Miałem ten sam problem na autokaciku był o tym wątek. Najlepiej sprawdzić w eperze po vinie.
Pozdrawiam
Miałem ten sam problem na autokaciku był o tym wątek. Najlepiej sprawdzić w eperze po vinie.
Pozdrawiam
O sory, przód na pewno 305, przed zakupem mierzyłem jakie kupić. W sklepie sprawdzili że z tylu są mniejsze. Kupiłem, powiedzieli mi że jak nie będą pasować to mi je wymienia. Wszystko było ok.
Oczywiście tarcze wentylowane.
tu masz namiary na ten sklep Haki Holownicze : Klocki i Tarcze Hamulcowe : Bagażniki Samochodowe : MARTEC MIKOŁAJOWICE. Podaj im vin to Ci dobiorą wszytko takie jakie ma być Ale zapewne przód masz 305 wentylowane, tył 292. Patrząc na twoje info o autku
Ostatnio edytowane przez marrr ; 20-06-2013 o 20:47
Ja rowniez kupowalem w Martec. Sa OK.
Pzdr
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Miesiąc temu wymieniałem 2 raz.
SKF rolki, pasek gates i pompa doltz - 2 raz ten sam zestaw . 400 zł rozrząd
Wymiana ASO 340zł . 1,9 150 km
Dziwie sie jak aso komuś podało 1500zł - ostro śpiewają .
W moim przypadku to sama robocizna to było ok 800 PLN.
Witam. Ja wymieniałem w 2011r koszt z częściami 1200zł. Mój mechanik sam kupił części z górnej półki, bo on daje gwarancję i dziadostwa nie montuje bo mu się nie opłaca. Dlatego polecam aby to mechanik kupił części, (jeśli mamy zaufanego mechanika),ewentualnie można przed zamontowaniem sprawdzić producenta części.
a zdradził Ci tajemnicę co konkretnie zamontował i za ile kupił?
Dobrze jest wiedziec co jest zamontowane i ile za to zaplaciles - poznasz cene robocizny.
Pzdr
Ostatnio edytowane przez mrozek ; 21-06-2013 o 22:59
Za części z górnej półki to wychodzi gdzieś około 500 zł mówię tutaj o pasku Dayco i reszcie SKF. Więc mechanik skasował cię za robotę jakieś 700 zł więc dosyć sporo. Według mnie w Cromie 1.9 wymiana rozrządu nie jest zbyt skomplikowana i nie zajmuje dużo czasu. Wiec skasowanie tyle kasy to lekka przesada.
ja będę płacił 350 zł za wymianę kolektora dolotowego + wymiana rozrządu