Cytat Napisał Pink.Panther Zobacz post
Z kolei ja mam troszkę inny problem z centralnym zamkiem tylnej klapy. A mianowicie przy otwieraniu z kluczyka drzwi w aucie, to wszystkie zamki się otwierają, łącznie z tylną klapą, natomiast przy zamykaniu auta (kluczykiem w drzwiach) to centralny zamek rygluje wszystkie drzwi za wyjątkiem tylnej klapy. No i wówczas jedynym rozwiązaniem jest ręczne zamknięcie kluczykiem w zamku tylnej klapy. I co ja mam z tym fantem zrobić, czy ktoś ma jakiś pomysł, co to może być?. Już patrzyłem na ten tylny zamek, odkręcałem go, bo jest tylko na dwóch śrubach imbusowych i wydaje się być w porządku, bo kostka i przewody doprowadzające impuls są całe. Stąd też myślę, że to nie problem przetartych przewodów i tej wiązki, o której kolega w poście wyżej pisze. Może coś, ktoś...?
Zużyty siłownik zamka. Miałem tak samo, otwierał ale nie zamykał. Można zamontować nieoryginalny mocniejszy bo jest prosty na dwa przewody, a a wspornik pod śruby da się dorobić.

Co do czujników parkowania. Jeśli jest jeden długi pisk po włączeniu to prawdopodobnie uszkodzona instalacja, brak masy lub przerwane przewody do WSZYSTKICH czujników. Gdyby były krótkie piski na zasadzie, dwa, trzy lub cztery to są to uszkodzone pojedyncze czujniki w zderzaku licząc od strony kierowcy (mowa tutaj o fabrycznym zestawie lub np. Valeo czy Meta system).
Jeśli masz jakiś zestaw chiński to wymień całość.

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

Cytat Napisał mechanizator9 Zobacz post
Mam jeszcze drugi problem prawe i lewe drzwi pasażera zamek raz.dziala.raz.nie... czasem otworzy czasem nie otworzy z centralnego... teraz.czesciej już nie otwiera... z zamykaniem jest to samo... minimalnie drag przycisk blokady ale nie otwiera... miał ktoś ten sam problem bo natazie brak u mnie rozwiązania nikt tego nie może zdiagnozować...
To samo co z klapą. Padnięte siłowniki w zamku. Można wymienić same bebechy siłownika (są zestawy naprawcze), lub cały zamek.