Ciekaw jestem jak z żywotnością Waszych turbin? U mnie niespełna 185tys i padło. Zaczęło się od świstania (u mnie ok 20tys km, tak kupiłem), później cosik zamieliło, no i koniec. Druga rzecz, jeżeli ktoś wymieniał, to na jaką? Nowa, może regenerowana? Ja mam zamówioną po regeneracji za 950zł. Na co należałoby jeszcze zwrócić uwagę przy wymianie turinki? Ja wymieniam przy okazji olej i filtr powietrza.


1lubi to!
LinkBack URL
About LinkBacks
Odpowiedz cytując

W sumie moc normalna, zużycie oleju też, nie kopcił ( nie wiem czy efekt filtra cząstek, czy jak...), ogólnie poza głośnym świstem było ok.
Wymienione turbo, olej, filtry, wszystko jak trzeba i... auto dalej jakby turbo nie miało, słabe strasznie. Nie kopci i żadnych błędów nie wyświetla. Pytanie: czy możliwe, że padły i wtryski? Dwa zbytnio nie odbiegają wartościami od 0, jeden pokazuje ok -2, a drugi około +2 ( w większości wartości skaczą między 0 a 2 w jednym przypadku i 0 a -2 w drugim, i między 0 a 0,5 w jednym a 0 a-0,5 w drugim- napisałem wartości przybliżone). Z relacji mechanika, facet od turbosprężarek po oględzinach mojej starej, a jeszcze przed montażem nowej obstawiał, że od temperatury mogły się wtryski pozacierać (sypnąć, potocznie mówiąc). Co Wy na to?

