Drodzy koledzy klubowicze. Przy mojej skrzyni automatycznej AISIN AF40 zastosowałem następujący zestaw:
- wałek z Vectry C 27 zębów po stronie skrzyni i 27 zębów w otworze na półoś,
- 2 półosie kompletne z okrągłymi przegubami również z Vectry C 27 zębów od strony skrzyni 30 zębów po stronie piasty,
- łożysko kulkowe podpory FAG 6008 2RS o wymiarach 40x68x15 (wewnątrz x zewnątrz x szerokość),
- podpora z SAAB-a 93 1.9 TID o numerach 55184553 (Identyczną stosuje Opel w silnikach 1.9 CDTI 150km,
wchodzi w te same otwory co fiatowska 55184512)
- osłona gumowa prawej półosi 9186677 od stront wałka
- kołnierz podpory w którym mocuje się łożysko 9186608
Opel stosował te same przeguby i wałki w różnych silnikach moje akurat nie pochodzą z 1.9, a 3.0 CDTI. Wystarczy tylko upewnić się
jaka skrzynia siedziała w aucie(manualna F40 lub automat AISIN AF40) i policzyć liczbę zębów dla potwierdzenia (27 od strony skrzyni 30 przy piaście.
Pod spodem załączam zdjęcia z aukcji części, które zakupiłem.
Kompletny wałek z podporą, łożyskiem, kołnierzem.jpg - wałek z podporą, łożyskiem i kołnierzem
Osłona gumowa wałka prawej półosi.jpg - osłona gumowa półosi prawej od strony wałka
Półoś z przegubami.jpg - Półoś lewa/prawa