Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 74
Like Tree3lubi to!

Temat: ELM 327 Bluetooth i Multiecuscan.  

  1. #1
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021

    ELM 327 Bluetooth i Multiecuscan.

    Na Allegro znalazłem jakiś ELM 327 Bluetooth: BEZPRZEWODOWY INTERFEJS ELM 327 BLUETOOTH OBD2 NEW (3175872457) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

    Czy to będzie działało z Multiecuscan?

    Zachęcające jest to, że wszystko można załatwić jednym interfejsem - bez kombinowania z pinami.

    Polecacie jakiś interfejs?

    pzdr
    ____________________
    Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Wygląda to jak zwykły ELM327 tyle, że zamiast kabla jest połączenie przez Blutetooth, co nie powinno stanowić problemów. Sam Multiecuscan działa z ELM327 bez problemów, bo sam używam.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    999
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    ja próbowałem połączyć elm327 przez bluetooth z FES (wcześniejsza nazwa Multiscan'a) i straciłem do tego cierpliwość. przez kabel działa znakomicie, natomiast nie potrafiłem zmusić FES'a do gadania po bt

  5. #4
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    Nie chcę kupować kilku kabli ELM z różnymi połączeniami pinów. Mam standardowy KKL VAG ale chciałbym móc więcej :-) Chciałbym zapisywać wymianę oleju (dla DPF) i podejrzeć nieco więcej.
    ____________________
    Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p

  6. #5
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    999
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    Cytat Napisał mrozek Zobacz post
    Nie chcę kupować kilku kabli ELM z różnymi połączeniami pinów.
    a nawet jakbyś chciał to nie dasz rady.
    zresztą jak już znajdziesz takich co takie cudo zbudują (chodź nie wiem co by miało to robić) to przepinanie pinów ma za zadanie przełączać linie komunikacyjne między mikrokontrolerem interfejsu a body komputerem a nie portem usb/bt w komputerze!

    komputer] ---- [mikrokontroler] ----<przepinanie pinów>----[body komputer]

  7. #6
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    OK, rozumiem. Muszę więc wybrać taki, który będzie zaspokajał moje najważniesze potrzeby. Reset serwisu w GP, wymiana oleju w Cromie. Ciekawe czy ten bezprzewodowy poradzi sobie z tymi zadaniami?

    Pzdr
    ____________________
    Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p

  8. #7
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    999
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    w stilo elm327 sobie z tym radzi - ale nie wiem jak z GP i Cromą

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Do elma potrzeba przejściówki aby zdiagnozować różne sterowniki, chociaż możliwe że do body nie trzeba.. Mam taki interfejs ale nawet nie próbowałem go z fiatem łączyć - działa natomiast z peugeotem mojej kobitki
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2008
    Skąd
    Toruń-Wawa
    Postów
    8
    Auto
    Sedici 4x4 1,9 MJ Emotion

    Cool FiatECUScan

    Cytat Napisał mrozek Zobacz post
    OK, rozumiem. Muszę więc wybrać taki, który będzie zaspokajał moje najważniesze potrzeby. Reset serwisu w GP, wymiana oleju w Cromie. Ciekawe czy ten bezprzewodowy poradzi sobie z tymi zadaniami?

    Pzdr
    FiatECUScan v 3.5 radzi sobie ze wszystkimi fiatami po 2006 łącznie z DPF- ami i degradacją oleju, poduszkami, ABS i wspomaganiem. Zagadką dla mnie jest na razie komunikacja po bt (mam oba ELM-y) - ale to tylko pewnie moja niewiedza. Po usb działa znakomicie do fiata alfy i lancii polecam.
    2,5 D (174KM) NAVARA DC 4x4
    1,9 MJ (161KM) SEDICI Emotion 4x4

  11. #10
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    A czy będąc w Toruniu był byś skłonny pożyczyć te 2 interfejsy? Mógłbym sprawdzić i zdecydować czego mi trzeba :-)
    ____________________
    Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Odgrzeje kotleta, ale może ktoś coś wie.. Mam sobie takiego tam ELM327 na BT, działa to to z Peugeotem 206 i scantool'em. Podpinałem też to pod Nouvo Bravo 2.0 i gadało ze wszystkim do czego nie potrzebna była przejściówka. I teraz ciekawostka. Ten sam samochód z miesiąc później - próbuje się połączyć z ECU i nie daje rady. Podczas skanowania wykrywa część modułów z którymi da się potem połączyć ale np. tego nieszczęśliwego ECU nie widzi. Dzień później podpinam do GP 1.3 Mjet i nie widzi niczego. Coś skanuje bo jest sygnał dźwiękowy od ABSu - taki sam jak podczas połączania z centralką ABS. Rozkręciłem dziada i na 100% mam wersje która nie wymaga przeróbki terminowania szyny CAN. OCB? Może kwestia jakiejś konfiguracji czy coś.. Dodam, że GP przeskanowałem najtańszym ELM327 z allegro. Przeczytałem całą grupę multiscana - były takie same interfejsy co mam ja ale wszyscy pisali że musi się to połączyć bo sprzętowo są ok. Nie byłem jednak jedynym userem, któremu to nie śmigało. Najzabawniejsze jest to że autentycznie ten sam komputer, samochód i interfejs wcześniej gadały i to bardzo stabilnie.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    jak masz wersję w kolorze niebieskim to prawdopodobnie siadła elektronika. na allegro sporo o tym piszą przy wszelakich aukcjach modułów pod bluetooth. pojawiły się nawet nowe wersje ponoć wolne od wad.
    a przy okazji podłączę się pod temat. potrzebuje interface bluetooth do mojego Staśka żeby w dowolnej chwili monitorować smartfonem parametry DPF'a. laptop jest nieco uciążliwy, bo trzeba go tachać co jakiś czas do auta, no i kabel.. na allegro znalazłem dwie propozycje:

    ELM 327 OBD2 Bluetooth MICRO z wyłącznikiem:

    ELM 327 OBD2 Bluetooth MICRO PL ELM327 BT +Wyl Box (4615095724) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

    oraz wersja 2x tańsza bez wyłącznika:

    Nowość elm 327 obd2 obd 2 micro mini BT Bluetooth (4631813355) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

    który polecacie? czy wyłącznik jest potrzebny? będzie ciągło prąd z aku w wersji bez wyłącznika?

    pozostaje również kwestia oprogramowania. opcje są dwie:

    1. Torque Pro (android)
    2. AlfaOBD (android)
    3. FES mobile (windows mobile; CE) - z racji windowsa raczej odpada

    który z nich wyświetla parametry DPFa oraz korekty wtrysków dla silników MJTD?

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2014
    Skąd
    Wałbrzych
    Postów
    96
    Auto
    Croma 1,9 150KM
    Rocznik
    2006
    Własnie zakupiłem ten droższy, przyszedł i nie wiem jak to połączyć, w MES 1,7 jak chce połączyć życzy sobie kod weryfikacyjny modułu, którego nigdzie nie ma. ktoś wie co i jak ?

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2011
    Skąd
    Łódź
    Postów
    8
    Auto
    Stilo 1,9 JTD
    Ja ostatnio tez kupilem elm327 bt z wylacznikiem, domyslny kod to 1234.
    Probowalem go polaczyc z Torque. Po sparowaniu urzadzen wyskakuje mi mnostwo bledow na pulpicie. Czy tak ma byc?

  16. #15
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    999
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    błędy czego ? apki, systemu, czy błędy zapisane w sterowniku samochodu?
    bazując na swoim doświadczeniu uważam że ta apka słabo pracuje z stilo


 
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. multiecuscan czy ktos uzywa pod windows 8
    Napisany przez abel na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 22-08-2013, 23:25
  2. Fejs OBD2 na bluetooth widziany przez PC ale przez androida już nie?
    Napisany przez byrrt na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 26-02-2013, 12:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

multiecuscan android

multiecuscan 1.5 chomikuj

fiat ecu scan android

multiecuscan chomikuj

multi ecu scan android

multiecuscan

multiecuscan 1.4

elm 327 opinie

https:fiatklubpolska.pldiagnostyka-interfejsy-kody-bledow-500elm-327-bluetooth-i-multiecuscan-18915

multiecuscan 1.4 chomikuj

elm327 multiecu scan

https:fiatklubpolska.pldiagnostyka-interfejsy-kody-bledow-500elm-327-bluetooth-i-multiecuscan-189152fes elm bluetoothelm 327 bluetoothelm 327 bluetooth opiniemultiecuscan bluetoothmultiecuscan 1.6elm 327 bluetooth android chomikujelm 327 stilomultiecuscan kasowanie inspekcjielm 327 1.5 opiniemultiecuscan for androidmultiecuscan 1.5 downloadalfaobd code card

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl