Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
Like Tree1lubi to!
  • 1 przez KOBRA

Temat: Nie palu na jeden cylinder  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2014
    Skąd
    Wrocław/Siechnice
    Wiek
    38
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 MJ Cargo 75KM
    Rocznik
    2006

    Nie palu na jeden cylinder

    Witam ponownie. Spotkalo mnie takie szczescie ze pekla mi pokrywa walkow (doblo cargo 1.3mj 75km)
    Auto na warsztacie. Wymieniona pokrywka wraz z walkami (uzywka), rozrzad (SKF), dzwignie zaworowe INA oraz popychacze INA. Auto zlozone do kupy. Przestal paluc na jeden cylinder, na 4 (ten przy pompie WC) i dymi na bialo. Wtryski miesiac temu robione, teraz sprawdzone sa ok. Podmieniane z 3 i 4 dalej na 4 problem. Cisnienie na 4 cyl 10 atm czy tam barow. Nadmienie ze wczesniej auto palilo od strzala, mial moc i ladnie rowno pracowal.
    Gdzie szukac? Rwac glowice czy cos nie tak moze byc z tymi walkami. Na razie mechanicy mysla ja tez.

    Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2014
    Skąd
    Wrocław/Siechnice
    Wiek
    38
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 MJ Cargo 75KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Inkub Zobacz post
    Witam ponownie. Spotkalo mnie takie szczescie ze pekla mi pokrywa walkow (doblo cargo 1.3mj 75km)
    Auto na warsztacie. Wymieniona pokrywka wraz z walkami (uzywka), rozrzad (SKF), dzwignie zaworowe INA oraz popychacze INA. Auto zlozone do kupy. Przestal paluc na jeden cylinder, na 4 (ten przy pompie WC) i dymi na bialo. Wtryski miesiac temu robione, teraz sprawdzone sa ok. Podmieniane z 3 i 4 dalej na 4 problem. Cisnienie na 4 cyl 10 atm czy tam barow. Nadmienie ze wczesniej auto palilo od strzala, mial moc i ladnie rowno pracowal.
    Gdzie szukac? Rwac glowice czy cos nie tak moze byc z tymi walkami. Na razie mechanicy mysla ja tez.

    Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
    A pekla mi przeze mnie przy vaku pompie gdy wymienialem uszczelke pod vaku i dokrecalem srube...

    Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka

  4. #3
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,720
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Ciśnienie 10barów to może być przy benzynie a nie dieslu .Moim zdaniem coś z zaworami . A jakie ciśnienie na pozostałych cylindrach.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2014
    Skąd
    Wrocław/Siechnice
    Wiek
    38
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 MJ Cargo 75KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Ciśnienie 10barów to może być przy benzynie a nie dieslu .Moim zdaniem coś z zaworami . A jakie ciśnienie na pozostałych cylindrach.
    Na pozostalych ponad 20. Dziwne ze to tak nagle by sie stalo...

    Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2014
    Skąd
    Wrocław/Siechnice
    Wiek
    38
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 MJ Cargo 75KM
    Rocznik
    2006
    A jeszcze jedna rzecz mnie meczy. Czy mozliwe ze cos nie tak zrobili z blokada walu korbowego?

    Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka

  7. #6
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,720
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Założone używki może wałek (krzywki) uszkodzone .

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2014
    Skąd
    Wrocław/Siechnice
    Wiek
    38
    Postów
    97
    Auto
    Fiat Doblo 1.3 MJ Cargo 75KM
    Rocznik
    2006
    Walek i lrzywki ponoc w lepszej kondycji niz moje (nalataly prawie 500tys km).
    Glowica sciagnieta i okazalo sie ze 2 zawory podgiete. Moje pytanie czy po wymianie rozrzadu i dzwigienek no i pokrywki z walkami (popychacze pozniej wymienione) jest mozliwe aby zawory sie lekko podgiely? Cos mi tu podejrzane jest. Wydaje mi sie ze probuja zwalic wine na zuzycie materialu i wymiane starych na nowe etc.
    Jesli auto nie bralo oleju (pomimo swojego przebiegu) to czy pierscienie robic?

    Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka

  9. #8
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,720
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Pierdoły opowiadają. Zużycie materiału i zawory się pokrzywiły
    Ciekaw jestem czy blokady pasują na dwa wałki . Może ustawili na jedną blokadę ,a drugi wałek jest przestawiony na zębatce.
    wirusac lubi to.


 

Podobne tematy

  1. Nie pali na jeden cylinder
    Napisany przez franek552 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 14-08-2015, 08:08
  2. błąd P0202-CYLINDER 2 INJECTOR
    Napisany przez jtbb na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-02-2013, 17:11
  3. Nie pali na jeden cylinder
    Napisany przez horvat76 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 29-06-2012, 19:53
  4. [silnik] Nie pali czwarty cylinder
    Napisany przez jes na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 21-02-2010, 14:08
  5. Nie Pracuje 1 Cylinder
    Napisany przez kozak677 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-09-2009, 09:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl