jest on dostępny w dziale download
    Jak pamiętam to ciśnienie coś około 300 musi być przy rozruchu. Z ciekawości poszedłem z kabelkiem do swojego - mam 280 i pali od strzała.

    Co do plaka - zapodaj do rury "wejściowej" do filtra powietrza. Popsikaj chwilkę i spróbuj zapalić. Powinien zawarczeć, i liczę na to że utrzyma bieg jałowy

    Co do synchronizacji...to za chiny nic mi nie przychodzi do łba co tam mógł zrobić Jeśli masz kontakt z chłopkiem to niech Ci wytłumaczy o co kaman.

    Sprawdź przez kompa czujnik położenia wału - jak dobrze pamiętam, to przy rozruchu powinien wykazywać obroty 200-250obr/min. Jak sprawdzaliście wcześniej ten czujnik?

    Co mi przyszło do głowy - to może zrobił ten mechanior po prostu autoadaptację...ale wątpię żeby to miało taki wpływ...nie mam innych pomysłów.

    Tak co mi się przypomniało - kiedyś tam kiedyś, zdechł mi podczas jazdy jeden z przekaźników przy akumulatorze i motor zgasł...no ale w sumie, wtedy po podłączenia kompa, auto od razu na niego naskarżyło...

    Jak się podepniesz pod kompa spisz kody błędów i je tu zapodaj
    Ostatnio edytowane przez przemog666 ; 11-09-2016 o 11:10

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2016
    Skąd
    Dolny Śląsk
    Wiek
    36
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Doblo 2 (2010) 1.3 Multijet
    Rocznik
    2010
    Kolega matylko Autocom CDP+ a nie chcę mu na laptopie instalować innych, ale zapytam może zechce Ciśnienie elektryk ocenił na normalne, pamiętam. Plaka spróbuję, ale to wygląda jakby go ktoś odłączał, np. paliwo). Ile tego plaka napsikać?

    Czujniki sprawdzaliśmy odpinając i paląc auto Dzisiaj ten wał sprawdzimy komputerem.

    No ale jak zrobił tą autoadaptację (co to znaczy mniej więcej?) to wygląda na to, że znowu się odadaptowało.

    Błędy spiszę dzisiaj.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2016
    Skąd
    Dolny Śląsk
    Wiek
    36
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Doblo 2 (2010) 1.3 Multijet
    Rocznik
    2010
    Ok, był kolega, błędy te same czyli czujnik stopów (ale działa) przekażnik klimatyzacji i przepływówka + błąd kluczyka ale wczoraj kręciłem kluczykiem bez immo żebys sprawdzić czy kontrolka się zapali. Wykasował i odpalił. Odrazu i klika razy i pokazał się błąd woda w paliwie. Wcześniej tego nie było, ale wczoraj wyciągałem filter paliwa, chciałem wykręcić odpowietrznik (myślałem że otworze obudowę bo podając w sklepie model auta dostałem wkład) chyba coś lekko ukręciłem bo czułem jakbym ukręcał śrubę a nie odkręcał coś Może przez to, wcześniej czujnik wody w paliwie nie dawał sygnałów, terz świeci się silnik na pomarańczowo.


    Auto pochodziło, pojechałem do miasta, zrobiłem z 15km i wszystko normalnie, zgasiłem pod domem i odpaliłem normalnie. Teraz po 30min boje sie sprawdzić. Kupie jutro ten filtr chyba. Dzisiaj też pompka włączyła sie na dłuuuugo na zapłonie, dziwne, otworzyłem bak i jakby puściło powietrze, nie zassało tylko wypuściło. Mogo być gdzieś zapowietrzone? Może powietrze się gdzieś zebrało i cofa się w przewodach, nie wiem. Dziwne jest to, że wystarczy podpiąć komputer, skasować błędy i odpala i nie gaśnie...

    Dodano po 1 [godziny] 28 [minuty]:

    Byłem teraz w aucie odpalił normalnie, zaraz chyba wezmę go na myjnię w nagrodę. Ale co było przyczyną całego zamieszania i czy już nie wróci?


    Zostaje temat radia. Wziąć kabel sieciowy, odwinąć z niego resztę przewodów zostawiając zwinięte dwa tak? Czy mogę wziąć cały kabelek sieciowy i użyc dwa przewody resztę zostawić, tak żeby to było w osłonce normalnie? Mówisz tzok żeby wpiąć się w zegary, a mogę się wpiąć od tyłu w gniazdo OBD2? Teraz wpiąłem się tam od przodu, ale mogę pewnie też ot tyłu, łatwiej mi bo kabel z wnęki na radio przepcham bez rozkręcania niczego do gniazda OBD2. Teraz w radiu mam CAN A i CAN B. Tu znalazłem:
    centralny zamk zamykany na pilotem - Fiat Doblo 2010

    że to w złączu obd 2 piny 1 i 9 (biały i niebieski) tylko który to jest CAN A, a który CAN B? No i czy napewno, ktoś tam w tamtym temacie pyta czy napewno, bo wszystkie schematy mówią inaczej... Tylko, że ja podłączyłem radio do 1 i 9 i się włączyło i poprosiło o kod, a bez tego nie. Wychodzi, że dobrze podłączyłem chyba.

    Dodano po 32 [minuty]:

    Ehhh, no i lipa, teraz byłem w aucie, ile minęło o ostatniego odpalenia? Półtorej godziny? No i już nie odpalil, tzn. Odpalił i zgasł. O co tu chodzi? Kolega poradził przekręcić na zapłon 10raxy, żeby podpomppwalo paliwo, nic to nie dało. Nie rozumiem, kasowanie błędów naprawia auto, a pp jakimś czasie wszystko wraca, a błędów jest 4 w tym 3 nieistotne i jeden powstały wczoraj.


    Dodano o 20:00

    Teraz odpalił kilka razy z gazem, tak losowo, jak nie zgasł po sekundzie to juz chodził elegancko i wkręcał się na obroty. Ale losowo na powiedzmy 40 prób odpalił 10 razy.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Ok, był kolega, błędy te same czyli czujnik stopów (ale działa) przekażnik klimatyzacji i przepływówka + błąd kluczyka ale wczoraj kręciłem kluczykiem bez immo żebys sprawdzić czy kontrolka się zapali. Wykasował i odpalił. Odrazu i klika razy i pokazał się błąd woda w paliwie. Wcześniej tego nie było, ale wczoraj wyciągałem filter paliwa, chciałem wykręcić odpowietrznik (myślałem że otworze obudowę bo podając w sklepie model auta dostałem wkład) chyba coś lekko ukręciłem bo czułem jakbym ukręcał śrubę a nie odkręcał coś Może przez to, wcześniej czujnik wody w paliwie nie dawał sygnałów, terz świeci się silnik na pomarańczowo.


    Auto pochodziło, pojechałem do miasta, zrobiłem z 15km i wszystko normalnie, zgasiłem pod domem i odpaliłem normalnie. Teraz po 30min boje sie sprawdzić. Kupie jutro ten filtr chyba. Dzisiaj też pompka włączyła sie na dłuuuugo na zapłonie, dziwne, otworzyłem bak i jakby puściło powietrze, nie zassało tylko wypuściło. Mogo być gdzieś zapowietrzone? Może powietrze się gdzieś zebrało i cofa się w przewodach, nie wiem. Dziwne jest to, że wystarczy podpiąć komputer, skasować błędy i odpala i nie gaśnie...

    Dodano po 1 [godziny] 28 [minuty]:

    Byłem teraz w aucie odpalił normalnie, zaraz chyba wezmę go na myjnię w nagrodę. Ale co było przyczyną całego zamieszania i czy już nie wróci?


    Zostaje temat radia. Wziąć kabel sieciowy, odwinąć z niego resztę przewodów zostawiając zwinięte dwa tak? Czy mogę wziąć cały kabelek sieciowy i użyc dwa przewody resztę zostawić, tak żeby to było w osłonce normalnie? Mówisz tzok żeby wpiąć się w zegary, a mogę się wpiąć od tyłu w gniazdo OBD2? Teraz wpiąłem się tam od przodu, ale mogę pewnie też ot tyłu, łatwiej mi bo kabel z wnęki na radio przepcham bez rozkręcania niczego do gniazda OBD2. Teraz w radiu mam CAN A i CAN B. Tu znalazłem:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1903528.html

    że to w złączu obd 2 piny 1 i 9 (biały i niebieski) tylko który to jest CAN A, a który CAN B? No i czy napewno, ktoś tam w tamtym temacie pyta czy napewno, bo wszystkie schematy mówią inaczej... Tylko, że ja podłączyłem radio do 1 i 9 i się włączyło i poprosiło o kod, a bez tego nie. Wychodzi, że dobrze podłączyłem chyba.

    Dodano po 32 [minuty]:

    Ehhh, no i lipa, teraz byłem w aucie, ile minęło o ostatniego odpalenia? Półtorej godziny? No i już nie odpalil, tzn. Odpalił i zgasł. O co tu chodzi? Kolega poradził przekręcić na zapłon 10raxy, żeby podpomppwalo paliwo, nic to nie dało. Nie rozumiem, kasowanie błędów naprawia auto, a pp jakimś czasie wszystko wraca, a błędów jest 4 w tym 3 nieistotne i jeden powstały wczoraj.


    Dodano o 20:00

    Teraz odpalił kilka razy z gazem, tak losowo, jak nie zgasł po sekundzie to juz chodził elegancko i wkręcał się na obroty. Ale losowo na powiedzmy 40 prób odpalił 10 razy.


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-02-2016, 21:01
  2. Fiat Brava 1,6 16v ni chce odpalić
    Napisany przez cypis na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 27-03-2014, 13:54
  3. Fiat Bravo 1.8 16V GT - nie chce odpalić i ruszyć z parkingu
    Napisany przez wuemstudio na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 17-09-2013, 14:13
  4. Fiat Bravo SX 1.4 12v. 1996r. Nie chce odpalić.
    Napisany przez hiszpania1984 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 02-02-2013, 13:31
  5. Nie chce odpalić
    Napisany przez franek552 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 03-06-2012, 23:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pldoblo-ii-506fiat-doblo-2-2010-1-3-multijet-nie-chce-odpalic-gasnie-33751

grande punto 1.3 jtd nie odpala na plaku

fiat doblo 1.6 multijet nie odpala

fiat doblo nie odpala

zapal i gasnie 1.3 multijet

fiat 1.3 jtd odpala i gasnie

Fiat Panda 1.3multijet gasnie po odpaleniu

1.3 multijet odpala i gasnie

fiat fiorino 1.3 multijet nie odpala

fiat grande punto 1.3 multijet nie odpala

1.3 jtd odpala i gasnie

1.3 multijet nie odpala

1.3 d multijet nie odpala

czujnik polozenia wqlu doblo 1.3 multijet

cZujni polozenia walu doblo 1.3 multijet

fiat doblo jtd lapie ale nie odpala

punto 1.3 jtd odpalil i zgasl i juz nie zapalil

fiat dublo odpala lecz po pewnym czasie gasnie

fiat doblo 1.3 multijet nie odpala

doblo 2012 nie odpala

fiat doblo 1 3 mjt 2010 rok

1.3 jtd nie odpala

doblo 1.3 jtd czujnik walu

dublo 1.3 multijet nie odpala

nie pali multijet

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie. Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl