Witamy na Fiat Klub Polska
5lubi to! -
Klubowicz
Trochę inwestycji musiałem jednak poczynić.Posypało się to i owo.Sorki za OT!
Alternator,przekaźnik świec,drążki kierownicze,intercooler,egr,łącznik elastyczny wydechu hmm co tam jeszcze... no i zakup kół zimowych,akumulatora i normalne eksploatacyjne : filtry,olej,...kawa...
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Klubowicz
Jasne to używany wózek. Moja poprzednia Toyota e11 nie wymagała wkładu lub zrobiłem sam. Ostatnio 500 zł w ciągu 2 lat ale i tak wolę kromkę. Mam już rozrząd za chwilę.
Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
-
Klubowicz

Napisał
Stoszek
Jasne to używany wózek. Moja poprzednia Toyota e11 nie wymagała wkładu lub zrobiłem sam. Ostatnio 500 zł w ciągu 2 lat ale i tak wolę kromkę. Mam już rozrząd za chwilę.
Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
no ponad ćwierć miliona na liczniku
-
Klubowicz
Toyota miała 350. Kromka podobnie do twojej 235
Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
-
Klubowicz
Ach te polskie przebiegi
Moja miała niewiele mniej w 2o13 roku gdy ja kupowałem, a jest z 2oo5.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez kamilf ; 31-03-2017 o 06:30
-
Klubowicz
Akurat polski salon z historią serwisową więc nie wiem co dziwnego w przebiegu rzędu 20k/rok
Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
-
Klubowicz
Odbiegamy troche od tematu, ale skoro pytasz odpowiem.
Widocznie trafiłeś super okazje 
Co dziwnego w przebiegu 20k na rok? Nic. Ja robię +/- tyle. Tylko tyle że mam 7km do pracy, czasem jeżdżę 150km na Modlin, czasem pod Frankfurt do brata, raz do roku 1-2k na urlop, trochę po mieście i okolicy, rzadko jeżdżę gdzieś indziej.
Pomimo tego że stać mnie było w 2013 na zakup nowego auta, w leasingu lub kredycie zdecydowałem się na starą, bo 8 letnią wtedy, Crome w dieslu.
Wiesz mogłem kupić za ok 140k cromę nową z wyposażeniem podobnym do tego co mam. Czemu nie kupiłem?
Bo już nawet nie rozrzutnoscią a wrecz głupotą byłoby wydać taki hajs na auto które przejedzie 200k w 10 lat, straci na wartości 90% w tym czasie i potem to sprzedać.
Koszty eksploatacji pomijam.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
Klubowicz
Fakt odbiegamy od tematu. Chyba po prostu łapię okazje, zresztą audio tą samą drogą modyfikuję. I nie mylić z druciarstwem.
Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
-
Klubowicz
Tego Tobie nie zarzucalem. Stwierdziłem tylko że większość aut w Polsce ma 200k na liczniku lub lekko ponad i jesteś kolejną osobą która wierzy w takie rzeczy- ja oczywiście tego nie neguje, chciałbym wierzyć w "tylko" 300k z blatu u mnie gdzie prawie 100k przejechałem. Po nabiciu 250-300k auto staje się nie sprzedawalne, z automatu zostaje szrot, turbina nadaje się tylko do regeneracji, wtryski do wymiany, dwumas tłucze i ogólnie same złe rzeczy się dzieją.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
Doświadczony klubowicz
Ja niedawno wymieniłem Cromę z 2005 która miała 209 kkm na Cromę z 2010 z przebiegiem 77 kkm. Przebieg 77 kkm jest na 100% prawdziwy, auto z polskiego salonu bez DPF.
-
Doświadczony klubowicz

Napisał
kamilf
Po nabiciu 250-300k auto staje się nie sprzedawalne, z automatu zostaje szrot, turbina nadaje się tylko do regeneracji, wtryski do wymiany, dwumas tłucze i ogólnie same złe rzeczy się dzieją.
Kolego Ty w to wierzysz czy tylko powtarzasz "ludowe prawdy"? Osobiście wolał bym kupić rydwan na ON z udokumentowanym i sprawdzalnym przebiegiem w okolicach 300 tys. z udokumentowanymi wymianami lub naprawami niż "teoretyczną" 150 tys. nufke. Inna sprawa, że rynek w PL jest jeszcze chory i wielu rodzimych znafcuf myśli, że można kupić tanio samochód w salonowym stanie. Tyle w OT.
-
Doświadczony klubowicz

Napisał
andy5
auto z polskiego salonu bez DPF.
ale to chyba nie w oryginale tak miał? ktoś go usunął?
Pozdrawiam

-
Klubowicz

Napisał
maka131
ale to chyba nie w oryginale tak miał? ktoś go usunął?
Na polski rynek były bez DPF. Kolega ma Cromę z 2010 bez DPF w oryginale.
-
Klubowicz
-
Klubowicz
Dystans przygotowany pod montaż jakiegoś 16cm woofera. Myślę że 1 warstwa maty wystarczy.
Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka
Podobne tematy
-
Napisany przez PanJarek na forum Car Audio
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 25-03-2016, 19:32
-
Napisany przez uniqat na forum Siena, Palio
Odpowiedzi: 14
Ostatni post: 14-10-2014, 01:29
-
Napisany przez piotr_opole na forum Fiorino
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 06-02-2014, 21:23
-
Napisany przez k4rol na forum Stilo
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 06-08-2010, 21:57
-
Napisany przez crossley na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 02-11-2009, 18:55
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
wzmacniacz bose lybra
,
fiat croma audio
,
tryb serwisowy CN fiat crom
,
Croma wzmacniacz bose
,
podlaczenie TDA 8563Q
,
radio fiat croma
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:31.
W sieci od 2007 roku.