Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Rust Check ktoś to robił?
Cześć! Chciałbym się dowiedzieć coś więcej o tej metodzie - interesuje mnie kwestia otworów do wpuszczania preparatu w profile zamknięte. Dowiedziałem się, że w razie braku otworów fabrycznych wykonuje się otwory, które potem są zaślepiane zaślepkami. No właśnie. A co w przypadku drzwi? Nie psuje to estetyki tego elementu nadwozia? Chętnie posłucham opinii, zwłaszcza tych, którzy tą metodą konserwowali auto.
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
W progach powinny być otwory juz zaslepione.
Jeśli chodzi o drzwi, tam także powinny być otwory, przez które woda ulatuje.
U siebie używałem boll do profili zamkniętych w sprayu. Jest do tego dołączony fajny długi wężyk, którym da rade spenetrować całe powierzchnię.
-
Klubowicz
Nie uważam żeby w cromie z 2008r zawracać sobie głowę konserwacją...miałem kiedyś punto 1, od nowości, po 8 latach kiedy sprzedawałem nie było na nim ani śladu rudej, nawet na podwoziu, co innego jak auto było walone to można się martwić...
-
Nowy klubowicz

Napisał
Tomabr
Nie uważam żeby w cromie z 2008r zawracać sobie głowę konserwacją...miałem kiedyś punto 1, od nowości, po 8 latach kiedy sprzedawałem nie było na nim ani śladu rudej, nawet na podwoziu, co innego jak auto było walone to można się martwić...
Różnie bywa. Odpryski od kamieni, sól, jakieś przytarcie o grunt dołem może się zdarzyć.. Mówią mi w serwisie, że póki co spód auta jest ok, ale licho nie śpi. Jak zacznie brać ruda to będzie za późno. Profilaktyka.
-
Mój FSO Truck z 1991 roku był konserwowany metodą Rust Check 4 razy i dzięki temu zachował orginalne blachy i lakier.
Fiat Klub Polska - Nasze auta
Tak samo Uno z 1995 które mam do dziś czy Cinqecento (które sprzedałem)z 1998 roku jeżdżą do bez "rudej".
Ostatnio edytowane przez andrzejmc ; 11-07-2014 o 22:38
-
Klubowicz

Napisał
cromala
Różnie bywa. Odpryski od kamieni, sól, jakieś przytarcie o grunt dołem może się zdarzyć.. Mówią mi w serwisie, że póki co spód auta jest ok, ale licho nie śpi. Jak zacznie brać ruda to będzie za późno. Profilaktyka.
eee no, żeby przytrzeć cromą na seryjnym zawieszeniu to trzeba mieć chyba mistrza, nawet jeśli jeździsz po górach bo widzę że jesteś z podbeskidzia, owszem, tak jak pisałem żeby zaczęło się coś dziać musi być uszkodzenie mechaniczne a to zobaczysz gołym okiem na byle podnośniku u oponiarza.
Podobne tematy
-
Napisany przez puzoniasty22 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 22
Ostatni post: 22-01-2014, 20:22
-
Napisany przez lukq na forum Kupujemy samochód
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 06-08-2012, 17:33
-
Napisany przez iras85 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 12-07-2010, 23:51
-
Napisany przez oBLEha na forum Punto II
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 13-05-2010, 13:16
-
Napisany przez nenetom na forum Siena, Palio
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 18-01-2009, 22:03
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
rust check
,
rust check opinie
,
fiat croma otwory do konserwacji progow
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2022 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:36.
W sieci od 2007 roku.