Witamy na Fiat Klub Polska
-
Master
Dawac blok silnika na honownice, nadwymiarowe tloki, to zaj...e koszty. Robilem w poprzedniej firmie silniki ,to ceny czesci "oryginalnych" porażają. Osobiscie sam bym nie robił tylko kupil goly slupek i przerzucił osprzet. Koszt jednego tloka kpl. to ok. 600-800 zeta razy 4. Naprawa staje się ekonomicznie nieuzasadniona przy cenie calego auta?!
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz
Panowie mam jeszcze 2 pytania
Pierwsze dotyczy oznaczenia silnika 939A2000 dotychczas miałem motor z tym oznaczeniem szukam nowego silnika człowiek od kórego zamierzam kupić powiedział ze ma 150 konny motor tylko że z Vectry C i teraz pytanie czy mogą wystąpić różnice w konstrukcji np jakieś inne mocowania do osprzętu etc ? Czy po prostu jest to ta sama jednostka i tyle w temacie.
Drugie pytanie czy po usunięciu klap wirowych trzeba coś zmieniać sofcie czy wystarczy usunąć i po sprawie ?
-
Doświadczony klubowicz
Na pierwsze Ci nie odpowiem, choć moim zdaniem nie powinno być różnic. Ale niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni. A co do drugiego, to wywalasz klapy a siłownik sterujący zostawiasz na boku - niech sobie majta. W sterowniku nic nie robisz.
Pozdrawiam
-
Klubowicz
Potwierdzam sterownik pracuje na sucho, ja tak mam zrobione i żadnych błędów nie wywala.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
-
Nowy klubowicz

Napisał
Szuszu
Potwierdzam sterownik pracuje na sucho, ja tak mam zrobione i żadnych błędów nie wywala.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Dzięki Panowie to już jeden problem z głowy.
-
Nowy klubowicz
Panowie jeszcze jedna rzecz wykończy mnie to auto wczoraj jazda testowa po wymianie bloku silnika wszystko super zrobiłem jakieś 100km i wywaliło kontrolkę oleju czerwony bagnet czyli to samo co działo się wcześniej przypomnę tylko żę naprawiłem wymieniłem
-turbinę
-blok silnika
-dpf usunięty
-egr zaślepiony
Zalany olej to 5W30 Mobil poziom oleju na bagnecie raczej okej chociaż z tej miarki odczytać właściwie to też nie łatwa
Macie pomysł co tam może się dziać ?
-
Doświadczony klubowicz
A moze czujnik poziomu.
Dolej do maxa oleju.
Stan najlepiej sprawdzic chwile po skonczonej jezdzie.
-
Doświadczony klubowicz
Miałem podobnie ostatnio na autostradzie. Okazało się, że olej był w okolicy 1/2. Dolałem i było git.
Ja robię tak - ciepły silnik, wyciągam bagnet i zostawiam na kilka min. Wtedy sprawdzam poziom.
Podobne tematy
-
Napisany przez marcin_888 na forum Punto II
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 14-02-2016, 20:01
-
Napisany przez draco1984 na forum Punto II
Odpowiedzi: 9
Ostatni post: 30-04-2011, 00:38
-
Napisany przez banioszek123 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 22-02-2010, 09:12
-
Napisany przez ravros na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 6
Ostatni post: 15-01-2010, 12:24
-
Napisany przez bartfly na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 10
Ostatni post: 05-03-2009, 07:16
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2022 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:07.
W sieci od 2007 roku.