Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 115
Like Tree6lubi to!

Temat: Światła do jazdy dziennej  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2017
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    37
    Postów
    96
    Auto
    Croma 1.9 jtdm AT
    Rocznik
    2008
    Teraz z tym sianiem zamieszania wystraszyliscie, kupilem jakis modulik za 40zl z allegro, pol biedy jak zamieszanie bedzie odwracalne po demontazu, czujnik zmierzchu natomiast mam fabryczny w aucie i dlatego fajnie byloby miec dzienne i xenonow uzywac tylko wieczorami



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    nie panikuj - miałem moduł drl podpięty pod " długie", potem podpiąłem pod przeciwmgielne - nic nie sieje w elektronice, z czujnikiem zmierzchu super sprawa lepsze to niż psełdo ledy które defacto widać dopiero z 2 metrów , montaż jest banalnie prosty + i - do klem akumulatora 1 przewód do światła postojowego i 2 do świateł bądź drogowych lub przeciwmgielnych - najlepiej przewody znaleźć w skrzynce bezpieczników koło aku i tam można schować sam moduł


    ps: obecnie powożę focusa i nie mam xenonów i automatycznego włącznika świateł (nie gasną po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki) ale moduł drl podpięty pod światła mijania - zgodnie z literą polskiego prawa światła mijania mogą być wykorzystane jako światła do jazdy dziennej i nie muszą mieć specjalnego oznaczenia
    Ostatnio edytowane przez jaro190 ; 22-04-2018 o 23:09

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2017
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    37
    Postów
    96
    Auto
    Croma 1.9 jtdm AT
    Rocznik
    2008
    O to dzięki, na dniach sie za to wezme w takim razie 😀👍

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    245
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    Montowałem moduł Leparda do długich. Większość przewodów razem z modułem montuje się w skrzynce z bezpiecznikamj pod maską. Po jakiś czasie przerobiłem na same halogeny. Trochę jednak rażą tr światła...

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    508
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    Moduły DRL przeważnie mają na 30-40% lub możliwość regulacji ile % chcesz.
    Moja obawa dotyczy właśnie wpięcia się pod przewody od drogowych bo prąd wtedy popłynie też w drugą stronę niż na żarówki, czyli w moduły samochodu i Bóg wie gdzie jeszcze
    Założył bym sobie bo to wygodne jest i światła zaświecają się przy wzroście napięcia i nie obciążają tak aku przy odpalaniu silnika jak zwykłe światła, które świecą się od razu po przekręceniu kluczyka.
    Ostatnio edytowane przez Voyager1 ; 23-04-2018 o 22:37

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2017
    Skąd
    warszawa
    Postów
    108
    Auto
    croma 1.9 jtd 150km
    Rocznik
    2006
    Ja to bym odradzał takich operacji w elektronike. Puźniej mogą być problemy z elektroniką. Po co ci te swiatła?

  8. #22
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Voyager1 Zobacz post
    Moduły DRL przeważnie mają na 30-40% lub możliwość regulacji ile % chcesz.
    Moja obawa dotyczy właśnie wpięcia się pod przewody od drogowych bo prąd wtedy popłynie też w drugą stronę niż na żarówki, czyli w moduły samochodu i Bóg wie gdzie jeszcze
    Założył bym sobie bo to wygodne jest i światła zaświecają się przy wzroście napięcia i nie obciążają tak aku przy odpalaniu silnika jak zwykłe światła, które świecą się od razu po przekręceniu kluczyka.
    gdzie ten prąd ma ci popłynąć na jaką elektronikę , układ świateł drogowych jest zabezpieczony bezpiecznikiem, aby światła "długie"zadziałały muszą być zwarte styki w przekaźniku gdzie przy opcji modułu drl jest w stanie spoczynku -same światła drl włączą się automatycznie(włącznik świateł na auto lub 0) jeżeli napięcie na zaciskach aku wzrośnie powyżej 13 v, używałem w cromie ponad 3 lata i nic się nie sfajczyło, teraz mam w foce i jestem bardzo zadowolony nie muszę pamiętać o przekręceniu włącznika świateł i być niemiło zaskoczonym przez panów z drogówki

    wszystkie przewody oczywiście lutujemy nie robimy tego szybkozłączkami bo prędzej czy później zaśniedzieją a i przewód w który się wpinamy takim ustrojstwem potrafi zgnić - przerwać się
    Ostatnio edytowane przez jaro190 ; 24-04-2018 o 00:13
    Capsel lubi to.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 marzec 2017
    Skąd
    Bydgoszcz / NWW
    Wiek
    53
    Postów
    45
    Auto
    Croma 1,9 JTDM 150
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał Abramsik Zobacz post
    Trzeba sobie zadać pytanie czy te dzienne są nam potrzebne. Jak już pisałem, mogę zrozumieć chęć posiadania dziennych jak mamy ksenony. Ale przy zwykłych światłach sensu nie widzę.
    Ja widzę dwa podstawowe powody, żeby założyć światła dzienne. Moja Croma wyposażona jest z czujnik zmierzchu oraz radio z nawigacją. Gdy w zeszłym roku spędziłem kilkanaście dni na pograniczu niemiecko-francuskim, cały czas jeździłem bez włączonych świateł w ciągu dnia. To była prawdziwa przyjemność. Wjeżdżałem do tunelu lub podziemnego garażu i światła się same włączały, a jak wyjeżdżałem na słońce to automatycznie gasły. Ale najważniejsze, było to że nie musiałem za każdym razem po uruchomieniu silnika, jak idiota przełączać nawigacji na dzienne podświetlenie, żeby coś widzieć na ekranie. Zgadzam się jednak z tym, że ciężko dobrać odpowiednie światła. Jak na razie nie znalazłem takich, które porządnie będą wyglądać w zderzaku Cromy, ale nie poddaję się i jak trafię coś odpowiedniego, to na pewno założę.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 wrzesień 2017
    Skąd
    Włocławek
    Wiek
    44
    Postów
    95
    Auto
    Croma 2.4 jtd
    Rocznik
    2005
    Croma przed liftem ale mam ksenony i tez mysle nad swiatelkami do dziennej .
    W lampach jest ksenon plus zwykła zarowka do długich .
    Myślałem o okrągłych do dziennej zamontowanych obok przeciwmgielnych ..Ale czy to nie bedzie wiesniacko wygladalo ?

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2010
    Skąd
    Belgia,czasami Katowice
    Postów
    492
    Auto
    Opel Insignia, Fiat Croma 1,9 16v
    Rocznik
    12.2012
    To jest jedno z lepszych rozwiazan. Duzo volvo v56 widuje wlasnie z takimi dziennymi.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    245
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    Nic się nie stanie jak domontuje się diody prostownicze w przewód. Zerowy wpływ na elektronikę. Można co najwyżej żarówki uszkodzić

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    508
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    Zakładajta te moduły bo mnie też aż korci.

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    508
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    Patrzyłem teraz na najróżniejsze i ważne jest to żeby były sterowane wzrostem napięcia. Widzę, że niektórzy sprzedają po prostu zwykłe przekaźniki w pudełeczkach które włączają światła po przekręceniu kluczyka(to co mamy normalnie w Cromie), widziałem też moduły włączające się " po kilku sekundach od przekręcenia kluczyka" co też nie do końca jest ok.
    Moją uwagę przykuło to MODUŁ ŚWIATEŁ DŁUGICH DZIENNYCH DRL Dzienne Nr 1 (7048038914) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. może nie najtańsze, ale... Są tam w opisie linki do filmików co i jak to wygląda.
    Kiedyś zakładałem coś takiego (też sterowany napięciem)
    Światła DRL 1 (1).jpgŚwiatła DRL 1 (5).jpg
    Działał ok, ale tak jak pisałem siał zakłócenia na panel klimatyzacji podczas kiedy były mrozy na zewnątrz. Podobno wystarczyło przełożyć kabel zasilania pod inny "prąd" i działał prawidłowo - była to akcja forumowa i w sporo wiary zakładaliśmy te moduły wraz z opisem na forum co, gdzie i jak do czego to powpinać.
    Jednak nie zdążyłem przełożyć tego przewodu bo... mrozy ustały no i dlatego też bo sprzedałem auto.

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2010
    Skąd
    Belgia,czasami Katowice
    Postów
    492
    Auto
    Opel Insignia, Fiat Croma 1,9 16v
    Rocznik
    12.2012
    Ostatnio edytowane przez Cinek1 ; 26-04-2018 o 20:25

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    245
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    A ja polecam lepard. Ma funkcje włączania halogenów po otwarciu/zamknięciu auta


 
Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Światła do jazdy dziennej
    Napisany przez spedek na forum Modyfikacje
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 29-06-2015, 10:59
  2. Światła do jazdy dziennej LED
    Napisany przez Feliks96 na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-03-2015, 21:46
  3. światła do jazdy dziennej
    Napisany przez promokator na forum Punto
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 11-04-2013, 16:47
  4. Światła do jazdy dziennej
    Napisany przez danger na forum Croma
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 30-06-2012, 19:29
  5. Światła do jazdy dziennej - zakładał ktoś?
    Napisany przez Flash na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 09-04-2011, 21:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

swiatla dzienne fiat croma

fiat croma. brak awaryjnych po podlaczeniu swiatel dziennych

ciapusy

lampy do jazdy dziennej croma

swiatlat dziemnie fiat croma

fiat croma plus po stacyjce pod maska

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl