Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 25 z 25
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    w bravo zalecają wymianę co 150 tyś ale to jest mało realne. wiadome też jest że nie dłużej jak co 4 lata ale nie przesadzajmy 150 tyś?? kto będzie tak silnik katował i ryzykował zerwaniem rozrządu



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2011
    Skąd
    Łódź
    Postów
    13
    Auto
    Doblo 1.3 Multijet DPF Family '07
    Właśnie cały pic polega na tym, że gwiazdka jest na 100% na swoim miejscu, a całość dotyczy diesla, a dokładnie 1.3 Multijet-a

    Temat rozrządu zamykam, bo nie o tym był mój pierwszy post.

    Dziś nie jeździłem, ale autko zszedłem na parking sobie odpalić.... i nic ...ani dymku, ...ani wariujących wentylatorów... może sam się naprawił.
    A może to kwestia paliwa, bo tak sobie teraz zbieram szczegóły, to Fiacik zaczął wariować jak mu zalałem Shella V-Power Diesel, ale chyba to nie od tego?

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    no shell ma dobre paliwa więc paliwo bym wykluczył. nie dymił by na kolorowo tylko na czarno

  5. #19
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,579
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    skoro tak to wyjaśnijcie mi jedno:
    Cytat Napisał spike72 Zobacz post
    "(*) lub co 4 lata przy eksploatacji samochodu w trudnych warunkach (zimny klimat, w mieście przy silniku długo pracującym na biegu jałowym, w strefie zapylonej).
    Lub co 5 lat, niezale˝nie od przebiegu." !
    po co wymieniać łańcuch co 5 lat przy małych przebiegach? łańcuch nie jest z gumy. nie starzeje się.

  6. #20
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Łańcuch prędzej słychać, to jest jego zaleta. Pasek strzeli kiedy chce i nie zdradzi się.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2011
    Skąd
    Łódź
    Postów
    13
    Auto
    Doblo 1.3 Multijet DPF Family '07
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    wentylatory chodzą cały czas bo pewnie padł czujnik temperatury silnika. i to tez może być przyczyna złych obrotów, gdyż silnik dostaje złe dane o temp silnika i podaje złą mieszankę i dlatego możesz mieć takie problemy. zacznij od sprawdzenia i wymiany czujnika.
    seth znasz budowę tego silnika, wiesz gdzie szukać ten czujnik? Pytałem kilku (słownie dwóch) specjalistów i twierdzą, że oprócz czujnika płyny chłodniczego nie ma tam innego czujnika temp. Na desce rozdzielczej wskazania temp. są w połowie, a płyn w ukł.chłodniczym aż wrze, wentylatory załączone na full, a obroty podwyższone do ok.1100obr/min (choć obrotomierz pokazuje 800obr/min) i spalanie jak by drastycznie wzrastało przy wszystkich tych objawach.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2011
    Skąd
    Łódź
    Postów
    13
    Auto
    Doblo 1.3 Multijet DPF Family '07
    Temat założyłem pół roku temu, ale dopiero miesiąc temu udało mi się usunąć usterkę która była odpowiedzialna za wszystkie cuda które ujęte są w temacie tego wątku.
    Dodam że w apogeum usterki spalanie silnika wzrosło do 17 litrów na 100 km!!! ...co doprowadzało do notorycznego zapychania się filtra DPF i całej masy ON w oleju silnikowym.
    Oczywiście nie obeszło się bez autoryzowanego serwisu FIAT, i tu podziękowania dla Roberta i Jacka oraz reszty chłopaków z P.H.U. "Borsiak" FIAT DEALER z Konstantynowa Łódzkiego... chłopaki już sami głupieli i mieli dość mojego Diablo, kombinowali z nim z dwa tygodnie, bo oczywiście komputer nie wywalał żadnych błędów i niby wszystko było OK.... ale do czasu...
    ....w końcu przyczyna się znalazła. A teraz krótko i na temat, jak ktoś będzie miał podobne problemy niech rozpatrzy kupno nowego CZUJNIKA TEMPERATURY SPALIN W FILTRZE DPF... i to by było na tyle. :-)

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    nie zauważyłem że pisałeś więc z góry przepraszam. ale z tym czujnikiem to bym nie wymyślił i tak. masakra po prostu

  10. #24
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Metodą prób i błędów udało się dojść czy w jakiś inny sposób chłopaki doszli?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2011
    Skąd
    Łódź
    Postów
    13
    Auto
    Doblo 1.3 Multijet DPF Family '07
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Metodą prób i błędów udało się dojść czy w jakiś inny sposób chłopaki doszli?
    Chyba bardziej przypadek. Chłopaki cudowali, wypalali DPF-a z pięć razy, w końcu postanowili umyć go fizycznie w takim specjalnym środku, po rozłożeniu układu i ponownym jego złożeniu komputer wywalił dopiero błąd czujnika.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 06-02-2012, 16:07
  2. Wyłączający się silnik
    Napisany przez r0bal94 na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-06-2011, 14:52
  3. Punto 1.2 - maleją obroty i gaśnie na zimnym silniku
    Napisany przez olo_mistrzu na forum Punto II
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 19-01-2011, 23:03
  4. Wariujące obroty na zimnym Silniku
    Napisany przez gotique na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 05-12-2009, 07:48
  5. Wysokie obroty na zimnym silniku
    Napisany przez megatron na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 06-01-2009, 00:18

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

czujnik temperatury spalin fiat doblo

czujnik temperatury spalin doblo

https:fiatklubpolska.pldoblo-455doblo-1-3-multijet-podwyzszone-obroty-zalaczajace-sie-wentylatory-na-zimnym-silniku-i-czasowe-kopcenie-12560

fiat doblo 1.3 multijet jaki olej

1.3 multijet dymi na niebiesko

1.3 multijet dymi

1.3 doblo czujnik temperatury

fiat doblo 1.3 multijet ILE OLEJU

1.3jtd zimny silnik dymi na niebieskogdzie jest czujnik temperatury w doblozmiana obrotow 1.3 multijetdoblo 1.3multijet ile oleju wchodzifiat doblo ii 1.3 multijet ile wchodzi oleju do silnikapanda dizel przy zmianie obrotow kopcisilnik kopci doblo 1.3czujnik temperatury spalin doblo 1.3panda 1.3 multijet po uruchomieniu niebieski dymczujnik temperatury spalin fiat doblo 1.3 diesel multijetwymiana egr 1.3 multijet doblokorekta wtryskiwacza doblo 1.3 jtddizel 1.3 podwyzszone obroty na biegu jalowymczujnik temperatury spalin fiat doblo 1.3 multijetfiat 1.3jtd czujnik temperatury spalin1

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl