Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 1 z 1
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Doł±czył
    27 luty 2018
    Sk±d
    Zawiercie
    Wiek
    29
    Postów
    2
    Auto
    Seicento 1.2 16v
    Rocznik
    1999

    Swap Seicento 1.2 16V IAW18FD Problem z ECU i diagnostykÄ….

    Witam wszystkich.
    Mam ciekawy problem, ale zacznę™ od pocz±…tku. Kupili¶my z koleg±… mechanikiem Seicento VAN po swapie na 1.2 16v ze sterownikiem IAW 18FD, jako że zajmujemy się™ modyfikacjami, kumpel mechanika, ja elektronika to zaczęł‚a się zabawa z sejem, przepustnica z 1.6, zimny dolot i w koń„cu wydech przelot jak należy, gdyż kto¶› zrobił‚ swapa i pozostawił wydech z silnika 900.. Przed tymi modami autko troszkę™ czasem przerywał‚o, po modach zaczęł‚o przerywać bardziej, lecz my¶›leli¶›my że to wina przepustnicy z 1.6 i braku dostatecznej ilo¶ci paliwa, w mię™dzyczasie chcieli¶›my także sprawdzić ECU i po podł±…czeniu Autocoma nasze usta otworzył‚y się™ ze zdumienia, Autocom odczytał‚ ze sterownika że silnik aktualnie ma 59 TYSIĘCY obrotów oraz temperaturę™ -59 stopni, a do tego masa błędów, między innymi uszkodzenie pamię™ci RAM, i różne inne. Stwierdzili¶›my że jest co¶› nie halo, ale podł±czyłem do tego zestawu jeszcze Ecumaster DET2 zgodnie ze schematem ze strony producenta, i bum samochód nie odpalił‚, znalazłem informację™ żeby inaczej zapł‚on podł±czyć‡, tj tylko jeden przewód od czujnika wału‡ przez DET i wtedy po przestawieniu konfiguracji na kopiowanie sygnału samochód jeĽdził‚ jak wcze¶›niej. Więc uznali¶›my że może co¶ z tego będzie, wrzucili¶my sondę do wydechu i pojechali¶›my stroić‡, po dolaniu paliwa i uzyskaniu AFR ~12,5 autko przestało przerywać‡ i w sumie to zaczęło latać‡ a nie jeĽdzić aczkolwiek nie da się sterować‡ zapłonem przed DET2 bo wtedy samochód albo nie odpala albo nie wkrę™ca się na obroty.. W mię™dzyczasie jeden magik od fiata powiedział nam że to ECU jest zł‚om skoro się tak dzieje, wię™c kupiliĹ›my drugi taki sam sterownik z rozkodowanym IMMO, i co jest najlepsze sterownik po podł±…czeniu do Autocoma pokazuje takie same głupoty jak poprzedni.. Co mnie jeszcze dziwi to przewód do pinu 26 w kostce ECU czyli zasilanie +12V był‚o ucię™te u nas, po podł±czeniu przewodu żadnych zmian. Aa i jeszcze jedna rzecz, silniczek krokowy potrafi pracować‡ bez przerwy po zgaszeniu samochodu.
    I tutaj mam kilka pytań
    1. Czy miał kto¶ kiedy¶› takie przeboje z IAW 18FD?
    2. Czy może jednak te sterowniki wgl nie komunikuj±… się™ poprawnie z Autocomem?
    3. Czy szukać‡ jakich¶› drutów w wi±…zce po swapie?
    Ostatnio edytowane przez Koziouek ; 27-02-2018 o 22:04 Powód: Edycja polskich znaków



  2. Chcesz doł±czyć do nas? Zarejestruj się!

 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-02-2017, 13:13
  2. SWAP Fiat Seicento na 1.2 16v - problem z brakiem miejsca obok prawej lampy.
    Napisany przez PutRallyTeam na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 06-11-2016, 17:34
  3. Swap hamlców Seicento przód
    Napisany przez Wojtas essa na forum Modyfikacje
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-08-2016, 19:43
  4. swap silnika seicento 900 w Bydgoszczy
    Napisany przez comp na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-08-2015, 10:09
  5. SWAP Seicento 0.9 NA 1.2 75KM
    Napisany przez Paweł507 na forum Modyfikacje
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 08-08-2012, 14:55

Odwiedzaj±cy znaleĽli nas szukaj±c w sieci

ecu fiat seicento 1.2

seicento seap 1.2 16 v strownik

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbaj±c o Twoj± prywatno¶ć, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Je¶li nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępno¶ć ¶wiadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych tre¶ci oraz reklam, pomiaru ich wydajno¶ci, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoj± zgod± my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie prosz± Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opieraj± się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoj± zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikaj±c na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatno¶ci na tej stronie Zobacz politykę prywatno¶ci oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następuj±ce dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urz±dzeń, przechowywanie informacji na urz±dzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i tre¶ci, pomiar reklam i tre¶ci, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wy¶wietlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystaj± z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl