Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 24
Like Tree1lubi to!

Temat: Diagnostyka, Tuning, Modyfikacje softu.  

  1. #1
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002

    Exclamation Diagnostyka, Tuning, Modyfikacje softu.

    Witam.
    Pragnę poinformować, ze od dzisiaj nawiązałem bliska współprace z kolegą Ramzesem z LKP, który to zajmuje sie profesjonalnie diagnostyką, tuningiem itp.
    Ja jestem jako pośrednik, ale oczywiście za moim pośrednictwem można wszystko sie dowiadywać, a nawet nie trzeba jeździć do Ramzesa, bo można wszystko załatwić u mnie.
    Także od dzisiaj, chętnych na zabiegi typu chipowanie, Modyfikacje softu itp. serdecznie zapraszam

    Wszelkich informacji udzielam telefoniczne, nr w profilu

    Co do cen, to sa one ustalane indywidualnie

    Diagnostyka, Tuning JTD, JTDm, TDI, HDI, CDI, HGW...
    Modyfikacje softu (chiptuning), Immo itp.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    866
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Tuning ze strojeniem na hamowni? Rozumem indywidualne podejście do każdego klienta, ale byłoby niezwykle miło, gdybyś podał chociażby zakres cenowy. Jaka miejscowość, województwo? Te trzy informacje dadzą niektórym od razu jasność czy jest w ogóle sens dzwonić.

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    hehe z wypowiedzi egona w codzienniku można by wnioskować że to nie tuning tylko tjuning bez hamowni i na łysą pałę Niestety..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    47
    Postów
    846
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Taniej kupić kabelek i załadować gotowca z netu Temat chyba do odpięcia, jeśli to co napisałeś będzie prawdą?

    Odpięte.

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    No to żeście pojechali. podam tel do Ramzesa pogadajcie sobie z nim, Człowiek pisze temat, bo może ktoś się skusi, będzie miał taniej, ale nie zle.
    jest to tuning tak samo profesjonalny jak na hamowni, albo i bardziej, bo wg. mnie dane z warunków drogowych sa bardziej miarodajne niz z hamowni.
    kazdy jest traktowany indywidualnie i modyfikacje softu sa robione indywidualnie to nie żadne gotowce z neta

    Tak jak napisałem ja jestem pośrednikiem, wszystkimi technicznymi sprawami zajmuje sie Dominik, ale widzę, ze lepiej od razu wnioski po swojemu wysuwać.
    Znam duzo osób robiących wiele rzeczy u Ramzesa i sa mega zadowoleni.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Egon spokojnie Faktem jest że bez hamowni wszelkie modyfikacje są warte tyle ile traf szczęścia Nie twierdze, że nic się nie da zrobić ale zawsze nie wiesz czym jeździsz. Na trasie nie sprawdzisz auta tak jak na hamowni - uwierz bo przechodziliśmy w firmie przez to tworząc własną instalacje lpg
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    A dlaczego nie sprawdzisz Warunki drogowe są bardzo miarodajne, przecież w takich warunkach auto pracuje, ale spoko, kazdy ma swoje zdanie, kazdy bedzie miał inne.
    Temat napisałem, bo uznałem to za stosowne, nie kazdy musi sie z tym zgadzać
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 październik 2009
    Skąd
    Dębica
    Wiek
    49
    Postów
    7
    Auto
    Lancia K 2.4 JTD
    Rocznik
    2001
    Witajcie.
    Paweł (EGON) poniekąd wywołał mnie do tablicy, więc postaram się na kilka pytań odpowiedzieć.
    Po pierwsze Paweł proszę - zmień swój podpis na własny
    A teraz spróbuję ustosunkować się do poszczególnych Waszych postów:

    Cytat Napisał bzykol Zobacz post
    Tuning ze strojeniem na hamowni? Rozumem indywidualne podejście do każdego klienta, ale byłoby niezwykle miło, gdybyś podał chociażby zakres cenowy. Jaka miejscowość, województwo? Te trzy informacje dadzą niektórym od razu jasność czy jest w ogóle sens dzwonić.
    Bez hamowni, stad cena bardzo atrakcyjna. Ja jestem z Dębicy (PK) ale mam "swoich" ludzi w różnych rejonach Polski. O cenę możesz zapytać także na PW, nie trzeba dzwonić, aczkolwiek ja osobiście preferuję kontakt telefoniczny - zawsze można podać mi swój numer- oddzwaniam wówczas.

    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    hehe z wypowiedzi egona w codzienniku można by wnioskować że to nie tuning tylko tjuning bez hamowni i na łysą pałę Niestety..
    I widzisz tu się nie mogę z Tobą zgodzić. Hamownia jako taka jest elementem mierzącym sprawność. Dużo więcej za to dowiemy się robiąc diagnostykę silnika podczas jazdy jak na hamowni.
    Wyniki wskazują od razu czy z samochodem coś się dzieje, czy też samochód osiąga zadane przez producenta parametry w oprogramowaniu ECU. Jak wygląda doładowanie, jak wygląda ciśnienie paliwa itp itd.
    Wszelkie niedomagania wyjdą od razu.

    Cytat Napisał TMK Zobacz post
    Taniej kupić kabelek i załadować gotowca z netu Temat chyba do odpięcia, jeśli to co napisałeś będzie prawdą?
    No cóż - i na to są klienci - stąd na allegro kwitnie sprzedaż Galletto + 4 DVD wsadów Ale każdy ma prawo robić z własnym autem co mu się podoba


    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Egon spokojnie Faktem jest że bez hamowni wszelkie modyfikacje są warte tyle ile traf szczęścia Nie twierdze, że nic się nie da zrobić ale zawsze nie wiesz czym jeździsz. Na trasie nie sprawdzisz auta tak jak na hamowni - uwierz bo przechodziliśmy w firmie przez to tworząc własną instalacje lpg
    Widzisz, instalacja LPG wymaga zestrojenia pod obciążeniem. Tu nie mamy autorskiego projektu instalacji, tylko zmieniamy zadane przez producenta wartości - pod obciążeniem (na trasie) zrzucane są logi z jazdy na których bazuję modyfikując oprogramowanie. Po zmianach wykonujemy ponowne logowanie parametrów - by zobaczyć czy zadane parametry zostały przyjęte.
    Na hamownie możesz zawsze pojechać później i sobie potwierdzić osiągane przez auto wyniki.

    Wiele moich klientów było na hamowni później. Pewne Stilo 1.9 było strojone bez logowania - na zasadzie - do granicy dymu Po zmianie później IC na frontowy została podniesiona jeszcze dawka paliwa, ciśnienie na listwie by lepiej uwarstwić mieszankę i doładowanie, na hamowni samochód wypluł bagatela 160 KM.
    Wszystko się da, tylko należy to robić z głową.
    Ostatnio edytowane przez Ramzes_II ; 13-12-2013 o 08:16
    [COLOR="#FF0000"]Diagnostyka, Chiptuning JTD, JTDm, TDI, HDI, CDI, HGW ...tel: 661-104-166[/COLOR]
    [COLOR="#000000"]Modyfikacje softu (chiptuning) także po przesłaniu sterownika, Immo, szczegóły tel.[/COLOR]

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Dziękuję Dominik za wyjaśnienie Mam nadzieje, ze choc trochę rozwiałeś wątpliwości
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Ramzes_II Zobacz post
    Widzisz, instalacja LPG wymaga zestrojenia pod obciążeniem. Tu nie mamy autorskiego projektu instalacji, tylko zmieniamy zadane przez producenta wartości - pod obciążeniem (na trasie) zrzucane są logi z jazdy na których bazuję modyfikując oprogramowanie.
    Sama instalacja była już skończona - chodziło o dokładne zestrojenie jej z autem. Tak samo jak to robi każdy gazownik z nowo założoną instalacją. Najgorsi nie stroją wcale w drodze (sic!), lepsi robią rundkę ale tak naprawdę różnicy typu 15% mocy nie da się odczuć na trasie przy 120km silniku. Wtedy na hamowni zjechaliśmy do różnicy w mocach paliwo/gaz na poziomie 4% więc 10% byliśmy do przodu (jakieś 12km!). Nie zamierzam się wykłócać - fakt ja tego nie robiłem. Rozumiem, że auto można podkręcić w ten sposób ale nikt mi nie wciśnie, że ma takie wyczucie w aucie, że narysuje potem wykres Na drodze są zmienne warunki, wiatr, wzniesienia itp.. Na moje owszem można zrobić taką modyfikację ale w jakimś małym zakresie aby ew. sobie nie zaszkodzić. Jeśli chcemy wyciągać coś więcej to niestety bez hamowni nie osiągniemy wiele. Same logi z ECU silnika nie są na tyle miarodajne. Tylko bez spinki panowie - nie o to chodzi
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 13-12-2013 o 09:31
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 październik 2009
    Skąd
    Dębica
    Wiek
    49
    Postów
    7
    Auto
    Lancia K 2.4 JTD
    Rocznik
    2001
    Logi z silnika nie sa miarodajne dla osob ktore ich nie umieja czytac. Ja wykresu nie rysuje, zrobi to za mnie hamownia. Kazdy moze sobie to zwwryfikowac. Blad jest w zakresie samej hamowni. Nie mam sie czego wstydzic i nie bronie klientom weryfikowac tego co zrobilem.

  13. #12
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    47
    Postów
    846
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Ramzes_II Zobacz post
    No cóż - i na to są klienci - stąd na allegro kwitnie sprzedaż Galletto + 4 DVD wsadów Ale każdy ma prawo robić z własnym autem co mu się podoba
    Cześć. Jeden chce byle jak i załaduje jakiś magnetyzer, inny box, inny wsad, inny odwiedzi vtecha, inny grzebie bez weryfikacji, a jeszcze inny jedzie na hamownie do sprawdzonej osoby... Kolejność od pobożnego życzenia, przez partyzantkę po poprawny tuning.

    Cytat Napisał Ramzes_II Zobacz post
    Pewne Stilo 1.9 było strojone bez logowania - na zasadzie - do granicy dymu Po zmianie później IC na frontowy została podniesiona jeszcze dawka paliwa, ciśnienie na listwie by lepiej uwarstwić mieszankę i doładowanie, na hamowni samochód wypluł bagatela 160 KM. Wszystko się da, tylko należy to robić z głową.
    Strojenie LPG, a modyfikacja softu 'ciut' się przecież różnią Po co Stilo jechało gdzieś na hamownie skoro zrobiłeś ok? Pojechał, bo nie wiedział tak naprawdę co wyszło... Niepotrzebne dorabianie teorii do braku sprzętu - wiem, że cholernie drogiego. Ramzes nie obrażaj się proszę za to co napisałem, osobiście życzę Ci jak najlepiej oraz... zainwestowania w hamownie. Dobrych tunerów nie ma dużo w Polsce, zajęcie fajne, jednocześnie bardzo trudne i wymagające dużo wyczucia co tak naprawdę klient chce.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 październik 2009
    Skąd
    Dębica
    Wiek
    49
    Postów
    7
    Auto
    Lancia K 2.4 JTD
    Rocznik
    2001
    Pojechal Stilo bo chcial miec to wlasnie na papierze jak wydebie od niego wykres to tu zapodam.

    A co do reszty masz absolutna racje.

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2014
    Skąd
    Pomorskie
    Wiek
    28
    Postów
    1
    Auto
    alfa romeo 156
    Rocznik
    1999.12.1
    Ciężko jest zmodyfikować sort, trzeba sie na tym znać.

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    849
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał patrykalfa Zobacz post
    Ciężko jest zmodyfikować sort, trzeba sie na tym znać.
    na wszystkim trzeba się znać jak chcesz to zrobic dobrze, nawet na rozrzucaniu obornika na polu


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Akcja serwisowa - wymiana softu ? Słyszał ktoś ?
    Napisany przez krisbe na forum Punto II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 29-10-2013, 11:58
  2. Zmiana softu ECU
    Napisany przez guciool na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 04-04-2013, 21:38
  3. ECU---Reset,wgranie softu
    Napisany przez martin na forum Punto II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-03-2012, 14:35
  4. Hiena 1,6 16V Modyfikacje (z innej beczki)
    Napisany przez treeder na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 25-10-2011, 00:31
  5. [Connect Nav+] pytanie o wersję softu
    Napisany przez Bonzo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 31-07-2010, 00:10

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

GALLETTO wsady 1.9 jtd 16v

zmiana mapy silnika 1.9jtd galetto

mapa 1.9 jtd cf3

wgrywanie softu jtd chojnice

galetto v54 fiat stilo

strojenie 1.9 jtd bravo cena

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl