Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
stuki w silniku 1.9 jtd 120 km 2008 r
Witam szanownych kolegów.
Mam problem z cromą, prawie rok temu (luty) przeszła generalny remont silnika i wszystkiego dookoła w pobliskim "renomowanym" warsztacie,
dwa tygodnie temu zerwał się pasek alternatora i "rozleciało" koło pasowe które rzekomo warsztat wymienił na nowe i za które zapłaciłem...
Nie jechałem z tym do tego "renomowanego" warsztatu bo wracam do polski dopiero 23 i chciałem to zrobić jak przyjade, pod moją nieobecność samochód użytkuje brat i wymienił na nowe ale do sedna sprawy, wczoraj wieczorem dowiedziałem się że zaczeły się dziwne stuki w silniku, robione były panewki pierscienie wał wyważany i wszystko tak jak powinno przynajmniej tak mówił szef warsztatu.
dodam że przez ten rok samochód zrobił jedyne 8 tys km... nie brał oleju po remoncie, jedynie kopcił na czarno dosyć ostro ale to chyba normalne bo został usunięty DPF, w poniedziałek chce zadzwonić do warsztatu żeby przyjeli go na gwarancje, jeśli to coś poważnego czy mam szanse na naprawe na koszt mechanika?
Dostałem filmik troche marnej jakości ale jeśli ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem bardzo bym prosił o pomoc co to może być.
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz
Przy tym remoncie silnika było wymieniane sprzęgło i dwumasa również?Da się zlokalizować od której strony silnika dobiega ten stukot?Jakoś tak pierwsze skojarzenie mam z dwumasą, ewentualnie kołem pasowym metalowo-gumowym dwumasowym silnika
Ostatnio edytowane przez Hepo ; 20-12-2015 o 16:22
-
Nowy klubowicz

Napisał
Hepo
Przy tym remoncie silnika było wymieniane sprzęgło i dwumasa również?Da się zlokalizować od której strony silnika dobiega ten stukot?Jakoś tak pierwsze skojarzenie mam z dwumasą, ewentualnie kołem pasowym metalowo-gumowym dwumasowym silnika
Dwumasa nie była wymieniana, wymieniłem jedynie tarcze sprzęgłową ze względu na fundusze, koło metalowo gumowe jeśli mówimy o tym samym które napędza pasek altka jest nowe wymienione dwa tygodnie temu, stukot słychać z okolic pompy vacum ale pompy nie słychać.
-
Klubowicz

Napisał
jacek5000
dziwne stuki w silniku
Witam, mógłbyś uzyć stetoskopu samochodowego do osłuchania silnika.Na znanym portalu duzo tego.
-
Doświadczony klubowicz

Napisał
jacek5000
jedynie kopcił na czarno dosyć ostro ale to chyba normalne bo został usunięty DPF,
Nawet bez DPFa to nie jest normalne.
-
Klubowicz
Witam
To stukanie może pochodzić od uszkodzonego wtryskiwacza, a dymienie na czarno po remoncie raczej nie jest normalne tak jak kolega Capsel napisał.
Podobne tematy
-
Napisany przez cienki94 na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 25-08-2015, 18:56
-
Napisany przez bodzio007 na forum Stilo
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 29-06-2015, 22:12
-
Napisany przez bolek33313 na forum Uno
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 30-09-2014, 20:29
-
Napisany przez Whois na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 33
Ostatni post: 22-02-2014, 21:21
-
Napisany przez kimono9 na forum Doblo
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 25-01-2010, 19:59
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
stukanie jtd
,
stuki w silniku 1.9 jtd
,
stukanie silnika 1.9 jtd 120
,
1 9 jtd 120km stuki w silniku
,
1.9 jtd 120km stuki w silniku
,
fiat 1.9 jtd stuki w silniku
,
fiat croma stuki w silniku
,
multijet stuki w silniku 1.9
,
1.9 jtd stuki w silniku
,
stukanie pompy vacum jtd
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2022 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:47.
W sieci od 2007 roku.