Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Posty od 61 do 71 z 71
Like Tree3lubi to!

Temat: Termostat-Wymiana  

  1. #61
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    508
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    I o dziwne był to Behr "Italy" a nie Dżermany



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    825
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał lisekg Zobacz post
    Zdecydowanie ostrzegam przed zamiennikami bo ju z nie jeden się naciął... Polecam termostat oryginalny lub Pierburga
    sugeruje czytanie z zrozumieniem, napisałem że zamiennik był tego samego producenta co zamontowany w fabryce oryginał, dokłądnei ten sam producent...był to dokładnie --> WAHLER 410090.88D jaka była róznica? ano taka ze na zamienniku zfrezowano logo fiata (pewnei bylo na poczatku ale że aftermarket to musieli je usunać) wszystkie pozostałe cyferki, literki i logo whelera było dokładnie takiei samo, koszt 67 złotych.

    najpierw wymontowałem zobaczyłem co to jest i zamówiłem to samo.... nie wiem czy to był dobry pomysł bo przy przebeigu 114 tyś km, powiedział zamykam sie i było to podczas jazdy na autostradzie wiec w minute zagotował się silnik :-/

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Voyager1 Zobacz post
    A jaki termostat jest ten oryginalny? Wyjąłem z auta Wahler (i myślę że siedział tam od nowości) natomiast nowy w pudełku siedział Behr.
    PS. Za dużo tam roboty żeby testować jakieś tanie zamienniki. Moje zdanie to... raz, a dobrze
    tak to był wheler i dokładnie taki sam zamontowałem ...jako zamiennik

    wytrzymał 7 lat 114 tyś km....

  4. #63
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    508
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    Czyli termostat siedział fabryczny i to nawet by się zgadzało z tym, że wytrzymuje 7 czy 8 lat.
    A co do ceny to nie kupisz teraz za taką kwotę. Po ok. 100 chodzą jakieś no nejmy, lub o dziwnych nazwach typu NTY i inne wynalazki. Ceny sensownych termostatów to ok. 150 zł.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Oryginalne (czyt. z ASO) termostaty nie posiadają żadnego logo Fiata, więc nie muszą nawet nic frezować

  5. #64
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    825
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał Voyager1 Zobacz post
    Czyli termostat siedział fabryczny i to nawet by się zgadzało z tym, że wytrzymuje 7 czy 8 lat.
    A co do ceny to nie kupisz teraz za taką kwotę. Po ok. 100 chodzą jakieś no nejmy, lub o dziwnych nazwach typu NTY i inne wynalazki. Ceny sensownych termostatów to ok. 150 zł.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Oryginalne (czyt. z ASO) termostaty nie posiadają żadnego logo Fiata, więc nie muszą nawet nic frezować
    ato ci ciekawe ze ten mój miał logo fiata/lancia/alfa.... takie standardowe jak na każdej części robia

    nie wiem gdzie ty kupujesz.... prosze cena z teraz WAHLER 410090.88D 91,09 PLN brutto

    a magnetti srutelli to i za 77 zeta jest, a maxgear za 67 zeta....

  6. #65
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    508
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    Bo my tu rozmawiamy o termostacie do Cromy. Termostat WAHLER 410090.88D nie jest termostatem do silników które mamy. Widziałeś termostat do Cromy 1,9?
    Termostat (7).JPG
    Teraz popatrz sobie na ceny.
    Namąciłeś tylko niektórym w głowie

  7. #66
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    825
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał Voyager1 Zobacz post
    Bo my tu rozmawiamy o termostacie do Cromy. Termostat WAHLER 410090.88D nie jest termostatem do silników które mamy. Widziałeś termostat do Cromy 1,9?
    Termostat (7).JPG
    Teraz popatrz sobie na ceny.
    Namąciłeś tylko niektórym w głowie
    aaa to zmienia postac rzeczy, aczkolwiek do mojego toczydła w ASO 250 zeta a to samo aftermarket jak widać neicałe 100 zeta....az sie boje zapytac ile kosztuje termostat do cromy w ASO to juz nie moja wina ze termostat do Cromy wygląda jak cześc do sondy voyager (taki żarcik...):-)

    niemniej idze że wheler do cromy to 160 zeta a magneti srutelli to 112 zeta, maxgear 102 zeta

  8. #67
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    508
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    W ASO kosztuje 280 zł więc nie jest aż tak źle. Kupiłem za 230

  9. #68
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    47
    Postów
    903
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał bnbn1 Zobacz post
    sugeruje czytanie z zrozumieniem, napisałem że zamiennik był tego samego producenta co zamontowany w fabryce oryginał, dokłądnei ten sam producent...był to dokładnie --> WAHLER 410090.88D jaka była róznica? ano taka ze na zamienniku zfrezowano logo fiata (pewnei bylo na poczatku ale że aftermarket to musieli je usunać) wszystkie pozostałe cyferki, literki i logo whelera było dokładnie takiei samo, koszt 67 złotych.

    najpierw wymontowałem zobaczyłem co to jest i zamówiłem to samo.... nie wiem czy to był dobry pomysł bo przy przebeigu 114 tyś km, powiedział zamykam sie i było to podczas jazdy na autostradzie wiec w minute zagotował się silnik :-/

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.



    tak to był wheler i dokładnie taki sam zamontowałem ...jako zamiennik

    wytrzymał 7 lat 114 tyś km....
    Tak jak pisałem oryginalny i ten co wymieniłem u siebie wiosną tego roku to też WAHLER więc nie wiem o co ci idzie... Ale ja dałem za swojego grubo ponad 100 zł więc nie wiem cz ty 1 zjadłeś czy faktycznie takie teraz tanie sa te termostaty bo mi się coś nie chce wierzyć że w tej cenie oryginalny WAHLER jest do dostania ...
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  10. #69
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    508
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    Bo on pisze o termostacie do Punto i dlatego się przy tych cenach upierał. Dopiero kiedy sprawdziłem ten jego Wahler po numerach części to wyszło, że rozmawiamy o zupełnie czymś innym. Ja kupiłem oryginalny i był Behr
    Tak jak pisałem wyżej- termostat w ASO bez rabatu kosztuje 280 zł.

  11. #70
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    825
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał lisekg Zobacz post
    Tak jak pisałem oryginalny i ten co wymieniłem u siebie wiosną tego roku to też WAHLER więc nie wiem o co ci idzie... Ale ja dałem za swojego grubo ponad 100 zł więc nie wiem cz ty 1 zjadłeś czy faktycznie takie teraz tanie sa te termostaty bo mi się coś nie chce wierzyć że w tej cenie oryginalny WAHLER jest do dostania ...
    chodziło mi o cytując "Zdecydowanie ostrzegam przed zamiennikami bo ju z nie jeden się naciął." mianowicie ze mozna kupić zamienniki które sa dokładnie tymi samymi oryginałami, niewazne czy to do punto , cromy czy innego doblo.... po prostu ten sam producent opycha to do fabryki na pierwszy montaż jak i sprzedaje te cześci jako aftermarket.

    whelera do cromy widze w cenie 160 zeta brutto (oczywiście nie w ASO) co by się zgadzało jezeli w ASO kosztuje to 280 zeta:-)

    i tym optymistcznym akcentem pozdrawiam i zyczę długiego bezawaryjnego użytkowania pojazdu :-)
    Ostatnio edytowane przez bnbn1 ; 24-10-2018 o 19:42

  12. #71
    Klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2009
    Skąd
    PL
    Postów
    377
    Auto
    Croma 150
    Wymiana rzeczywiscie do skomplikowanych nie nalezy. Wyjęcie podstawy aku znacznie poprawia wygodę pracy. Wskazówka trzyma pion.
    Ostatnio edytowane przez manic ; 27-10-2018 o 16:24


 
Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345

Podobne tematy

  1. Termostat wymiana
    Napisany przez cristiano86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-03-2014, 21:08
  2. termostat
    Napisany przez alexsat na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-09-2013, 16:29
  3. Termostat
    Napisany przez rayders na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 06-01-2012, 17:15
  4. Termostat
    Napisany przez rysio84 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 12-03-2010, 21:47
  5. Termostat.
    Napisany przez Kriss na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 04-10-2009, 10:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana termostatu croma 2.4 jtd

wymiana termostatu fiat croma

wymiana termastatu 2.4 jtdm

fiat bravo 2 1.9 150 km jak wymienic termostat

termostat fiat croma

termostat croma 1.9

JAK WYMIENIC TERMOSTAT W FIAT CROMA 1 9 150 KM

wYMIENILE TERMOSTAT I GDZIES LECI PLYN FIAT CROMA

termostat croma 2.4 wymiana

termostat fiat croma wymiana

wymiana termostatu croma 1.9

rozszczelnienie termostatu croma

fiat croma sprawdzenie termostatu

termostat croma 1.9 16v

wymiana termostatu fiat croma 1.9

gdzie sie miesci we fiacie croma termostat

jak wymienic termostat fiat croma 1.9

croma termostat

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl