Witam wszystkich Cromkowiczów.
Zaczynam temat rewitalizacji w naszych pojazdach.
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
Zakupiłem xado do skrzyni biegów jutro z ranca zapodam, wieczorkiem zdam relacje co i jak.
Witam wszystkich Cromkowiczów.
Zaczynam temat rewitalizacji w naszych pojazdach.
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
Zakupiłem xado do skrzyni biegów jutro z ranca zapodam, wieczorkiem zdam relacje co i jak.
cook35 czy to o takie coś chodzi? XADO Rewitalizant EX120 do mechanicznych skrzyn biegow i reduktorow. Cena, kup w Polsce: recenzje, opinie, sprzedaż, hurt | xado.pl
Tak dokładnie właśnie przyszło i jutro zapodam, zdam relacje czy lekkie haczenie 2 i 3 odeszło w niepamięć. Tyle że zakupiłem ten produkt XADO 1 Stage Transmission
Ostatnio edytowane przez cook35 ; 17-03-2015 o 21:52
Daj znać bo u mnie też jest lekki 'hak' przy zmianie z 2 na 3, a Cromę mam od 1,5 tygodnia więc na razie dopiero ją poznaję (w sensie - nie wiem czy takie haczenie to norma, czy może rzecz 'nabyta')
Oczywiście dam ci znać te skrzynki są delikatne trzeba wymieniać koniecznie olej co 60 tys ja mam wymienione łożyska i zmieniony olej więc idealny czas na zabezpieczenie jej na kolejne kilosy, zrobię nią dzisiaj po dolaniu xado parę kilometrów i napiszę dokładnie co się podziało...heyy
Co Wy za świństwo chcecie lać? Prosta zasada - nie zaleca tego producent to się nie leje
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Ja wlewałem coś takiego z firmy liqui moly, żadnych zmian nie zauważyłem, poza tym że olej zabarwił się na kolor popiołu. Jeśli chodzi o haczenie to Twoja skrzynia wymaga regulacji linek, można to bez problemu zrobić "od góry" pod maską, potrzebny jest klucz imbus lub torx nr 5 (jako element ze schematu oznaczony 1c). Poniżej instrukcja z eLearn'a (troche ja w Paincie skróciłem, gdyż dotyczyła ona wymiany linek). W przypadku mojej Cromki jedynym problemem podczas tej operacji była zapieczona ta sprężyna (1b na rys. drugim), ale po porządnym zalania odrdzewiaczem w końcu się udało
Cała procedura ma na celu wyregulowanie drążka zmiany biegów w płaszczyźnie lewo-prawo, gdyż zazwyczaj problem jest taki że położenie neutralne nie jest dokładnie na środku, lecz np. lewarek przesunięty jest o 2 mm w lewo, a suwakiem z drugiego rysunku można to ładnie wyregulować i biegi fajnie będą wskakiwać.
2015-03-18 10_25_42-eLearn - Home Page2.jpg
Ostatnio edytowane przez martinez ; 18-03-2015 o 12:22
A właśnie ze sie leje ...
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
Zrobię jeszcze 200 ,km i podreguluje jeśli bedzie trzeba, chce zobaczyć jak tu bedzie sie działo , dzięki za info.
Chyba skrzynia padła, bo cisza ale sam jestem ciekaw wyników.
Nooo witojcie....
Więc tak, podjechałem do mechanika kumpla cromka na podnośnik sprawdzamy czy zaaplikuje od dołu , niestety dostęp utrudniony , wiec odkręciliśmy akumulator i obudowę dostęp ideał , xado w tubce 27 ml , wiec poszła calusienka szybko do skrzyni po odkręceniu imbusem .
Szybki montaż obudowy i aku... podnośnik Cromkę w gore 10 cm i jazda przez piec minut na wszystkich biegach łącznie ze wstecznym.
Zjad z warsztatu i runda wokół Zakopca jakieś 30 km.
Do pierwsze odczucia znikome , następnie trasa 400 km, i teraz mogę powiedzieć , że dopiero teraz zauważam pracę lewarka bardziej mięciutko , delikatnie jak w ciastolinę, z taką klasą...i to mi sie zaczyna podobać.
Ale to jest nic wyczaiłem dystrybutora z Ukrainy w Krakowie, podjechałem do nich mają wszystko na miejscu noo to dawaj kupiłem preparat do silnika na promocji , drugi do przekładni gratis, i tu są jaja.... aplikuje od razu ciepły silnik trasa przede mną , najpierw silnik po potrząsaniu wlany następnie lecę z Przekladnia kier...... I tu pełne zaskoczenie , strzykawa i dawaj do zbiorniczka siadam za kierą i ruszam na lewo i prawo ......haaaa pierwsze ruchy i Przekladnia zacYna latać jednym palcem myślę coś zepsułem booo lata jakby nie było wogóle oporu , żegnam sie z Ukrainą i lecę po mieście i tuuuu znowu jaja , kiera zaczyna pracować cieżko znacznie ciężej jak było , noo to pewnie siada wspomo.....ale jednak sie nie martwię bo pare dni wcześniej czytałem gdzieś na innym forum , ze właśnie takie objawy występowały .....i całkowicie potwierdzam !!!!......zaczyna po 200 km, idealnie miękko pracować, ....wiec podsumowanie , autko moja cromka zaczyna wspaniałe sie zachowywać , chce ja zabezpieczyć na długie kilosy i tooooo świetny preparat , poprostu działa z każdym kilometrem, zawsze jeździłem na milers Oil jeden z najlepszych na świecie ale teraz przerzucam sie na oleje xado. Będę wam pisał co 200 -300 kilosów. . Szczerze jeśli coś nawali napisze i nie bede owijał w bawełnę według mnie nie oto biega jak zatre silnik tez napisze jeśli wysiądzie wspomaganie pierwsi sie o tym dowiecie, pieprze ubarwiać ......pisze jak jest u mnie.
Jestem jak narazie baaaardzo zadowolony przebieg 192 kkm
Serdecznie was pozdrawiam.
Witajcie cromkowicze....
Przebieg 600 kilosów od zalania kiery i silnika, co do pierwszego coraz lżej z każdą setką ładnie obraca , z silnikiem narazie wrażenia czysto estetyczne słuchowe może lepiej ale narazie cieżko coś powiedzieć , wymiata jak wymiatał natomiast obserwuje spalanie po mieście narazie nie przekracza 6.2 literka a było 7.8 l ....a dlaczego taka spora różnica zobaczę przy następnym tankowaniu komputer widzę rzetelny i dobrze wskazuje, polatamy obaczymy....narazie jest ok, jak coś bedzie sie zmieniać od razu pisze.pozdro
https://www.youtube.com/watch?v=8s04...yer_detailpage
Słuchajcie.......może xado do takich silników bo u nas ja nie wiżu spektakularnych efektow.....po za układem kierowniczym , gdzie z lekka przeżyłem małe zawały że coś spieprzyłem...kiera chodzi coraz lżej.....baaardzo ładnie, mam nadzieje , że bedzie tak nadal...heyy
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
Dam wam cosik do oglądania bo te testy tak faktycznie pokazują możliwości smarne i rewitalizacyjne "substancji"....tych testów jest dużo na necie, znalazłem xado...
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=DSk2p4HYmKo
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
https://www.youtube.com/watch?v=_SNO...yer_detailpage
na koniec....
Ostatnio edytowane przez cook35 ; 01-04-2015 o 14:50
Witam kolejny raz...
Przejechane kolejne 200kkm , ładniej zapala na ciepło, tzn szybciej. Układ kierowniczy bez zmian , jest ok nic się niepokojącego nie dzieje, w skrzyni niewiele zmian może troszkę łagodniej czyli bardziej miękko biegi 4, 5, 6 nadal 2 i 3 bieg wymagają regulacji co omieszkam zrobić...
pozdrawiam
Alle ciszaaaa...nikogo nie interesuje xado!?
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
Więc tak:
Skrzynia zalana xado padła , silnik zięsi ostAtkiem sił po zalaniu, natomiast układ kierowniczy cały się rozsypał.
To tyle ...jak ktoś się odezwie napisze co naprawdę jest.
Heyy