Problem ze skasowaniem serwisu(wymiana oleju i filtrów). Po podłączeniu interfejsu i włączeniu programu FiatEcuScan dostaję taki komunikat: " do tego modułu potrzebny jest elm327 key. Z góry dziękuję za podpowiedź.
Problem ze skasowaniem serwisu(wymiana oleju i filtrów). Po podłączeniu interfejsu i włączeniu programu FiatEcuScan dostaję taki komunikat: " do tego modułu potrzebny jest elm327 key. Z góry dziękuję za podpowiedź.
A jaki masz interfejs?
Interfejs - Viaken.
no ale czy masz viakena ELM327, dodatkowo zółta przejściówka jest potrzebna
Jeżeli jest to zwykły interfejs VAG KKL (zwykle niebieski z przełącznikiem), to niestety się nie nada. Musi być ELM 327.
Czy poradziłby mi ktoś jaki dokładnie kupić "zestawik" (kostki,program PL,interfejs) do Fiata Doblo Multijet 1.6 2014?
Tak, w tym interfejsem macie rację. Musi być do mojego modułu elm 327. Właśnie opanowałem. Poszło gładko.
Doradźcie mnie prosze jaki interfejs do doblo 2011,1.6 multijet.Jest tego tyle w sieci...nie chce tandety ktora dzialac nie bedzie...
Poszukaj pmfactory na alledrogo sa dedykowane elm327 czy kable do grupy fiata.
FIAT MI AMORE
https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
BP-168KM/LPG-162KM
Doble dobrze ogarnia Multiecuscan. Zobacz sobie jaki interfejs i jaka przejściówka jest potrzebna tu:
https://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx
Twój tylko Elm i jedna przejściówka nr 3 - żółta do wszystkiego.