Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 20 z 20
Like Tree2lubi to!

Temat: Walka z Cromą c.d  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    23 grudzień 2011
    Skąd
    Mysłowice
    Postów
    138
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2010.09.29
    Kolego Daro 73, umnie po wymianie egr, też były takie objawy i powtażają się po każdorazowym czyszczeniu egr,jak jest troche zabrudzony to wszystko zanika.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2013
    Skąd
    WL
    Wiek
    51
    Postów
    18
    Auto
    Croma 1.9
    Rocznik
    2006
    Prawdopodobnie przyczyną była uszkodzona uszczelka którą uszczelnia dolną rurę dochodzącą do EGR,
    Zmieniłem tę uszczelkę na inną i ustało poszarpywanie, świsty, jeszcze sporadycznie było słychać ten dziwny dzwiek ale już bez poszarpywania
    Zamówię nową oryginalną uszczelkę i wszystko powinno być już OK
    Dziękuję za podpowiedzi i pomoc, najbardziej cieszę się że nie potwierdziły się moje obawy związane z ASB
    lukq lubi to.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2013
    Skąd
    WL
    Wiek
    51
    Postów
    18
    Auto
    Croma 1.9
    Rocznik
    2006
    Jeżeli komuś to pomoże to sprawa wyjaśnia się do końca niestety. Niestety bo uszkodzony jest kolektor ssący z tymi nieszczęsnymi klapami wirowymi
    Szukając w sieci znalazłem to
    "ja jestem już po czyszczeniu przepustnicy i wymiany na wyczyszczony kolektor dolotowy z zamontowaną listwą sterującą klapami
    wszystko robiłem tydzień temu u kolegi jabolkg z vectra klub polska
    całość trwało 5 godzin ale warto
    silnik lepiej się zbiera już poniżej 2 tyś. obrotów i płynnie przechodzi przez moment załączenia turbiny i nie mam już szarpnięcia pomiędzy 2000-2100 obrotów (gdzie przedtem występowało a miałem wymieniony EGR na nowy a nie czyszczony) "
    Tu było podobnie jak u mnie, zaintrygowało mnie to poszarpywanie kiedy załącza się turbo
    Mechanik potwierdził moje obawy, uszkodzony kolektor ssący i zablokowane klapy wirowe

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    43
    Postów
    188
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Naj taniej i naj lepiej klapy wirowe usunąć, problem bedzie rozwiązany raz na zawsze.


    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
    CzarnyGD lubi to.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    248
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Dokładnie. A co do szarpania to możnaby się pokusić o wyczyszczenie zaworka sterującego geometrią turbo

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Rozwód z Cromą .
    Napisany przez Aras37 na forum Croma
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post: 12-07-2015, 08:04
  2. Jazda CROMĄ
    Napisany przez DamianC na forum Croma
    Odpowiedzi: 73
    Ostatni post: 09-04-2014, 20:24
  3. Przygody z Cromą
    Napisany przez croma na forum Croma
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 02-11-2013, 17:10
  4. czujnik walka rozrzadu
    Napisany przez neonikstg na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-10-2012, 23:37
  5. Walka z rdzą..
    Napisany przez olo_mistrzu na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 30-04-2011, 10:12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl